Ajaxquote:Op donderdag 10 november 2005 17:56 schreef Erwtensoep het volgende:
etc
Wat een soap is het aan het worden!quote:'Ron Vlaar mag naar Ajax bij goed bod'
Donderdag 10 november - Verslaggever HW, Alkmaar, 17.44u GMT+01.00, RTV Noord Holland
'Als Ajax met een goed bod komt op Ron Vlaar, valt er te praten over een transfer,' aldus Marcel Brands, technisch directeur van AZ Alkmaar.
"Wij willen Vlaar liever behouden maar als we er zakelijk uit komen zal ook Dirk Scheringa kiezen voor wat het beste is voor de club en zijn emoties even moeten vergeten, "aldus Brands in een gesprek met Radio Noord-Holland.
Goed nieuws toch, welkom Ron Vlaar!quote:Op donderdag 10 november 2005 18:44 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wat een soap is het aan het worden!
Knol, dat is toch die gozer die elke seizoen de helft van de tijd in het ziekenhuis ligt?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Liever ook geen Reuser.
Doe maar Knol, Dingsdag, Sérgio en Kerzhakov.
Zelfde als Litmanen dusquote:Op donderdag 10 november 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Ja, helaas wel. Maar eenmaal fit, een topper!
quote:Jong Ajax verslaat Oranje onder 18
Jong Ajax heeft donderdagmiddag in een vriendschappelijk duel een selectie van Oranje onder 18 met 3-0 verslagen. Bij de tegenstander speelde een groot deel van het elftal Oranje onder 17 dat onlangs uitkwam op het WK in Peru. Jong Ajax deed het zonder eerste elftalspelers. Poepon en Tiberkanine (2x) maakten de doelpunten. Het laatste doelpunt kwam tot stand uit een penalty.
Ik ben een groot fan van Reuser, maar hij is niet beter dan Galasek helaas....quote:Op donderdag 10 november 2005 19:52 schreef Radegast het volgende:
Zouden we in de winterstop Galasek niet kunnen ruilen tegen Reuser?
Galasek heb je weinig meer aan. Die houdt alleen maar op, op zijn plek hoort Maduro te spelen. Bovendien communiceert Galasek slecht.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Reuser, maar hij is niet beter dan Galasek helaas....
Knol en Dingsdag zijn ook zoveel beter dan Vlaar. Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Liever ook geen Reuser.
Vlaar mag weg blijven, Huntelaar mag komen. Misschien is hij (nog) geen wereldspits, hij past in ieder geval beter in ons systeem dan Charisteas, Anastasiou of Rosenberg.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Doe maar geen Vlaar en geen Huntelaar, eigenlijk.
Dat zeker ook nog ja. Da's ook iets dat mist in het veld.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:46 schreef rubbereend het volgende:
Reuser is iig ook wel iemand zich met zijn mond laat gelden in het veld.
Alsof die Rus haalbaar is voor Ajax.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Liever ook geen Reuser.
Klopt. Al twijfel ik of Reuser overwicht zal hebben op teamgenoten.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zeker ook nog ja. Da's ook iets dat mist in het veld.
en daar buiten ook, gezien zijn legendarische 'Reuser in Oranje' speech destijds op het Leidsepleinquote:Op donderdag 10 november 2005 20:46 schreef rubbereend het volgende:
Reuser is iig ook wel iemand zich met zijn mond laat gelden in het veld.
inderdaad dat moet nu voornamelijk van Sneijder afkomenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zeker ook nog ja. Da's ook iets dat mist in het veld.
Ook leuk om even terug te zien: Reuser op de massagetafel bij Wilfried de Jong in Holland Sport.quote:Neem Martijn Reuser. Ex-Ajaxied. Speelde bij de Amsterdamse club toen documentairemaker Roel van Dalen bezig was met de opnames Ajax: Daar Hoorden Zij Engelen Zingen. Het is het de eerste training van het nieuwe seizoen. Reuser zit in de kleedkamer, naast Shota Arveladze. Nikos Machlas loopt langs, het is de eerste dag voor de van Vitesse overgekomen spits. Reuser tikt Arveladze aan en zegt tegen hem: ‘He’s gonna take your place’. Wijst naar Machlas. De Georgiër kijkt beduusd, vindt het allesbehalve leuk. Schitterende humor. Op het randje. Mooi mannetje, die Reuser.
quote:Over clubliefde gesproken. Het voetbalbloed dat door de aderen van Martijn Reuser stroomt is zeker niet Ajax. Zijn club is Rood-Wit uit Amsterdam-Noord. Ajax is voor hem vooral de snelle weg omhoog.
..."Voor mij is Ajax zeker niet de club van mijn dromen. Ajax is gewoon de club waar ik nu bij ben [...] Ik ben ook niet iemand als Ronald en Frank de Boer die er nu al voor kiezen om hier jaren te blijven. Ajax is een geweldige club maar ik zou er niet mijn hele leven aan willen wijden"...
Het succes is bij Martijn Reuser niet aan komen waaien. Hij heeft nooit het etiket 'talent' gehad die spelers als Roy, Seedorf of Kluivert wel hadden. Spelers met zo'n etiket worden van jongs af aan beschermd. Reuser niet. Hij heeft altijd moeten vechten en knokken om zich te bewijzen. Wat zijn leeftijd betreft, valt hij net tussen wal en schip. De grote namen waren of jonger of ouder. Hij is de enige die doorgebroken is van zijn leeftijdscategorie. Vooral zijn grote mond heeft een doorbraak bemoeilijkt.
..."Gezeik en geklier zit in mijn karakter. Alle Reusers hebben het, ik dus ook. Ik was echt een type dat van zichzelf altijd vond dat ik alles goed deed, en de anderen alles fout [...] Ik ben pas laat gaan beseffen dat voetballen bij Ajax niet alleen een spelletje is, maar ook een opleiding"...
Reuser die zichzelf beschouwt als een multifunctionele speler hoopt dit jaar de strijd aan te gaan met de Litmanen, Ronald de Boer en Davids. Als het hem niet lukt een basisplaats te veroveren dan wil ie net als Tarik Oulida en Clarence Seedorf weg bij Ajax. Dat is ook de reden waarom Reuser niet echt ontevreden is met zijn jeugdcontract.
..."Ergens moet ik er natuurlijk rekening mee houden dat ik bij Ajax niet doorbreek, en dat ik volgend jaar beter kan opkrassen. Dan is het prettig om niet aan een grote transfersom vast te zitten, hou je er zelf meer aan over. Zo ging het met Seedorf ook. En financieel heb ik het nu ook niet slecht hoor. Die premies van de Champions League, dat tikt ook aardig aan"...
(bron: Vrij Nederland, 9 december '95)
ja mij ook, want om nou te zeggen dat hij echt goed gepresteerd heeft de laatste jaren....quote:Op donderdag 10 november 2005 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Reuser hier genoemd wordt verbaast me.
Ach, ik heb wel wat met hem. Die wedstrijd dat hij zijn been brak, dat was voor ons vak. Wij hadden altijd de kreet 'Reuser naar de kapper'quote:Op donderdag 10 november 2005 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Reuser hier genoemd wordt verbaast me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |