Omdat de game behalve graphics eigenlijk minder biedt dan Halo 2. De game is zo koelere eentonig en voorspelbaar (wat niet weg neemt dat je af en toe goed kan schrikken) dat de lol er na zo'n 30-45 minuten voor mij wel af was.quote:
PGR2quote:Op maandag 5 december 2005 20:48 schreef mrkanarie het volgende:
dus voor goede multiplayer games voor 2-4 players raden jullie PGR2 en Mashed aan?
zie de TTquote:Op maandag 5 december 2005 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Moet het per se op de xbox zijn?
Mariokartquote:Op maandag 5 december 2005 22:24 schreef mrkanarie het volgende:
want ik heb nu 3 controllers maar geen spellen voor 2+ spelers...En ik zoek nog een goede multiplayergame om avonden zoet mee te zijn met vrienden.
Geen emulators.quote:
Ik mag hier toch wel zeggen dat ik mariokart op mijn xbox dmv een emulator leuk vind? heb t er toch niet over hoe je dat doet?quote:
Er wordt gewoon niet gesproken over gemodde consoles of functies daarvan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik mag hier toch wel zeggen dat ik mariokart op mijn xbox dmv een emulator leuk vind? heb t er toch niet over hoe je dat doet?
oeiquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Er wordt gewoon niet gesproken over gemodde consoles of functies daarvan.
Alien hominidquote:Op woensdag 7 december 2005 01:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Waar kan ik eigenlijk Alien Hominid vinden?
\quote:
Hoewel het mij leuk lijkt, wacht ik nu toch ff op mn 360quote:
je moet wat zonder 360 he?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoewel het mij leuk lijkt, wacht ik nu toch ff op mn 360
Kan DOOM nog meerdere malen spelen MP.. deathmatch enzo..
Tis geen gemis als je niet weet wat het is wat je kan missen, G.quote:
en toch lijkt het me kut om PGR3 te hebben en je em niet kan gamen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis geen gemis als je niet weet wat het is wat je kan missen, G.
En DOOM staat toch zeker in mn top 6 van beste xbox games!
Ook. Collega van me die de PC versie heeft gespeeld zit me ook al een tijdje gek te maken. En 25 euro is een mooie prijs.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:07 schreef Bastard het volgende:
Heb ik m gehyped bij je?
Je gaat genieten Gijs
Sfeer, geluid, beeld.. tis allemaal topquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook. Collega van me die de PC versie heeft gespeeld zit me ook al een tijdje gek te maken. En 25 euro is een mooie prijs.
Net even gespeeld...Damn...sfeertje hoor![]()
Geen probleem hier, heb geen N64.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja alleen jammer dat het een exacte kopie van de N64 versie
Ik vond het over het algemeen ook wel leuk, maar dat vechtenquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:10 schreef peristilius het volgende:
Ik zat laatst Conker weer te spelen en ik moet zeggen dat ik het nu eigenlijk best een leuk spel vind.
Het is nog steeds jammer van de kutbesturing, maar toen ik in het zombie level aankwam viel mijn bek toch wel open, geweldig sfeertje hebben ze daar neergezet. Het is toch wel een gevarieerde en originele game.
Dude daar ben ik allang voor bij, too easy.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wacht maar tot je bij de lavarace komt
jezus en nog voor feyenooit ook, dan ben je inderdaad een noobquote:Op zondag 11 december 2005 21:19 schreef xboxps2 het volgende:
ik ben een noob hier in...
heb een tv en een xbox 1 en een dollby surround set
nu wil ik graag me geluid van me xbox op die surround krijgen wat moet ik doen ? en hoe weet ik of me tv geschikt is
alvast bedankt
Je moet een advanced scart kabel kopen. Daar zit een uitgang op voor een optische digitale kabel. Je surround set moet wel een optische digitale ingang hebben. En het heeft verder niks met je TV te maken.quote:Op zondag 11 december 2005 21:19 schreef xboxps2 het volgende:
ik ben een noob hier in...
heb een tv en een xbox 1 en een dollby surround set
nu wil ik graag me geluid van me xbox op die surround krijgen wat moet ik doen ? en hoe weet ik of me tv geschikt is
alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |