tip : Ga je save games redden zolang het nog kanquote:Op maandag 14 november 2005 08:46 schreef Bastard het volgende:
Mn xbox begint raar te doen
Zondag was die nog aan toen ik beneden kwam,.. kan wezen misschien vergeten uit te zetten, zou het wel voor het eerst zijn.
Later tijdens film kijken sprong ineens het xbox logo in beeld.. ging die vanzelf weer aan.
En later op de avond wilde ik hem aan doen om te golfen, ging die niet aan!!
Moest de cd lade openen om hem te starten, en... ook weer om hem uit te kunnen doen.
Heb nu die adapter maar ingedrukt zodat de stroom er af is.. maar vlgs mij word ie een beetje een gaar na een paar duizend uur gamen.
Ik heb niet de mogelijkheid daartoequote:Op maandag 14 november 2005 13:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tip : Ga je save games redden zolang het nog kan
had ik ook moeten doen toen die van mij kuren kreeg
Gast dat is IGN dat weet je he?quote:Op maandag 14 november 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
Half Life 2 scoort goed man
http://xbox.ign.com/articles/666/666049p3.html
Ken IGN ondertussen wel.... ga hem ook niet halen. Wil lekker WoW-en en 360 spelenquote:Op maandag 14 november 2005 13:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast dat is IGN dat weet je he?
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/582864.asp
alleen gamepro die niet online te lezen is en voorderest niemand.
Tijd voor de 360 dus.quote:Op maandag 14 november 2005 08:46 schreef Bastard het volgende:
Mn xbox begint raar te doen
Zondag was die nog aan toen ik beneden kwam,.. kan wezen misschien vergeten uit te zetten, zou het wel voor het eerst zijn.
Later tijdens film kijken sprong ineens het xbox logo in beeld.. ging die vanzelf weer aan.
En later op de avond wilde ik hem aan doen om te golfen, ging die niet aan!!
Moest de cd lade openen om hem te starten, en... ook weer om hem uit te kunnen doen.
Heb nu die adapter maar ingedrukt zodat de stroom er af is.. maar vlgs mij word ie een beetje een gaar na een paar duizend uur gamen.
gijsje heeft ook geen memory kaart?quote:Op maandag 14 november 2005 13:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb niet de mogelijkheid daartoe
Jawel maar we wonen niet meer bij elkaar om de hoek.quote:Op maandag 14 november 2005 18:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gijsje heeft ook geen memory kaart?
anders is zo'n max drive wel geil om te bestellen
Hij woont 224 Km verderquote:Op maandag 14 november 2005 18:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gijsje heeft ook geen memory kaart?
anders is zo'n max drive wel geil om te bestellen
moet je wel bij pgr2 alle races opnieuw doenquote:Op maandag 14 november 2005 20:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij woont 224 Km verder
Maar maakt niet uit.. savegames kunnen me ook niet zoveel schelen eigenlijk.
Straks PGR3 een keer..quote:Op maandag 14 november 2005 20:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet je wel bij pgr2 alle races opnieuw doen
das ook weer waar jaquote:Op maandag 14 november 2005 20:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Straks PGR3 een keer..![]()
PGR2 is wel leuk nog hoor.. maar die savegame kun je toch ook niet op de 360 zetten.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:15 schreef H.Flick het volgende:
Welke humor?! Ik moet niet lachen van allerlei poepgrappen, kinderachtig gedoe allemaal.
Best raar, want de gameplay op de N64 was echt stukken beter.... het haalde het niet bij Banjo maar toch.... het was goed. Ik weet niet wat er met de Xbox versie gebeurd is!quote:Op maandag 14 november 2005 21:13 schreef peristilius het volgende:
Conker is op zich best vermakelijk, maar de gameplay is zooo slecht.
Humor is wel leuk, tenminste voor zover ik het gespeeld heb, ben nog steeds niet echt ver.
Klaag bij Microsoft, als je garantie hebt, dat neem ik tenminste wel aan dat je dat hebt, is er toch geen probleem?quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:14 schreef pmponer het volgende:
Hey dino wat voor soort spellen zoek je misschien heb ik nog wat cube games voor je?
GVD zondag is mijn xbox kapot gegaan pas in september gekocht
Hij start spellen nog prima op maar geeft geen beeld meer alleen nog geluid.
op meerdere tv's geprobeerd met meerdere kabels
Mijn vorige hield het tenmiste nog vanaf de launch vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |