Als je er een meter van af gaat zitten en alleen single player games opspeelt wel jaquote:Op woensdag 23 november 2005 19:27 schreef mordradead het volgende:
speelt zo'n gamecube schermpje een beetje lekker? ik denk er over na om ook zo'n ding tekopen
Nee, en m'n originele Unreal is al verkocht. Het zijn voornamelijk (Sierra/Lucasarts) adventures. hier staat een INCOMPLETE OUDE lijst...quote:Op woensdag 23 november 2005 17:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
heb je heeeeeeeeeeeeel toevallig : unreal return to napali er tussen zitten?
* Gamedemon wants
Ja, jij ging stoppen met FOK!quote:Op donderdag 24 november 2005 10:36 schreef Khadgar het volgende:Noot
Lul, mis je nou eindelijk het beste topic van gam? Ik zal binnenkort eens een foto schieten van de Pong die ik aan het repareren ben (arcade printplaat uit 1972).
Ja die was van mijn xbox, maar die staat bij mijn vriendquote:Op woensdag 23 november 2005 18:19 schreef mordradead het volgende:
Inkie, wat doet die lelijke xbox doos tussen als je mooie nintendo spulletjes?
Inkie!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:21 schreef inkie1010 het volgende:
Ja die was van mijn xbox, maar die staat bij mijn vriend
Kan je het niet even opzoeken??? ik wil ook zo eentje!!!!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerlijk gezegd geen idee meer. Een internet shop via Yahoo shops ofzo? Duurde 8 weken totaal![]()
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef Douwe het volgende:
Ik wilde een foto maken van mn fotolijstje met Zelda: TWW poster, flikkert dat ding in 1000en stukjes van mijn muur
wat wil je ook als je Douwe heetquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef Douwe het volgende:
Ik wilde een foto maken van mn fotolijstje met Zelda: TWW poster, flikkert dat ding in 1000en stukjes van mijn muur
Kan het nergens meer vinden, ook het afschrift niet van toen die sweater is betaaldquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:35 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Kan je het niet even opzoeken??? ik wil ook zo eentje!!!!!![]()
Ook flink verkocht?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:11 schreef Roi het volgende:
Ik durf geen foto's te maken van mijn vermagerde collectie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |