hij heeft net zijn coming out gehad bij ajaxquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:04 schreef Jajong het volgende:
Er moet meer aan de hand zijn dan alleen het feit dat ie er niks van bakt.
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:03 schreef Houniet het volgende:
Goeie open brief voor de voorzitter trouwens.
De Eindhovense jeugdopleiding is ook niet de meest succesvolste te noemenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Fons Spooren had er wat meer moeite mee
hij is een van de weinige spelers die nog wel eens toegezongen wordt nu, maar het helpt nietsquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:07 schreef Houniet het volgende:
Die jongen zit in een dipje. Die moet gewoon en keer flink toegezongen worden, zal je zien dat het helpt.
Dat ben ik helemaal met je eens, want anders zou Ajax nu ook niet achter Huntelaar aan zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:39 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
De Eindhovense jeugdopleiding is ook niet de meest succesvolste te noemen
dat is dan ook echt een van de weinigen, en dat weet je zelf ook.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, want anders zou Ajax nu ook niet achter Huntelaar aan zitten.
Ik denk dat je dat nog ongeveer een jaar kunt roepen. Tegen die tijd zijn de eerste toppers uit de jeugd (naast Aissati en Afellay) definitief doorgebroken bij PSV.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is dan ook echt een van de weinigen, en dat weet je zelf ook.
precies, de eerstequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat nog ongeveer een jaar kunt roepen. Tegen die tijd zijn de eerste toppers uit de jeugd (naast Aissati en Afellay) definitief doorgebroken bij PSV.
Hoezo suf.quote:11 november: Vanavond karaoke in het home
Vanavond is er karaoke in het supportershome. Iedere Ajacied die (een beetje) kan zingen of wil genieten van de nieuwe 'Idols', is van harte welkom. Je kan uiteraard ook gewoon een drankje nemen. De deuren gaan om 19.00 uur open en sluiten weer om 00.00 uur.
gratis vrouwtjesquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
Je kan beter hierheen gaan, Cart_man:
[afbeelding]
Tientje entree, voor de drank moet je nog wel betalen, maar de vrouwtjes zijn gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |