quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:39 schreef Patvs het volgende:
[afbeelding]
Ik heb -op een Nintendo DS (en wat DS games) na- het afgelopen JAAR niets nieuws gekocht. Binnenkort gaat ALLES in de verkoop. (alle retro dingen) Beginnende met de PC games op Ebay.
Kijk dat is een verzameling.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:39 schreef Patvs het volgende:
[afbeelding]
Ik heb -op een Nintendo DS (en wat DS games) na- het afgelopen JAAR niets nieuws gekocht. Binnenkort gaat ALLES in de verkoop. (alle retro dingen) Beginnende met de PC games op Ebay.
Omdat het veel geld waard is denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kijk dat is een verzameling.
Mag ik vragen waarom je het weg doet?
Ik wil je R.O.B. en Virtual Boy wel hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:39 schreef Patvs het volgende:
Binnenkort gaat ALLES in de verkoop. (alle retro dingen) Beginnende met de PC games op Ebay.
Ja, mn broer was er manager, heeft ooit zo'n ding meegenomen.quote:
Ik heb nooit een vlag meegenomenquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, mn broer was er manager, heeft ooit zo'n ding meegenomen.
Vond hem wel hip.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:39 schreef Patvs het volgende:
[afbeelding]
Coax, ik heb die andere kabels niet en beeldkwaliteit maakt voor de NES toch niet uit.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nooit een vlag meegenomenIk heb wel mn stropdasspeldjes en naambordjes gehouden
Hoe heb jij je NES eigenlijk aangesloten? Via de Joytech, of via Coax?
heb je heeeeeeeeeeeeel toevallig : unreal return to napali er tussen zitten?quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:39 schreef Patvs het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |