Op donderdag 1 december 2005 10:58 schreef renzell het volgende:in de categorie familiekiekjes:
- leukste foto award: Sorry dames met dochters... ik kan er niks aan doen, maar: Kai, Noah, Cas, Piet en Joshua, ik ben hopeloos verliefd op jullie!!!! Na een nek aan nek race tussen deze hartenbrekertjes is mijn stem uiteindelijk gegaan naar de foto van
apie Joshua in zijn badcape.
![]()
- leukste filmpje award
Jayden die in slaap valt tijdens het eten. Geen woorden voor. Echt te gek!!!
- leukste kids uit een gezin:
Piet en Anna (hoewel Chiara en Yoram bij mij met stip op nummer twee staan, maar ja, ik ben nu eenmaal verliefd op Piet, dusssssss......)
Fokalienaward: Ja hoor, die gaat naar
Yoram. Mel, hoe kun je zo'n lief jongetje zo monsterlijk op de foto krijgen?!
![]()
Petten af!
in de categorie meningen over users
- De blooper award: Ik heb nog nooit in dat topic gekeken. Hmmmm, toch eens doen dus, lijkt met eigenlijk een heel leuk topic.
- De pittigste papa award:
Swets. Ik ken eigenlijk geen enkele papa goed, maar ik vind dat Swets leuk schrijft over zijn dochter, met liefde en humor en daar hou ik wel van.
- De pittigste mama award: Dit was zo mogelijk de allermoeilijkste. Aaaaargh!!!! Wat ken ik jullie slecht, bedacht ik me ineens. Ik kan het niet laten te zeggen dat Lishe (omdat je leuk schrijft en een positieve instelling hebt waar ik heel erg van houd), Bix (omdat je een soort vaste basis bent geworden voor mij op Fok!), Githa (omdat ik je aandoenlijkl lief voor iedereen vind) Tex (Omdat je zo aardig bent en omdat je een fantastsich zoontje hebt), Snoopy (omdat wij elkaar volgens mij wel liggen, geen idee waarom) en Jessie (omdat je gewoon een schat bent!) erg hoog in het klassement stonden, maar na lang wikken en wegen heb ik besloten te gaan voor
Dutchie. Waarom? Geen idee. Ik ken je niet, maar je lijkt me een tof wijf! Stoer, aardig, slim.... top!
- De grootste reldel: Geen idee, ik ben nooit bij rellen.
_ Het zwarte schaap: toch
Edje 34. Ik had met hem te doen, maar kon me ook mateloos aan hem irriteren met zijn drammerige gedrag. Altijd een heel dubbel gevoel vind ik, als er iemand zo uitgekotst wordt. Medelijden en irritatie, hoe kun je dat met elkaar rijmen?
in de categorie herinnert u deze nog:
- De meest memorabele bevalling award: Hoewel Lewis natuurlijk eigenlijk de kroon spande, ga ik toch voor
Tearsong. Ze beviel op de dag dat ik uitgerekend was en, in tegenstelling tot mijn endurence race, had ze een stortbevalling om u tegen te zeggen.
- Meest memorabele topic/post award:
Fototopic! Heel duidelijk wat mij betreft. Die kleine lieve mormels van ons zijn tenslotte de reden dat we hier met z'n allen dagelijks aan ons schermpje gekluisterd zitten.
- meest memorabele zwangerschap award:
Tinkerbell. Wonderen bestaan!!!
- Meest memorabele buik:
Lily. Mooi kindje, mooie buik, mooi plaatje erop. Gewoon mooi!
in de categorie creativiteit:
- De helpende hand award: Tja, hier is maar 1 naam mogelijk, toch? Met dank aan
Poemojn, telkens weer. Bix staat voor mij met stip op twee, die al meer dan zeven maanden met een onuitputtelijk geduld naar mijn gejengel over borstvoeding, inbakerdoeken en hapjes heeft geluisterd.
- De mooiste user-icon award:
Tinkepink. Mooi plaatje, hou ik van, die tekenstijl.
- Meest treffende signature: " Ik heb wel eerder gehuild om kleine diongen, maar nooit zo oprecht als om haar" van
Luchtbel. Rrrrrr, kippenvel.
- voor de crea-bea award: Ook in dit topic heb ik volgens mij nog nooit gekeken. Maar ik geloof dat de award sowieso wel naar Knorretje gaat, dus mijn stem doet er niet meer echt toe...
in de categorie overig, maar zeker niet minder waardevol:
- beste MOD award:
Ehhhh, jullie doen het allemaal wel goed volgens mij. met terugwerkende kracht is ie voor jou
Brighteyes, omdat je zo lief was mijn lijst toch nog in het stemtopic te plakken!!!
![]()
Alleen..... nu sta jij er dus niet in.
![]()
Ha, voor de eer dan maar.
- De grote geduld award Voor diegene die al erg lang wacht op een kindje:
Slaapmeisje! Uiteraard gun ook ik het hele topic legio mooie en gezonde kindjes, maar Slaapmeisje lijkt me gewoon zo'n lieverd.
- Troost award ( voor diegene van wie jij denkt dat die echt een award verdient)
Merisse! Behoeft geen uitleg denk ik.