quote:Op donderdag 17 november 2005 17:19 schreef Bastard het volgende:
Had die game niet een stuk slechtere cijfers gekregen bij andere sites?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Holy shitAls de 360 versie ook zo cool is
Hoog cijfer zeg.... onverwachts !!
Zowel de PS2 versie als de Xbox versie hebben op gamerankings een 90% gemiddeld.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:24 schreef washandje het volgende:
[..]
Had die game niet een stuk slechtere cijfers gekregen bij andere sites?
Ah ok, dan zat ik even verkeerd te denken. Ziet er wel goed uit, maar niet echt iets voor mijquote:Op donderdag 17 november 2005 19:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zowel de PS2 versie als de Xbox versie hebben op gamerankings een 90% gemiddeld.
Toegegeven... er zijn pas 3 reviewsquote:Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef washandje het volgende:
[..]
Ah ok, dan zat ik even verkeerd te denken. Ziet er wel goed uit, maar niet echt iets voor mij
Gamesradarquote:The graphics, albeit at a lower resolution (and with the occasional low frame rate) than the PC version, still make City 17 feel like a real place - not just a collection of videogame levels.
Even the physics, the whole point of the game in many players' eyes, have made the transition. You'd be hard pressed to spot any difference.
In fact, all that's really missing is any kind of multiplayer action. You can't play this as co-op, unlike Halo, and you can't take it online, unlike Halo 2. But you do have the best single-player shooter around.
PC gamers who've already completed Half-Life 2 don't need to buy this. But for every Xbox owner who hasn't tried Half-Life 2, this is essential. You'll learn something.
Half-Life 2 is out for Xbox on 18 November and is out now for PC
Overall: 95%
PGR2quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:36 schreef mrkanarie het volgende:
ik had vanmorgen een topic gestart want ik heb gisteren een xbox op de kopgetikt, en nu wil ik dr nog wat mooie games bij gaan kopen. Ik zit te denken aan een paar leuke multiplayer games (ssx oid) en voor de rest tja... ik vind allerlei genres wel mooi.
KotoR multiplayer??quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:49 schreef H.Flick het volgende:
Top Spin
Ninja Gaiden
Star Wars: KOTOR
Splinter Cell 3
Far Cry
Far Cry.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:36 schreef mrkanarie het volgende:
ik had vanmorgen een topic gestart want ik heb gisteren een xbox op de kopgetikt, en nu wil ik dr nog wat mooie games bij gaan kopen. Ik zit te denken aan een paar leuke multiplayer games (ssx oid) en voor de rest tja... ik vind allerlei genres wel mooi.
nee klopt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:00 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hij wilde toch niet alleen multiplayer hebben? Daarom heb ik een mix gemaakt
okquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:09 schreef Gamedemon het volgende:
Mag niet besproken worden hier
HL2quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
Half-Life 2 gehaald.![]()
DQVIII bewaar ik even voor de kerstvakantie. Ik ben ook nog vollop met WoW bezig. En om nu twee van die immense RPG-werelden tegelijk te verkennen.
Zeker! We gaan de Deadmines toch doen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:22 schreef Chocobo het volgende:
HL2Veel plezier Gijs.... misschien zie ik je dit weekend nog met WoW !!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeker! We gaan de Deadmines toch doen?
Lvl18 nog steeds. Ben wat oude quests in Loch Modan aan het doen dus het gaat nu niet zo hard. Straks even de Silver Mines in.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:24 schreef Chocobo het volgende:Erg offtopic maar welk level WoW ben je ondertussen... je gaat hard
1.Patsen met warez word niet op prijs gesteld hierquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:21 schreef kikoooooo het volgende:
50cent bulletproof is uit
ik download em
Gamedemon voor modquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1.Patsen met warez word niet op prijs gesteld hier
2. Zonde van je harde schijf ruimte
nee dan kan ik geen prijsvragen meer winnenquote:
goed puntquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee dan kan ik geen prijsvragen meer winnen
als crew mag je niet meedoen
Gamedemon for modquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee dan kan ik geen prijsvragen meer winnen
als crew mag je niet meedoen
ja ik weet dat dit op reclame lijkt (is het ookquote:BATTLEFIELD: MODERN COMBA
BROTHERS IN ARMS II
BURNOUT REVENGE
CALL OF DUTY: BIG RED ONE
CAPCOM CLASSIC COLLECTION
FABLE: THE LOST CHAPTERS
FAR CRY: INSTINCTS
FIFA 2006
FROM RUSSIA WITH LOVE
GUN
HALF LIFE 2
HARRY POTTER: VUURBEKER
INCREDIBLES 2
KING KONG (PETER JACKSON)
LA RUSH
MATRIX: PATH OF NEO
MORTAL KOMBAT: SHAOLIN MO
NINJA GAIDEN: BLACK
PRO EVOLUTION SOCCER 5
SERIOUS SAM 2
SHADOW THE HEDGEHOG
SHREK SUPER SLAM
SIMS 2
STAR WARS BATTLEFRONT 2
TECMO ARCADE
TIGER WOODS PGA TOUR '06
TONY HAWK: AMERICAN WASTE
WARRIORS, THE
X-MEN LEGENDS 2
die games die niet in de aanbieding zijn zijn allemaal vrij nieuw zo te zien, dus das logisch.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:31 schreef Retarded het volgende:
Vanaf vandaag (zaterdag) gaat FRS plankruimte maken voor de Xbox 360. Daarom zijn er vele games afgeprijsd en lopen deze ook nog in een 3 halen 2 betalen aktie! De aktie loopt dus vanaf zaterdag, en geldt bijna op alle games, muv van de volgende:
[..]
ja ik weet dat dit op reclame lijkt (is het ook) maar tis toch een mooie aktie
Die staat er toch tussenquote:
Mashed!quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:36 schreef mrkanarie het volgende:
ik zoek nog een fungame, zoiets als mario of monkeyball ofzo (ja ok, als ik mario wil moet ik maar overstappen op nintendo, maar iets in de trent van) maar een beetje zo'n simpel spelletje zeg maar.
Dat wilde ik net posten, een van de meest geweldige MP spellen, hebben der echt al avonden en avonden opzitten met z'n 4'en zitten Mashen, en iedereen zó fanatiek..... m'n huisgenoten kwamen zelfs vragen of het wat zachter mochtquote:
PES4 / Fifa 06quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:36 schreef mrkanarie het volgende:
Ik zit te denken aan een paar leuke multiplayer games
hmm, als ik die screenshots en trailer zo zie ben ik nog niet meteen overtuigd. Wat is het doel van het spel dan?quote:
Is van de makers van micromachines (dat spel móet je toch nog wel kennen van de 386). Bedoeling is nogal moeilijk uit te leggen; je moet iedereen 'uit beeld' zien te rijden. Wanneer je tegenstanders zich op een bepaalde achterstand komen vallen ze automatisch af, en krijg jij een punt. Bij je tegenstanders gaan er punten af. Uiteindelijk na een aantal rondes wint er iemand die 10 punten heeft (iedereen start met 5 punten geloof ik). Onderweg kun je ook verschillende wapens pakken, waarmee je je tegenstanders kunt aanvallen (o.a. machinegeweer / olie vlek / drum bom / geleideraket/ mijnen)quote:Op zondag 20 november 2005 11:09 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
hmm, als ik die screenshots en trailer zo zie ben ik nog niet meteen overtuigd. Wat is het doel van het spel dan?
Cool die ga ik morgen meteen halen. Dit is echt een mega brute multiplayer game, fok mario kart/party en dat soort shit.quote:Op zondag 20 november 2005 15:38 schreef Retarded het volgende:
Het is echt een geweldig spel.. en ligt volgens mij voor 10 euro bij Bart Smit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door gijsje79 op 24-11-2005 21:00:07 ]
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:41 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand een idee.
Far Cry InstinctsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |