Neem idd maar lekker Ron Vlaar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
Ron Vlaar overnemen van AZ zou twee vliegen in een klap betekenen, je verzwakt de concurrentie en wordt er zelf (in de toekomst) beter van. Daarbij vind ik Gijs Luirink een beetje overschat, draait nu een leuk seizoen en meteen zou hij in de basis van Ajax kunnen? Een leuke speler voor de breedte, meer niet. Ron Vlaar daarentegen heeft in één seizoen tijd op álle niveaus laten zien een topper (in wording) te zijn.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, want anders zou Ajax nu ook niet achter Huntelaar aan zitten.
Nou.....quote:Op donderdag 10 november 2005 21:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is geen jeugdspeler. Hij is gewoon van De Graafschap overgenomen, dus ik beschouw hem niet als jeugdspeler.
Het hangt er idd maar net vanaf waar je de grens stelt. Aangezien vele Ajacieden die op hun 15e pas bij Ajax kwamen ballen ook als jeugdspelers worden gezien, heb ik dat in deze ook maar even bij het geval Huntelaar gedaan.quote:
Ehh... Daar wordt-ie nou net twee posts boven jou mee geconfronteerdquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:06 schreef JeroenV het volgende:
Terwijl je in het PSV topic laatst juist zei dat je hem geen eigen jeugd vond...
Oepsquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ehh... Daar wordt-ie nou net twee posts boven jou mee geconfronteerd
duidelijk. mee eens dus. knopper zouden we misschien ook terug moeten halen die was een paar seizoenen geleden ook geweldigquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:49 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Nog ff over Reuser, die moet niet links of rechtsbuiten staan. Die moet op 10.
Tijdens de voobereiding stond hij op 10 achter Machlas en was toen topscoorder.Hij heeft toen oko elke oefenpot gespeeld.
Helaas zag Co het anders toen het seizoen begon en Reuser was exit.
Ik zeg halen!!
Moet ie wel ff naar de kapper...quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
duidelijk. mee eens dus. knopper zouden we misschien ook terug moeten halen die was een paar seizoenen geleden ook geweldig
naar de kapperquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Moet ie wel ff naar de kapper...
(foon ok??)
knopper heeft zijn tijd ook gehad iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:58 schreef Radegast het volgende:
Reuser direct halen, Knopper niet.
hij werkt hard, kent het systeem en heeft laten zien dat hij 'veel' kan scoren... maar of 't echt nog ajax materiaal is durf ik ook niet goed te beoordelen, 't was maar een ideetjequote:Op vrijdag 11 november 2005 19:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
knopper heeft zijn tijd ook gehad idd
Ik vind de brief ook niet erg sterkquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Onsamenhangend gebrabbel in matig Nederlands, veel herhalingen en verkeerde conclusies.
Denk niet dat Jaakke daar ook maar 1 seconde serieus tijd aan gaat besteden.
Ik had ooit een overbuurman met 4 kinderen, voordat hij vriend Martin ontmoettequote:Op vrijdag 11 november 2005 19:27 schreef Erasmusch het volgende:
Heitinga woont samen met het zusje van Zenden. Zegt niks natuurlijk![]()
oh wist niet dat je martin heettequote:Op vrijdag 11 november 2005 20:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik had ooit een overbuurman met 4 kinderen, voordat hij vriend Martin ontmoette
Doen ze vaak bij amateurclubs ook. Link dat Ajax dus ook begint.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Er moet weer muziek in Ajax komen, dan kom je al snel op een karaokeavond.
Nee, ik heb al de twijfelachtige eer om mijn naam met een pedofielenvereniging te delenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh wist niet dat je martin heette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |