GAMquote:
Het is geen goed lopend topic in ieder gevalquote:
Zal jou eens 18x slaan !quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:02 schreef Bastard het volgende:
Ik weet ook niet welke screens ik moet posten.. het topic is beetje aan het doodbloeden nu zn grote broer er aan komt.
Maar goed, speel nog dagelijks op mn xbox.
Gisteren nog 18 holes geslagen met TW..
Dit moet echt de slechtste grap zijn in de trieste lange geschiedenis van slechte grappen. (No offense)quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit moet echt de slechtste grap zijn in de trieste lange geschiedenis van slechte grappen. (No offense)
Onwetendheid is een zegequote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit moet echt de slechtste grap zijn in de trieste lange geschiedenis van slechte grappen. (No offense)
Ik weet er alles vanquote:
Doe je mod werk dan, copy paste van vorige OPquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:41 schreef peristilius het volgende:
Niet eens een fatsoenlijke OP.
Gamedemon was gisteravond weer lekker bezig op TMF.
Die is ook triestquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe je mod werk dan, copy paste van vorige OP
Ik heb al een heel mooi Xbox plaatje neergezet, meer ga ik niet doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe je mod werk dan, copy paste van vorige OP
Black, Starcraft: Ghostquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Half-Life 2 zal wel mijn laatste Xbox titel worden.
Haal dan black op.. als je wil schieten en dingen kapot maken is dat spel the shizzle (quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
nope niet doen voor je 30stequote:Op vrijdag 11 november 2005 12:33 schreef Morthill het volgende:
Kortom, je moet toestemming hebben om een nieuwe console te kopen??
[Mental Note]Niet trouwen voor mijn 30e[/Mental Note]
hahaha herkenbaarquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:32 schreef Bastard het volgende:
En je luisterd natuurlijk braaf naar je vrouw
Kunst is om al een half jaar lang van te voren te beginnen.. kben er nu zelf bijna door met mn vrouw.
ik heb fansquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:41 schreef peristilius het volgende:
Niet eens een fatsoenlijke OP.
Gamedemon was gisteravond weer lekker bezig op TMF.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:09 schreef pjotr2001 het volgende:
btw,
ik zou toch liever wat later de 360 willen kopen. Hij is dan goedkoper en er zijn weer genoeg hacks te vinden.
Welja, of jij wint omdat ik te moe ben, of jij wint omdat ik er uit stapquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:40 schreef gijsje79 het volgende:
Vanavond ff golfen dan B.?
Tis niet echt een spel wat me cool lijkt eigenlijk, maar ziet er wel mooi uit inderdaad, battlefield ook trouwensquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:46 schreef type_29 het volgende:
Ik zal jullie alvast even lekker maken met KingKong.
Als je dat spel ziet denk je gewoon dat je al een 360 hebt.
Ongeloofelijk dat er zulke mooie beelden uit die oude xbox kunnen komen.
Nou, ik kan je zeggen dat het wel een cool spel is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis niet echt een spel wat me cool lijkt eigenlijk, maar ziet er wel mooi uit inderdaad, battlefield ook trouwens
hijs fijn!quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:01 schreef Cool_Runner het volgende:
The Warriors, wat een spel is dat![]()
[afbeelding]
Ja, dat tweede worden is ook maar niets he.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb fans
tis jammer dat sommige lui daar triest spelen, die rijden rondjes om dat huis op mercy creek , das zo goed als spawncampen.
die 2 potjes warehouse die ik gespeeld had gingen een stuk beter, geen voertuigen alleen knallen.
Vanavond MOET ik gewoon eerste worden for foks sake!!
Krijg je dat.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welja, of jij wint omdat ik te moe ben, of jij wint omdat ik er uit stap
Ik sla nu trouwens ook iets verder
Neequote:Op vrijdag 11 november 2005 17:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Krijg je dat.![]()
Zeg nou maar gewoon voor een keer dat ik beter in dit spel ben dan jij.![]()
serieus? ik hoor niet wat hij zegt namelijk, alleen maar tering herrie door me headsetquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, dat tweede worden is ook maar niets he.
Spacekees zei trouwens nog dat je in de studio moest komen om te laten zien of je daar ook zo goed was.
Hoe ging dat gebod ook alweer? Iets in de trant van "Gij zult niet stelen" of zo?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:28 schreef pjotr2001 het volgende:
Zal na deze periode dan wel downloaden worden denk k maar voor spelletjes.
Nadat ik op de X05 effe HL2 op een Xbox heb gespeeld was mijn enthousiasme echt helemaal verdwenen. Het zag er echt NIET uit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ja je kickte echt ass. Ik zou maar eens contact met ze opnemen, misschien dat je ook echt langs kan komen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:56 schreef Gamedemon het volgende:
zo net klaar met live gamen op tmf, 3 keer eerste geworden en constant top 3.
Die tmf gasten bakte er niks van, hoogste score was 2 geloof ik
voorderest leuke potjes gehad, zaten allemaal op hetzelfde nivo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |