god?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Vlaar zal best een leuk talent zijn, maar die positie is niet de zwakke plek bij Ajax...
Voor de toekomst prima, maar om dit seizoen te redden hebben we toch andere mensen nodig..
quote:'Aron Winter voorgedragen in ledenraad Ajax'
Vrijdag 11 november, door JVS, Amsterdam, 11.43u GMT+01.00, ELF
Aron Winter is voorgedragen lid te worden van de ledenraad van Ajax. Winter gaat daarin de plaats innemen van Hennie Henrichs, die vorige week in het Ajax bestuur is teruggekeerd als bestuurslid technische zaken.
Aron Winter debuteerde in het seizoen 1985/86 voor Ajax. Zijn eerste Ajax-periode eindigde in 1992 met een transfer naar Lazio Roma. In 1999 keerde Winter - als speler - nog voor een periode van anderhalf jaar terug bij Ajax. Momenteel maakt hij deel uit van de Ajax-traininersstaf.
Het is een stap in de goede richting. Geeft ook wel aan dat ze toch wel een beetje in de gaten hebben wat de supporters willen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:37 schreef M0NTANA het volgende:
Eén zwaluw maakt echter nog geen winter.
Geen idee, ik ken zijn bestuursvaardigheden niet. Maar hij kent Ajax wel goed en is een voetballer. Ik vraag me alleen bij hem altijd af of hij wel eens met z'n vuist op tafel zal slaan bijvoorbeeld.quote:
Ik denk het niet hoor.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:37 schreef Jajong het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat Maxwell bijtekent....
Daarom is ie beter? ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dingsdag is tenminste Amsterdammer.
Maxwell is niet standaard, hij is geen geldwolf.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor.....
Het was heel erg lief van Ajax om hem een contract aan te bieden tijdens zijn blessure, maar die kiest gewoon voor het geld.
Ik ook, dat is het minste wat hij kan doen na die revalidatie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:37 schreef Jajong het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat Maxwell bijtekent....
*mompelt iets met clubcultuur. Of vind jij een vreemdelingenlegioen ook best?quote:
Ik heb liever Luirink dan Vlaar. En het allerliefst Heitinga. Die jongen is in potentie 1 van de ALLERbesten. Wat is er met em aan de handquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:53 schreef M0NTANA het volgende:
Ik heb liever Nederlanders dan buitenlanders, het liefst Amsterdammers, maar het allerliefst kwaliteit.
Jaap Stam en Ron Vlaar zijn geen Amsterdammer, toch liever hen dan Gijs Luirink of Michael Dingsdag.
Ja maar WAAROM. Haha, ik zou haast cultheld ze verhaal geloven, met zijn coming-out oid. Als je ziet hoe hij zich soms kleedt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:57 schreef ThomasBerge het volgende:
Die zit psychologisch gezien helemaal in de put, en moet weer zijn totale zelfvertrouwen terugwinnen
hij heeft net zijn coming out gehad bij ajaxquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:04 schreef Jajong het volgende:
Er moet meer aan de hand zijn dan alleen het feit dat ie er niks van bakt.
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:03 schreef Houniet het volgende:
Goeie open brief voor de voorzitter trouwens.
De Eindhovense jeugdopleiding is ook niet de meest succesvolste te noemenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Fons Spooren had er wat meer moeite mee
hij is een van de weinige spelers die nog wel eens toegezongen wordt nu, maar het helpt nietsquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:07 schreef Houniet het volgende:
Die jongen zit in een dipje. Die moet gewoon en keer flink toegezongen worden, zal je zien dat het helpt.
Dat ben ik helemaal met je eens, want anders zou Ajax nu ook niet achter Huntelaar aan zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:39 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
De Eindhovense jeugdopleiding is ook niet de meest succesvolste te noemen
dat is dan ook echt een van de weinigen, en dat weet je zelf ook.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, want anders zou Ajax nu ook niet achter Huntelaar aan zitten.
Ik denk dat je dat nog ongeveer een jaar kunt roepen. Tegen die tijd zijn de eerste toppers uit de jeugd (naast Aissati en Afellay) definitief doorgebroken bij PSV.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is dan ook echt een van de weinigen, en dat weet je zelf ook.
precies, de eerstequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat nog ongeveer een jaar kunt roepen. Tegen die tijd zijn de eerste toppers uit de jeugd (naast Aissati en Afellay) definitief doorgebroken bij PSV.
Hoezo suf.quote:11 november: Vanavond karaoke in het home
Vanavond is er karaoke in het supportershome. Iedere Ajacied die (een beetje) kan zingen of wil genieten van de nieuwe 'Idols', is van harte welkom. Je kan uiteraard ook gewoon een drankje nemen. De deuren gaan om 19.00 uur open en sluiten weer om 00.00 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |