quote:
4 werkdagen geloof ik. Vrijdagavond besteld.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef peristilius het volgende:
[..]![]()
Leuk gedaan Roy, hoe lang heeft het geduurd voor je hem had?
ja, m'n batterijen zijn leeg dus ze laden op.... maar ik heb al wel m'n jungle beat gepostquote:Op zondag 20 november 2005 15:21 schreef peristilius het volgende:
Ik post binnenkort eens wat van mijn collectie, hij is niet ontzettend groot, maar ach.
Post jij dan ook eens wat foto's mordra.
Ik vind je collectie tof!quote:Op zondag 20 november 2005 21:32 schreef mordradead het volgende:
ik ooko ja, dat zou ik nu doen
oke, dit is m'n opstelling bij de TV. Alleen de meeste gebruikte consoles staan er dat zijn dus PS2 voor pro evo, snes voor mario world/kart, dreamcast voor virtua tennis en de cube op het moment voor donkey kong jungle beat
[afbeelding]
Hier de spelletjes en in demandjes meestal wat controllers enzo, op half life generation en die grote dozen staan al m'n pc games in m'n computerkamer dus die missenook kan ik m'n DS op het moment niet vinden
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:39 schreef Patvs het volgende:
[afbeelding]
Ik heb -op een Nintendo DS (en wat DS games) na- het afgelopen JAAR niets nieuws gekocht. Binnenkort gaat ALLES in de verkoop. (alle retro dingen) Beginnende met de PC games op Ebay.
Kijk dat is een verzameling.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:39 schreef Patvs het volgende:
[afbeelding]
Ik heb -op een Nintendo DS (en wat DS games) na- het afgelopen JAAR niets nieuws gekocht. Binnenkort gaat ALLES in de verkoop. (alle retro dingen) Beginnende met de PC games op Ebay.
Omdat het veel geld waard is denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kijk dat is een verzameling.
Mag ik vragen waarom je het weg doet?
Ik wil je R.O.B. en Virtual Boy wel hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:39 schreef Patvs het volgende:
Binnenkort gaat ALLES in de verkoop. (alle retro dingen) Beginnende met de PC games op Ebay.
Ja, mn broer was er manager, heeft ooit zo'n ding meegenomen.quote:
Ik heb nooit een vlag meegenomenquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, mn broer was er manager, heeft ooit zo'n ding meegenomen.
Vond hem wel hip.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:39 schreef Patvs het volgende:
[afbeelding]
Coax, ik heb die andere kabels niet en beeldkwaliteit maakt voor de NES toch niet uit.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nooit een vlag meegenomenIk heb wel mn stropdasspeldjes en naambordjes gehouden
Hoe heb jij je NES eigenlijk aangesloten? Via de Joytech, of via Coax?
heb je heeeeeeeeeeeeel toevallig : unreal return to napali er tussen zitten?quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:39 schreef Patvs het volgende:
[afbeelding]
Als je er een meter van af gaat zitten en alleen single player games opspeelt wel jaquote:Op woensdag 23 november 2005 19:27 schreef mordradead het volgende:
speelt zo'n gamecube schermpje een beetje lekker? ik denk er over na om ook zo'n ding tekopen
Nee, en m'n originele Unreal is al verkocht. Het zijn voornamelijk (Sierra/Lucasarts) adventures. hier staat een INCOMPLETE OUDE lijst...quote:Op woensdag 23 november 2005 17:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
heb je heeeeeeeeeeeeel toevallig : unreal return to napali er tussen zitten?
* Gamedemon wants
Ja, jij ging stoppen met FOK!quote:Op donderdag 24 november 2005 10:36 schreef Khadgar het volgende:Noot
Lul, mis je nou eindelijk het beste topic van gam? Ik zal binnenkort eens een foto schieten van de Pong die ik aan het repareren ben (arcade printplaat uit 1972).
Ja die was van mijn xbox, maar die staat bij mijn vriendquote:Op woensdag 23 november 2005 18:19 schreef mordradead het volgende:
Inkie, wat doet die lelijke xbox doos tussen als je mooie nintendo spulletjes?
Inkie!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:21 schreef inkie1010 het volgende:
Ja die was van mijn xbox, maar die staat bij mijn vriend
Kan je het niet even opzoeken??? ik wil ook zo eentje!!!!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerlijk gezegd geen idee meer. Een internet shop via Yahoo shops ofzo? Duurde 8 weken totaal![]()
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef Douwe het volgende:
Ik wilde een foto maken van mn fotolijstje met Zelda: TWW poster, flikkert dat ding in 1000en stukjes van mijn muur
wat wil je ook als je Douwe heetquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef Douwe het volgende:
Ik wilde een foto maken van mn fotolijstje met Zelda: TWW poster, flikkert dat ding in 1000en stukjes van mijn muur
Kan het nergens meer vinden, ook het afschrift niet van toen die sweater is betaaldquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:35 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Kan je het niet even opzoeken??? ik wil ook zo eentje!!!!!![]()
Ook flink verkocht?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:11 schreef Roi het volgende:
Ik durf geen foto's te maken van mijn vermagerde collectie
Ja, het meeste van wat ik eigenlijk toch niet gebruik. Al heb ik ook wat dingen gekocht omdat het er zo mooi mint uitzietquote:
Respectquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:55 schreef -Yuna- het volgende:
Bij deze wat fotootjes van mijn collectie. Staat bijna alles wel op. Alleen excuses voor de slechte kwaliteit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 december 2005 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mn kamer omgebouwd, hier de resultaten:
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=74501![]()
Als ik toch ooit zoiets zou kunnen bouwen![]()
hoe heb jij dat ding eigenlijk open gekregen? ik haalde die schroeven aan de onderkant los maar verder kwam ik nietquote:Op zondag 8 januari 2006 12:31 schreef GabberPiet het volgende:
hoi allemaal,
mijn playstation 2 is een beetje kaduuk, hij doet alles nog prima, maar de verbinding van de controllers naar de playstation doet het niet...
wanneer je het ding dus openmaakt, kun je zien dat er een klein kabeltje van de controller-aansluiting naar de playstation loopt en dit kabeltje is dus stuk, iemand een idee waar je zon kabeltje kunt krijgen/kopen/bestellen? alvast bedankt
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een Dreamcast besteldSamen met de game Radilgy die 16 februari uitkomt (dan worden beide verzonden als het goed is). Om met een goede verzameling te beginnen heb ik een extra controller, een VMU en drie games (Jet Grind Radio, Soul Calibur en Chu Chu Rocket) erbij besteld. De controller, de VMU en de drie games zijn al onderweg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |