Ja sinds vandaag. Ik had het spel nooit op de PC gespeeld, en ik ben zeer onder de indruk!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:58 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand anders hier eigenlijk Half-Life 2 aan het gamen?
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:41 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand een idee.
Far Cry InstinctsNiemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja tis lekker kaal.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
Godver, dat Half-Life 2 wordt beter en beter
[afbeelding]
Referer Link Errorquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
http://db.gamefaqs.com/console/xbox/file/far_cry_instincts.txt
Eenzame roepende in de woestijn.quote:
Eenzaam is het zekerquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eenzame roepende in de woestijn.
Laat dat laatste maar achterwege.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:14 schreef mrkanarie het volgende:
vanavond lekker weer een avondje xboxen en gamecuben met vrienden.
verkapte kijk-eens-hoeveel-dozen-ik-op-mijn-kamer-heb-postquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vandaag afscheid genomen van mn XboxHet was een korte relatie, maar best okay voor erbij
Hij staat nu bovenop mn kast, tussen de andere ouwe consoles
[afbeelding]
Hij heeft nog geen idee...
[afbeelding]
Oei, best stoffig!
[afbeelding]
Inpakken...
[afbeelding]
Hup, in de doos
[afbeelding]
Kabels en controller erbij
[afbeelding]
En weer op de kast
[afbeelding]
Ik voel nu wel een leegte
[afbeelding]
Deze twee rakkers moet ik natuurlijk ook weer opbergen
Vaarwel, bedankt voor Burnout 3, Rainbow Six 3 (Black Arrow), Fable, Jade Empire, Alien Hominid en toch ook wel Ninja Gaiden...
Ja hier ook, erg vet spel alleen de framrate is wel erg laag maar de sfeer en physics zijn errug cool.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja sinds vandaag. Ik had het spel nooit op de PC gespeeld, en ik ben zeer onder de indruk!
Snap ik, ik heb PGR1 helemaal doodgespeeld, maar PGR2 heb ik nooit echt zin in gekregen. Die hele competitie op alles vond ik irritant. Ik heb er een hekel aan om te zien dat ik continue ergens 1000e ben of zo. (Nu heb ik geen live meer, dus mss nu maar weer beginnen, maar ja, nu komt de 360\)quote:Op zondag 27 november 2005 13:48 schreef DinoPK het volgende:
NFS MW ziet er idd niet zo heel erg super uit, mede door de vrij lage framerate. Voor de rest is het best een aardig spel, alleen het is allemaal wat minder duidelijk dan in underground 2 is.
@Morthill: PGR2 is niet echt een spelletje om ff tussendoor te doen: het leuke van het spel is juist een zo hoog mogelijke kudo rank te halen in de SP, en om gewoon lekker lollig te racen online. Blijft een wereldspel, met enige instant thrills, maar het spel is het best als er echt moeite in wordt gestopt.
De enige game die bij mij niet werkt is Alien Hominid. Tis dan wel de tofste Xbox titel die ik heb, maar voor één game hou ik die Xbox niet aangesloten, daar heb ik helemaal geen plek voorquote:Op woensdag 30 november 2005 10:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga vandaag ook afscheid nemen van mijn Xbox. Al twijfel ik nog wel een beetje omdat niet al mijn games per direct werken op de Xbox360.
Precies. Welke heb je dan eigenlijk nog liggen?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:17 schreef H.Flick het volgende:
Eigenlijk is het ook onzin. Ik speel die spellen nu niet, dus ga ik ze ook niet spelen als ik vrijdag een Xbox360 heb.
PES4, maar dat is eigenlijk onzin want ik heb PES5 ookquote:Op woensdag 30 november 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. Welke heb je dan eigenlijk nog liggen?
Doom3 ligt voor 32 euro bij de MM en voor 25 bij de BS..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil Doom 3 graag ook nog een keer spelen. Maar ik wacht even tot het origineel en het expension pack worden samengevoegd en worden aangeboden voor een zacht prijsje.
Over een paar maanden is hij vast afgeprijst.quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:57 schreef Bastard het volgende:
Ja.. maar voor HL2 moest ik wel 55 euro betalen.. scheelt nog wel weer dan
Doom3 vond ik zuigen op de pc, half life 2 vond ik wel leuk maar niet bijzonder goedquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:10 schreef Morthill het volgende:
Weet je wat, koop geen van beide, ze zuigen namelijk allebei en wacht gewoon op Black(Dat is wat ik ga doen tenminste
)
Omdat het azijnpissers zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:28 schreef Bastard het volgende:
Ok ik hap, waarom zou DOOM3 zuigen vlgs jullie?
Blackquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:10 schreef Morthill het volgende:
Weet je wat, koop geen van beide, ze zuigen namelijk allebei en wacht gewoon op Black(Dat is wat ik ga doen tenminste
)
Was wel ff lachen net met co op.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:28 schreef Bastard het volgende:
Op de xbox is het echt een juweeltje namelijkdie gfx, spanning, geluiden.. echt overweldigend mooi gewoon. Maar goed, ieder zn smaak natuurlijk
omdat (op de pc tenminste)quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:28 schreef Bastard het volgende:
Op de xbox is het echt een juweeltje namelijkdie gfx, spanning, geluiden.. echt overweldigend mooi gewoon. Maar goed, ieder zn smaak natuurlijk
Wat werden wij geslacht in die zaal met die 3 grote beestenquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Was wel ff lachen net met co op.
Vind het ook een pracht van een shooter, zit tenminste goeie sfeer in.
Ja da's ook mijn kritiek. Alhoewel ik het wisselen tussen flashlight en wapen juist wel cool vond, bracht extra spanning erin. Maar voor de rest leek alles eindeloos op elkaar en je had elke keer dezelfde bekende schrikeffecten, waar je dus niet erg van schrok.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:09 schreef Gamedemon het volgende:
omdat (op de pc tenminste)
Je het eerste uur zoiets hebt van : ah cool, tering ik schrok
en vervolgens proberen ze om de 2 minuten je op dezelfde manier aan het schrikken te maken, gaat gewoon vervelen.
En je wist dat als je bij een licht stuk kwam dat er iets zou gebeuren waardoor de lampen uitgingen
En het meest irritante vond ik nog het wissellen tussen flash light en wapen constant.
je krijg later in het spel sneller vijanden die niet schieten maar heel snel slaan en dan is het een kwestie van gokken waar ze staan, zuig dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |