Cube exclusives, mail me gewoon maar even met wat je hebt en je vraagprijs. Ik zoek geen 10 titels tegelijk maar moet wel wat hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:14 schreef pmponer het volgende:
Hey dino wat voor soort spellen zoek je misschien heb ik nog wat cube games voor je?
Natuurlijk heb ik nog garantie het probleem is echter dat ergens deze week de xbox pas wordt opgehaald door ups en dat ik dan nog ca 8 dagen moet wachtten voor ik een terug krijg, wat dus inhoud dat ik weer al mijn saves kwijt benquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Klaag bij Microsoft, als je garantie hebt, dat neem ik tenminste wel aan dat je dat hebt, is er toch geen probleem?
Nee hoor, een dag of 3 ben je hem kwijt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik nog garantie het probleem is echter dat ergens deze week de xbox pas wordt opgehaald door ups en dat ik dan nog ca 8 dagen moet wachtten voor ik een terug krijg, wat dus inhoud dat ik weer al mijn saves kwijt ben![]()
dino ik kijk thuis wel ff van welke spellen ik we af wil
Geef die lui van Microsoft geen games mee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik nog garantie het probleem is echter dat ergens deze week de xbox pas wordt opgehaald door ups en dat ik dan nog ca 8 dagen moet wachtten voor ik een terug krijg, wat dus inhoud dat ik weer al mijn saves kwijt ben![]()
dino ik kijk thuis wel ff van welke spellen ik we af wil
En uiteindelijk 2 keer voor 60 euro aan waardebonnen geloof ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Geef die lui van Microsoft geen games mee.
Ken iemand die was zijn PGR2 kwijt.
Hij bellen over het spel krijgt ie PGR1.
D8 het wel ja.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
En uiteindelijk 2 keer voor 60 euro aan waardebonnen geloof ik
Dezelfde problemen zoals ik omschreef?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:47 schreef twi het volgende:
Ik had exact hetzelfde met een Xbox van een paar maanden oud. Had de MS service gebeld, hij zou opgehaald worden. Daarvoor moest ik bellen met MS. Paar dagen mee gewacht, en tot m'n grote verbazing deed 'ie het ineens weer
dat is het slimst denk ikquote:Op woensdag 16 november 2005 07:10 schreef Strolie75 het volgende:
Hij zal over niet al te lange tijd (zeker nu de 360 uitkomt) wel voor een budgetprijs verkrijgbaar zijn. Haal ik hem dan wel, samen met Conker.
Kortom, je koopt een matige shooter, die al op de PC uit is, en dan met online mode en CSS, en daar moet je dan no ¤60 voor betalen ook :| Damn, dat er mensen zijn die dat doen.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:28 schreef Gamedemon het volgende:
hij was wel aardig, maar aangezien er geen online gameplay bij zit, en geen counter strike source is het de 60 euro zeker niet waard
Ah, voor zover ik me herinner had ik geluid, geen (goed) beeld. Een zwart scherm met enkele groene puntjes die door het scherm aan het flippen waren. Heb je die groene puntjes niet kun je 'm dus misschien beter ingepakt latenquote:Op woensdag 16 november 2005 07:47 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dezelfde problemen zoals ik omschreef?
Anders trek ik de doos nog ff los, om het te proberen, die gasten zijn namelijk ook gister niet langs geweest
Mensen die geen goede PC hebben en gewoon een prima shooter willen hebben op de Xbox kopen die game. Zo gek lijkt me dat niet hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 08:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kortom, je koopt een matige shooter, die al op de PC uit is, en dan met online mode en CSS, en daar moet je dan no ¤60 voor betalen ook :| Damn, dat er mensen zijn die dat doen.
Of mensen die een goede PC hebben maar vanuit geloofsovertuiging niet op een PC spelletjes spelen.. kopen wel een leuke shooter op de XBOX.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mensen die geen goede PC hebben en gewoon een prima shooter willen hebben op de Xbox kopen die game. Zo gek lijkt me dat niet hoor.
Precies.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of mensen die een goede PC hebben maar vanuit geloofsovertuiging niet op een PC spelletjes spelen.. kopen wel een leuke shooter op de XBOX.
Ook niet gek.
het is redelijk stom, maar je moet bij Battlefront je 'connection speed' instellen. ik wilde ook een dedicated server voor Battlefront opzetten met het max. aantal spelers: 32, maar kwam idd niet boven de 4 uit... :\quote:Op maandag 14 november 2005 23:19 schreef DinoPK het volgende:
Ontopic:
Op de xbox speel ik op dit moment Battlefront 2. Op zich een erg leuk spel, maar waarom zitten er maar zo fucking weinig voertuigen in dit spel?.... Iemand anders hier die dit spel een beetje speelt?
Maf feitje: online kan je met 24 man op de dedicated servers, host je zelf dan kan je maar met 4 man..... Ik snap sommige van die online beslissingen van die developers niet hoor.
Halo2 > matchmaking. Leuk maar soms rete irritant.
Battlefront > Geeneens met je eigen friendslist een kamertje vormen, nee gewoon random in matches...
Battlefront > 4 man online... (godsamme het is Band of Brothers niet)
Gewoon 16 man, full voice, eigen server op kunnen zetten, dedicated ja of nee, systemlink erbij, zo hoort het te zijn PVD!!!!
wat is er dan slecht aan de gameplay? Heb net een uurtje gespeeld en hij speelt lekker weg vind ik. Grafisch erg goed, en de humor spreekt me ook wel aan. Tot nu toe een erg leuk spel!quote:Op maandag 14 november 2005 21:13 schreef peristilius het volgende:
Conker is op zich best vermakelijk, maar de gameplay is zooo slecht.
Het vechten werkt voor geen meter, je deelt een klap uit of met een beetje geluk maak je zelfs een combo die vaak niet werkt, dan loop je weer een stukje achteruit en deel je weer een klap uit.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:58 schreef Retarded het volgende:
[..]
wat is er dan slecht aan de gameplay? Heb net een uurtje gespeeld en hij speelt lekker weg vind ik. Grafisch erg goed, en de humor spreekt me ook wel aan. Tot nu toe een erg leuk spel!
tot nu toe weinig last gehad van het springen. Het vechten is me wel opgevalen, maar daar stoor ik me niet aan.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het vechten werkt voor geen meter, je deelt een klap uit of met een beetje geluk maak je zelfs een combo die vaak niet werkt, dan loop je weer een stukje achteruit en deel je weer een klap uit.Het platformen werkt ook voor geen meter, vaak spring je mis omdat het springen gewoon kut gaat of omdat de camera irritant doet. En dan heb je zon beetje de hele gameplay.
Dat springen komt waarschijnlijk nog wel, in het begin vond ik het ook wel meevallen allemaal, maar wat later wordt het toch wel irritant.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:48 schreef Retarded het volgende:
[..]
tot nu toe weinig last gehad van het springen. Het vechten is me wel opgevalen, maar daar stoor ik me niet aan.
bij dat eilandje in het midden, daarnaast zit een waterval, en een waterval in games is 9 van de 10 keer een geheime grotquote:Op woensdag 16 november 2005 15:33 schreef kikoooooo het volgende:
Weet iemand toevallig waar in Farcry, in de map Mercy Creek die godvergeten raketwerper ligt? Ik kan dat ding echt nergens vinden (en heb er toch al heel wat uurtjes FC opzitten)
Godver, daar heb ik serieus nog nooit gekekenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
bij dat eilandje in het midden, daarnaast zit een waterval, en een waterval in games is 9 van de 10 keer een geheime grot
thanksquote:Op donderdag 17 november 2005 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
die gegevens heb je zeker weten nodig, athans de laatste 4 digits zoiezo, ga maar kijken wat je moet invullen als je CC gegevens wilt veranderen, dat heb je nodig
Wordt er ook een wakkerquote:Op donderdag 17 november 2005 14:58 schreef kikoooooo het volgende:
Klopt het dat ze al Demo360's hebben bij de MediaMarkt?
Holy shitquote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef H.Flick het volgende:
Voor iedereen die nog geen Xbox360 gaat halen.
King Kong review: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61698
Nee,.... het enige wat ik weet is dat het spel een goede FPS game is. Ik ga de gratis demo downen zodra de 360 uit isquote:Op donderdag 17 november 2005 16:58 schreef jimjim1983 het volgende:
ziet er ook wel heel vet uit dat spel, niemand hier die 'm al gespeeld heeft? (of is ie nog niet uit?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |