Ajaxquote:Op donderdag 10 november 2005 17:56 schreef Erwtensoep het volgende:
etc
Wat een soap is het aan het worden!quote:'Ron Vlaar mag naar Ajax bij goed bod'
Donderdag 10 november - Verslaggever HW, Alkmaar, 17.44u GMT+01.00, RTV Noord Holland
'Als Ajax met een goed bod komt op Ron Vlaar, valt er te praten over een transfer,' aldus Marcel Brands, technisch directeur van AZ Alkmaar.
"Wij willen Vlaar liever behouden maar als we er zakelijk uit komen zal ook Dirk Scheringa kiezen voor wat het beste is voor de club en zijn emoties even moeten vergeten, "aldus Brands in een gesprek met Radio Noord-Holland.
Goed nieuws toch, welkom Ron Vlaar!quote:Op donderdag 10 november 2005 18:44 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wat een soap is het aan het worden!
Knol, dat is toch die gozer die elke seizoen de helft van de tijd in het ziekenhuis ligt?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Liever ook geen Reuser.
Doe maar Knol, Dingsdag, Sérgio en Kerzhakov.
Zelfde als Litmanen dusquote:Op donderdag 10 november 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Ja, helaas wel. Maar eenmaal fit, een topper!
quote:Jong Ajax verslaat Oranje onder 18
Jong Ajax heeft donderdagmiddag in een vriendschappelijk duel een selectie van Oranje onder 18 met 3-0 verslagen. Bij de tegenstander speelde een groot deel van het elftal Oranje onder 17 dat onlangs uitkwam op het WK in Peru. Jong Ajax deed het zonder eerste elftalspelers. Poepon en Tiberkanine (2x) maakten de doelpunten. Het laatste doelpunt kwam tot stand uit een penalty.
Ik ben een groot fan van Reuser, maar hij is niet beter dan Galasek helaas....quote:Op donderdag 10 november 2005 19:52 schreef Radegast het volgende:
Zouden we in de winterstop Galasek niet kunnen ruilen tegen Reuser?
Galasek heb je weinig meer aan. Die houdt alleen maar op, op zijn plek hoort Maduro te spelen. Bovendien communiceert Galasek slecht.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Reuser, maar hij is niet beter dan Galasek helaas....
Knol en Dingsdag zijn ook zoveel beter dan Vlaar. Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Liever ook geen Reuser.
Vlaar mag weg blijven, Huntelaar mag komen. Misschien is hij (nog) geen wereldspits, hij past in ieder geval beter in ons systeem dan Charisteas, Anastasiou of Rosenberg.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Doe maar geen Vlaar en geen Huntelaar, eigenlijk.
Dat zeker ook nog ja. Da's ook iets dat mist in het veld.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:46 schreef rubbereend het volgende:
Reuser is iig ook wel iemand zich met zijn mond laat gelden in het veld.
Alsof die Rus haalbaar is voor Ajax.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Liever ook geen Reuser.
Klopt. Al twijfel ik of Reuser overwicht zal hebben op teamgenoten.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zeker ook nog ja. Da's ook iets dat mist in het veld.
en daar buiten ook, gezien zijn legendarische 'Reuser in Oranje' speech destijds op het Leidsepleinquote:Op donderdag 10 november 2005 20:46 schreef rubbereend het volgende:
Reuser is iig ook wel iemand zich met zijn mond laat gelden in het veld.
inderdaad dat moet nu voornamelijk van Sneijder afkomenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zeker ook nog ja. Da's ook iets dat mist in het veld.
Ook leuk om even terug te zien: Reuser op de massagetafel bij Wilfried de Jong in Holland Sport.quote:Neem Martijn Reuser. Ex-Ajaxied. Speelde bij de Amsterdamse club toen documentairemaker Roel van Dalen bezig was met de opnames Ajax: Daar Hoorden Zij Engelen Zingen. Het is het de eerste training van het nieuwe seizoen. Reuser zit in de kleedkamer, naast Shota Arveladze. Nikos Machlas loopt langs, het is de eerste dag voor de van Vitesse overgekomen spits. Reuser tikt Arveladze aan en zegt tegen hem: ‘He’s gonna take your place’. Wijst naar Machlas. De Georgiër kijkt beduusd, vindt het allesbehalve leuk. Schitterende humor. Op het randje. Mooi mannetje, die Reuser.
quote:Over clubliefde gesproken. Het voetbalbloed dat door de aderen van Martijn Reuser stroomt is zeker niet Ajax. Zijn club is Rood-Wit uit Amsterdam-Noord. Ajax is voor hem vooral de snelle weg omhoog.
..."Voor mij is Ajax zeker niet de club van mijn dromen. Ajax is gewoon de club waar ik nu bij ben [...] Ik ben ook niet iemand als Ronald en Frank de Boer die er nu al voor kiezen om hier jaren te blijven. Ajax is een geweldige club maar ik zou er niet mijn hele leven aan willen wijden"...
Het succes is bij Martijn Reuser niet aan komen waaien. Hij heeft nooit het etiket 'talent' gehad die spelers als Roy, Seedorf of Kluivert wel hadden. Spelers met zo'n etiket worden van jongs af aan beschermd. Reuser niet. Hij heeft altijd moeten vechten en knokken om zich te bewijzen. Wat zijn leeftijd betreft, valt hij net tussen wal en schip. De grote namen waren of jonger of ouder. Hij is de enige die doorgebroken is van zijn leeftijdscategorie. Vooral zijn grote mond heeft een doorbraak bemoeilijkt.
..."Gezeik en geklier zit in mijn karakter. Alle Reusers hebben het, ik dus ook. Ik was echt een type dat van zichzelf altijd vond dat ik alles goed deed, en de anderen alles fout [...] Ik ben pas laat gaan beseffen dat voetballen bij Ajax niet alleen een spelletje is, maar ook een opleiding"...
Reuser die zichzelf beschouwt als een multifunctionele speler hoopt dit jaar de strijd aan te gaan met de Litmanen, Ronald de Boer en Davids. Als het hem niet lukt een basisplaats te veroveren dan wil ie net als Tarik Oulida en Clarence Seedorf weg bij Ajax. Dat is ook de reden waarom Reuser niet echt ontevreden is met zijn jeugdcontract.
..."Ergens moet ik er natuurlijk rekening mee houden dat ik bij Ajax niet doorbreek, en dat ik volgend jaar beter kan opkrassen. Dan is het prettig om niet aan een grote transfersom vast te zitten, hou je er zelf meer aan over. Zo ging het met Seedorf ook. En financieel heb ik het nu ook niet slecht hoor. Die premies van de Champions League, dat tikt ook aardig aan"...
(bron: Vrij Nederland, 9 december '95)
ja mij ook, want om nou te zeggen dat hij echt goed gepresteerd heeft de laatste jaren....quote:Op donderdag 10 november 2005 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Reuser hier genoemd wordt verbaast me.
Ach, ik heb wel wat met hem. Die wedstrijd dat hij zijn been brak, dat was voor ons vak. Wij hadden altijd de kreet 'Reuser naar de kapper'quote:Op donderdag 10 november 2005 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Reuser hier genoemd wordt verbaast me.
quote:Geachte heer Jaakke,
Zoals u misschien niet ontgaan is draait het op dit moment niet echt goed met onze club. Ik zeg onze club, maar eigenlijk zou ik natuurlijk moeten zeggen uw club. Maar ik voel me toch dermate verbonden met uw club dat ik het aan durf om een klein stukje als van mij te beschouwen, maar dit ter zijde.
Tijdens de wedstrijd tegen SC Heerenveen heb ik verschillende spreekkoren uw richting op gehoord, maar achteraf begreep ik dat u bij deze wedstrijd niet aanwezig was, had dat niet iets te maken met een zakendiner? Of de vrijdagavond kwam u gewoon niet goed uit. Dit is allemaal erg begrijpelijk. Voor iemand op uw positie zijn er natuurlijk belangrijkere zaken dan wedstrijden van het eerste elftal. Voor het handjes schudden op de eretribune zult u vast wel een vervanger ingewerkt hebben voor wanneer u zoals de betreffende vrijdag verhinderd bent.
Maar ik dwaal te ver af, want u zal zich wel afvragen waar ik het lef vandaan haal om u op deze directe manier te benaderen. Nou meneer Jaakke, dit zit zo. Ik maak mij zorgen om onze club, en ik ga er vanuit dat u dit ook doet. Volgens u zou Ajax ook niet gaan scoren wanneer u plaats zou maken voor iemand anders. Maar volgens mij is een uitspraak als deze te veel korte termijn denken. Natuurlijk zal de selectie niet beter worden wanneer u vandaag op zou stappen dat kan ik ook nog wel begrijpen. Maar op de lange termijn lijkt mij het eerlijk gezegd beter wanneer er op uw stoel iemand komt te zitten die meer zicht heeft op hoe de structuur van de club in elkaar hoort te zitten. Begrijp mij niet verkeerd, ik heb absoluut totaal geen aversie tegen u persoonlijk. Ik heb u verschillende malen gesproken in het supporters home, en u heeft op mij een zeer amicale indruk gemaakt. Het feit alleen al dat ik u in het supportershome gesproken heb is iets wat vermeldt mag worden aangezien uw voorganger de weg naar dit zelfde home een stuk minder vaak kon vinden. Maar toch lijkt u me in deze niet de juiste man op de juiste plaats. Dit klinkt misschien hard, maar het is niet anders. Toen ik u eerder in deze brief schreef dat ik me zorgen maak over onze club zei ik geen woord te veel. Ik en velen met mij zijn op dit moment een groot deel van de dag bezig met zich af te vragen wat er precies mis is en belangrijker, hoe komt de club er weer bovenop.
Persoonlijk denk ik dat de club ziek is, niet zomaar ziek maar besmet met een ziekte die niet meer door zachte heelmeesters te genezen is. De enige optie die er dan nog rest is keihard ingrijpen. De rotte plekken moeten eruit. Nu wil ik niet zo ver gaan om u persoonlijk een rotte plek te noemen, maar zoals ik eerder zei, u bent helaas de verkeerde persoon voor de stoel waar u op zit. Ajax is een voetbal club, een voetbalclub waar miljoenen euro’s in om gaan, maar het blijft een voetbalclub. Alleen lijkt het er naar buiten toe té veel op dat er in alle lagen van de club té veel mensen zitten die deze voetbalclub in de eerste plaats als een bedrijf zien. Natuurlijk moet er geld verdiend worden om de salarissen van de spelers en de managers te betalen. Maar de manier waarop er nu naar het kostenplaatje gekeken wordt lijkt er té veel op dat het verdienen van geld belangrijker is dan het sportieve gedeelte. Op het moment van schrijven staat Ajax 1 op een beschamende 6e plaats. Jong Ajax, waar de hoop voor de toekomst zou moeten rondlopen staat er zelfs nog slechter voor, vernederingen tegen jong Vitesse en de schandknaapjes hebben er onder andere voor gezorgd dat op dit moment de 12e positie verdedigd mag worden, 2 wedstrijden gewonnen, 2 gelijk en 5 verloren. Een doelsaldo van 12 voor en 23 tegen. Werkelijk Ajax onwaardig! Maar deze getallen mogen geen geheim voor u zijn natuurlijk. Het laat mij echter wel zien dat het probleem dieper ligt. We zijn nu met de 3e trainer bezig die met nagenoeg hetzelfde materiaal mag werken. Allemaal hebben ze miljoenen mogen uitgeven om de selectie te versterken. Maar geen van drieën heeft het voor elkaar gekregen om de selectie te laten voetballen als een Ajax waardige machine. Ook dit wijst erop dat er meer mis is bij de club dan wat wij simpele voetbalsupporters aan de oppervlakte kunnen zien.
De trainer ontslaan hebben we al een paar keer geprobeerd, en het vertrek van die trainers heb ik ook op geen enkel moment betreurd. Nu staat er een trainer aan het roer van wie ik hoge verwachtingen heb niet alleen wat tactisch inzicht betreft, maar vooral wat visie betreft. Ook hij krijgt het niet voor elkaar, zelfs toen u er een keer niet was ging de bal er niet in. Ik denk dat we dus veilig kunnen concluderen dat het probleem niet bij de trainer ligt. Waar ligt het dan wel. Normaal gesproken zou ik zeggen dat u dit wel zou moeten weten. Alleen heb ik daar geen blind vertrouwen in aangezien u nog geen ervaring heeft met het leiden van een voetbalclub. Ditzelfde geldt voor de toetredende heer Fontijn die de plek van ome Arie in mag nemen. En dit lijkt me geen goede zaak.
Ik ga ervanuit dat u het beste met Ajax voor heeft, maar vraag mij serieus af of u hiermee de voetbalclub in gedachte heeft of het bedrijf Ajax n.v.. Ik krijg steeds vaker het vermoeden dat het zwaartepunt niet ligt bij de club maar bij het bedrijf. En dit lijkt mij een omgekeerde wereld. Wanneer het goed gaat met de club zal het bedrijf vanzelf volgen. Andersom denken lijkt mij totaal verkeerd.
Wij als supporters hebben al veel moeten verwerken, allereerst is het logo wat al sinds 1928 trots op de het hart van de spelers gestraald heeft weggerukt. Daarna werd ons knusse thuis aan de Middenweg vervangen door een betonnen bak tussen de flatgebouwen aan de Arenaboulevard. Met die verhuizing is de trouwe aanhang van de F-Side in eerste instantie bruut uit elkaar getrokken wat tot gevolg had dat een niezende toeschouwer door 50000 man plus de voltallige selecties van zowel Ajax als de tegenstander ‘gezondheid’ toegewenst kon worden. De rust wordt ontsierd door spelletjes met een verborgen camera en de supporters moesten de klantenservice bellen wanneer we vragen hadden. Veel is er wel verbeterd, maar dit is slechts aan de oppervlakte. De F-Side is op zuid bij elkaar gezet en aan Vak410 wordt goed medewerking verleend, de stoeltjes kleuren (te) langzaam rood-wit en zo af en toe wordt er ook naar buiten toe op positieve manier aandacht besteed aan de supporters. Maar toch lijkt het er op dat ook dit dingen zijn die aan de oppervlakte verbeterd zijn terwijl de ziekte van Ajax doorgedrongen is tot in de diepste gedrochten van de club.
Ik denk dat er drie stappen terug genomen moeten worden om de grote sprong vooruit weer te kunnen maken. Noodverbanden hebben geen zin meer, de pus druipt door de mazen van het verband heen. Een flinke reorganisatie is naar mijn mening het enige wat onze club er weer bovenop zal helpen. De hele structuur van Ajax moet weer in dienst komen te staan van de club. Ajax heeft een grote meerderheid van de aandelen in zijn bezit, dus de mening van de aandelen moet niet ter zake hoeven doen. Ik denk dat het goed zou zijn als iedereen binnen Ajax zijn positie ter discussie zou stellen en er iemand aangesteld wordt om de bezem rigoureus door de organisatie te halen. En daarmee bedoel ik ook de ledenraad, degenen die de juiste visie op en affectie met Ajax hebben worden er vanzelf uitgefilterd en mogen blijven zitten. Het wordt tijd dat alle neuzen binnen Ajax weer dezelfde kant op gezet worden en de naam Ajax bij tegenstanders al 2 weken van te voren slapeloze nachten bezorgd. Tegenstanders komen nu naar Amsterdam om te kijken hoeveel punten ze kunnen afsnoepen, het moet weer zo worden dat tegenstanders in Amsterdam de schade beperkt willen houden, tegen beter weten in! Spelers moeten niet meer op jonge leeftijd het idee hebben dat Borussia Dortmund of Celtic een stap voortuit zijn maar die moeten zien dat ze bij de mooiste club van Europa spelen. Op dát moment zult u zien dat de verkoop van shirtjes (uiteraard met het echte logo) naar ongekende hoogte stijgt. Dat de Arena één grote, kolkende mensenmassa wordt die allemaal weer met plezier het stadion in lopen en dat plezier ook nog hebben ná de wedstrijd. U zult zien dat in heel Europa de naam Ajax weer deuren opent die voor elke andere Nederlandse club gesloten blijven. U zult zien dat Ajax weer een factor wordt waar ze op alle fronten in Europa rekening mee houden. Dit is in mijn ogen slechts mogelijk wanneer, zoals ik eerder zei, de hele organisatie op de schop genomen wordt. Uw positie dus ook, hoe spijtig ik het ook vind om het u te moeten vertellen, ook uw positie moet ter discussie gesteld worden.
U vraagt zich misschien af wie die reorganisatie zou moeten leiden. Er kan mij maar één naam te binnen schieten, maar die moet dan wel een totale vrijbrief krijgen om zonder beperkingen de poppetjes op de juiste plaats te zetten. De verlosser heet Johan Cruijff.
Met vriendelijke groet,
M
Mooie opvolger van Hatem Trabelsi, halen dus.quote:'Kromkamp niet tevreden bij Villareal'
In een interview met RTV Noord Holland zou Jan Kromkamp aan hebben gegeven niet tevreden te zijn bij zijn nieuwe club Villareal. Hij maakt te weinig speelminuten en hierdoor kan zijn plaats in de WK-selectie van Oranje gevaar lopen. Wanneer de situatie niet snel veranderd, wil hij ergens anders het seizoen afmaken.
Villareal-trainer Pellegrini zou hem rustig willen brengen voor de grote taalbarrière en de sterk veranderde omgeving, maar dit stuit tegen de verkeerde van de voormalige AZ-speler. Afgelopen zomer maakte Kromkamp na een fantastisch seizoen de overstap naar Spanje, in de Primera Division kwam hij slechts drie keer in actie voor Villareal.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 10 november 2005 17:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax
Hij is ongeduldig, meer niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:19 schreef Cart_man het volgende:
Nu al teveel sterallures gekregen...
quote:Vonk: 'Na Ajax wil ik keepen in Zuid-Afrika'
11/11/2005 9 :36
Nog een keer staat Hans Vonk in het doel van Zuid-Afrika, het land waar hij in de komende jaren nog hoopt te kunnen keepen.
'Ik wil het even aan iedereen duidelijk maken dat dit mijn laatste wedstrijd is voor Bafana Bafana', meldde Vonk donderdag aan de verzamelde Zuid-Afrikaanse pers. 'We missen volgend jaar het WK, dus er is geen enkele reden voor mij om langer te blijven. Ik maak plaats voor nieuwe keepers, die ervaring op kunnen doen voor 2010. De beslissing is de beste voor de ploeg en het land.'
De in Nederland opgegroeide doelman voegde daaraan toe dat hij van plan is om na de oefeninterland tegen Senegal toch nog terug te keren naar Zuid-Afrika. 'Ik wil hier nog een jaar of twee spelen voordat ik stop. Mijn contract bij Ajax loopt juni volgend jaar af en ik sta open voor alles.'
Vonk zal zaterdag in Port Elisabeth voor de 43ste keer zijn land vertegenwoordigen. Hij debuteerde op 20 mei 1998 tegen Zambia en stond onder meer in het doel tijdens het WK van 1998. Tijdens de eindronde van 2002 zat hij op de bank.
'In het begin had ik het moeilijk, maar uiteindelijk is het fantastisch geweest. Van elk moment dat ik deel uitmaakte van deze ploeg, heb ik genoten', aldus de 35-jarige Vonk, die twee keer optrad als aanvoerder.
quote:Juventus wil Maxwell in winterstop overnemen
Juventus wil Maxwell op korte termijn overnemen van Ajax, zo meldt de website van Sky Sports. De Braziliaan weigert vooralsnog zijn aflopende contract in Amsterdam te verlengen. Daardoor bestaat voor Maxwell de mogelijkheid om komende zomer transfervrij bij Ajax te vertrekken. Volgens Italiaanse media wil Juventus de linksback in januari contracteren.
De Oude Dame is op zoek naar versterking voor de defensie omdat de huidige verdediging van de Italiaanse topclub op leeftijd is.
Beter op zijn Hollands dan op zijn Grieks. Op zijn Frans of op zijn Russisch kunnen we altijd nog proberen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:15 schreef ThomasBerge het volgende:
Kromkamp, Vlaar, Huntelaar....we doen 't op z'n Hollands
AJAX
Ben ik met je eensquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beter op zijn Hollands dan op zijn Grieks. Op zijn Frans of op zijn Russisch kunnen we altijd nog proberen.
per wanneer is Maxwell dan weer fit?quote:
nauwelijks..... gaat lekker. Iedereen denkt : wegwezen bij deze puinhoop..quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:23 schreef snellejelle het volgende:
hebben we nog wel een selectie na de winterstop
maar goed, beter dat ze dan gaan en we geld vangen
geen idee.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
per wanneer is Maxwell dan weer fit?
idd, straks worden we niet eens vijfdequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nauwelijks..... gaat lekker. Iedereen denkt : wegwezen bij deze puinhoop..
Lekker seizoen he?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, straks worden we niet eens vijfde
Dingsdag is tenminste Amsterdammer. En Vlaar is tot nu toe nog amper getest.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Knol en Dingsdag zijn ook zoveel beter dan Vlaar. Overdrijven is ook een vak.
Nou ja, Rosales heeft al jaren geen oplevingen meer gehad. Maar ben het met je eens dat Reuser geen optie is, zeker niet meer als buitenspeler.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:23 schreef twi het volgende:
Reuser had bij Ipswich hier en daar een opleving, en hij begon redelijk vorig seizoen, maar sinds dien heeft hij weinig bijzonders meer gebracht bij Willem II. Nee, liever niet.
quote:'AZ bereid te praten met Ajax over transfer Vlaar'
10/11/2005 20:25
'Als Ajax met een goed bod komt, valt er te praten over Ron Vlaar', zegt Marcel Brands. De technisch directeur van AZ lijkt daarmee de deur open te zetten voor een transfer van de international.
Zo laat Brands donderdagavond op RTV Noord-Holland een heel ander geluid horen dan voorzitter Dirk Scheringa eerder deze week had gedaan. De preses liet weten dat hij Vlaar best wel wilde verkopen, maar niet aan Ajax. En dat had mede te maken met het vertrek van de voormalig technisch directeur van AZ, Martin van Geel, naar de Amsterdamse club.
Brands klinkt genuanceerder dan zijn voorzitter. 'Wij willen Vlaar liever behouden. Maar als we er zakelijk uitkomen, zal ook Dirk Scheringa kiezen voor wat het beste is voor de club en zijn emoties even moeten vergeten', aldus de technisch directeur.
Vlaar staat nog tot medio 2007 onder contract bij AZ. Maar de twintigjarige international heeft al meerdere malen laten weten geen trek te hebben in een nieuw en langer contract bij de Alkmaarse club. Ajax is zeer geïnteresseerd in de Hensbroekse verdediger.
Idd, Rosales is samen met Rosenberg echt de eerste die mag optiefen van mij...quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, Rosales heeft al jaren geen oplevingen meer gehad. Maar ben het met je eens dat Reuser geen optie is, zeker niet meer als buitenspeler.
Getest door Koné en hij faalde.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dingsdag is tenminste Amsterdammer. En Vlaar is tot nu toe nog amper getest.
\je moet lekker een jonge speler testen op 1 wedstrijd, beetje kortzichtig denk je niet?quote:
Ach Koné faalde tegen Grygera, dus wat dat betreft. Het is een beetje kortzichtig om te oordelen op één wedstrijd.quote:
Die reactie heb ik expres om die reden geplaatst omdat heel fok! Vlaar de nieuwe Stam durfde te noemen na die wedstrijd tegen Sporting.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:21 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
\je moet lekker een jonge speler testen op 1 wedstrijd, beetje kortzichtig denk je niet?
god?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Vlaar zal best een leuk talent zijn, maar die positie is niet de zwakke plek bij Ajax...
Voor de toekomst prima, maar om dit seizoen te redden hebben we toch andere mensen nodig..
quote:'Aron Winter voorgedragen in ledenraad Ajax'
Vrijdag 11 november, door JVS, Amsterdam, 11.43u GMT+01.00, ELF
Aron Winter is voorgedragen lid te worden van de ledenraad van Ajax. Winter gaat daarin de plaats innemen van Hennie Henrichs, die vorige week in het Ajax bestuur is teruggekeerd als bestuurslid technische zaken.
Aron Winter debuteerde in het seizoen 1985/86 voor Ajax. Zijn eerste Ajax-periode eindigde in 1992 met een transfer naar Lazio Roma. In 1999 keerde Winter - als speler - nog voor een periode van anderhalf jaar terug bij Ajax. Momenteel maakt hij deel uit van de Ajax-traininersstaf.
Het is een stap in de goede richting. Geeft ook wel aan dat ze toch wel een beetje in de gaten hebben wat de supporters willen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:37 schreef M0NTANA het volgende:
Eén zwaluw maakt echter nog geen winter.
Geen idee, ik ken zijn bestuursvaardigheden niet. Maar hij kent Ajax wel goed en is een voetballer. Ik vraag me alleen bij hem altijd af of hij wel eens met z'n vuist op tafel zal slaan bijvoorbeeld.quote:
Ik denk het niet hoor.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:37 schreef Jajong het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat Maxwell bijtekent....
Daarom is ie beter? ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dingsdag is tenminste Amsterdammer.
Maxwell is niet standaard, hij is geen geldwolf.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor.....
Het was heel erg lief van Ajax om hem een contract aan te bieden tijdens zijn blessure, maar die kiest gewoon voor het geld.
Ik ook, dat is het minste wat hij kan doen na die revalidatie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:37 schreef Jajong het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat Maxwell bijtekent....
*mompelt iets met clubcultuur. Of vind jij een vreemdelingenlegioen ook best?quote:
Ik heb liever Luirink dan Vlaar. En het allerliefst Heitinga. Die jongen is in potentie 1 van de ALLERbesten. Wat is er met em aan de handquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:53 schreef M0NTANA het volgende:
Ik heb liever Nederlanders dan buitenlanders, het liefst Amsterdammers, maar het allerliefst kwaliteit.
Jaap Stam en Ron Vlaar zijn geen Amsterdammer, toch liever hen dan Gijs Luirink of Michael Dingsdag.
Ja maar WAAROM. Haha, ik zou haast cultheld ze verhaal geloven, met zijn coming-out oid. Als je ziet hoe hij zich soms kleedt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:57 schreef ThomasBerge het volgende:
Die zit psychologisch gezien helemaal in de put, en moet weer zijn totale zelfvertrouwen terugwinnen
hij heeft net zijn coming out gehad bij ajaxquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:04 schreef Jajong het volgende:
Er moet meer aan de hand zijn dan alleen het feit dat ie er niks van bakt.
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:03 schreef Houniet het volgende:
Goeie open brief voor de voorzitter trouwens.
De Eindhovense jeugdopleiding is ook niet de meest succesvolste te noemenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Fons Spooren had er wat meer moeite mee
hij is een van de weinige spelers die nog wel eens toegezongen wordt nu, maar het helpt nietsquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:07 schreef Houniet het volgende:
Die jongen zit in een dipje. Die moet gewoon en keer flink toegezongen worden, zal je zien dat het helpt.
Dat ben ik helemaal met je eens, want anders zou Ajax nu ook niet achter Huntelaar aan zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:39 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
De Eindhovense jeugdopleiding is ook niet de meest succesvolste te noemen
dat is dan ook echt een van de weinigen, en dat weet je zelf ook.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, want anders zou Ajax nu ook niet achter Huntelaar aan zitten.
Ik denk dat je dat nog ongeveer een jaar kunt roepen. Tegen die tijd zijn de eerste toppers uit de jeugd (naast Aissati en Afellay) definitief doorgebroken bij PSV.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is dan ook echt een van de weinigen, en dat weet je zelf ook.
precies, de eerstequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat nog ongeveer een jaar kunt roepen. Tegen die tijd zijn de eerste toppers uit de jeugd (naast Aissati en Afellay) definitief doorgebroken bij PSV.
Hoezo suf.quote:11 november: Vanavond karaoke in het home
Vanavond is er karaoke in het supportershome. Iedere Ajacied die (een beetje) kan zingen of wil genieten van de nieuwe 'Idols', is van harte welkom. Je kan uiteraard ook gewoon een drankje nemen. De deuren gaan om 19.00 uur open en sluiten weer om 00.00 uur.
gratis vrouwtjesquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
Je kan beter hierheen gaan, Cart_man:
[afbeelding]
Tientje entree, voor de drank moet je nog wel betalen, maar de vrouwtjes zijn gratis.
Neem idd maar lekker Ron Vlaar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
Ron Vlaar overnemen van AZ zou twee vliegen in een klap betekenen, je verzwakt de concurrentie en wordt er zelf (in de toekomst) beter van. Daarbij vind ik Gijs Luirink een beetje overschat, draait nu een leuk seizoen en meteen zou hij in de basis van Ajax kunnen? Een leuke speler voor de breedte, meer niet. Ron Vlaar daarentegen heeft in één seizoen tijd op álle niveaus laten zien een topper (in wording) te zijn.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, want anders zou Ajax nu ook niet achter Huntelaar aan zitten.
Nou.....quote:Op donderdag 10 november 2005 21:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is geen jeugdspeler. Hij is gewoon van De Graafschap overgenomen, dus ik beschouw hem niet als jeugdspeler.
Het hangt er idd maar net vanaf waar je de grens stelt. Aangezien vele Ajacieden die op hun 15e pas bij Ajax kwamen ballen ook als jeugdspelers worden gezien, heb ik dat in deze ook maar even bij het geval Huntelaar gedaan.quote:
Ehh... Daar wordt-ie nou net twee posts boven jou mee geconfronteerdquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:06 schreef JeroenV het volgende:
Terwijl je in het PSV topic laatst juist zei dat je hem geen eigen jeugd vond...
Oepsquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ehh... Daar wordt-ie nou net twee posts boven jou mee geconfronteerd
duidelijk. mee eens dus. knopper zouden we misschien ook terug moeten halen die was een paar seizoenen geleden ook geweldigquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:49 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Nog ff over Reuser, die moet niet links of rechtsbuiten staan. Die moet op 10.
Tijdens de voobereiding stond hij op 10 achter Machlas en was toen topscoorder.Hij heeft toen oko elke oefenpot gespeeld.
Helaas zag Co het anders toen het seizoen begon en Reuser was exit.
Ik zeg halen!!
Moet ie wel ff naar de kapper...quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
duidelijk. mee eens dus. knopper zouden we misschien ook terug moeten halen die was een paar seizoenen geleden ook geweldig
naar de kapperquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Moet ie wel ff naar de kapper...
(foon ok??)
knopper heeft zijn tijd ook gehad iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:58 schreef Radegast het volgende:
Reuser direct halen, Knopper niet.
hij werkt hard, kent het systeem en heeft laten zien dat hij 'veel' kan scoren... maar of 't echt nog ajax materiaal is durf ik ook niet goed te beoordelen, 't was maar een ideetjequote:Op vrijdag 11 november 2005 19:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
knopper heeft zijn tijd ook gehad idd
Ik vind de brief ook niet erg sterkquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Onsamenhangend gebrabbel in matig Nederlands, veel herhalingen en verkeerde conclusies.
Denk niet dat Jaakke daar ook maar 1 seconde serieus tijd aan gaat besteden.
Ik had ooit een overbuurman met 4 kinderen, voordat hij vriend Martin ontmoettequote:Op vrijdag 11 november 2005 19:27 schreef Erasmusch het volgende:
Heitinga woont samen met het zusje van Zenden. Zegt niks natuurlijk![]()
oh wist niet dat je martin heettequote:Op vrijdag 11 november 2005 20:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik had ooit een overbuurman met 4 kinderen, voordat hij vriend Martin ontmoette
Doen ze vaak bij amateurclubs ook. Link dat Ajax dus ook begint.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Er moet weer muziek in Ajax komen, dan kom je al snel op een karaokeavond.
Nee, ik heb al de twijfelachtige eer om mijn naam met een pedofielenvereniging te delenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh wist niet dat je martin heette
Knopper viel idd in dat rotseizoen op met veel doelpunten. Samen met Laudrup het enige lichtpuntje dat jaar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
duidelijk. mee eens dus. knopper zouden we misschien ook terug moeten halen die was een paar seizoenen geleden ook geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |