Ja, het meeste van wat ik eigenlijk toch niet gebruik. Al heb ik ook wat dingen gekocht omdat het er zo mooi mint uitzietquote:

Respectquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:55 schreef -Yuna- het volgende:
Bij deze wat fotootjes van mijn collectie. Staat bijna alles wel op. Alleen excuses voor de slechte kwaliteit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

quote:Op maandag 5 december 2005 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mn kamer omgebouwd, hier de resultaten:
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=74501![]()
Als ik toch ooit zoiets zou kunnen bouwen![]()

hoe heb jij dat ding eigenlijk open gekregen? ik haalde die schroeven aan de onderkant los maar verder kwam ik nietquote:Op zondag 8 januari 2006 12:31 schreef GabberPiet het volgende:
hoi allemaal,
mijn playstation 2 is een beetje kaduuk, hij doet alles nog prima, maar de verbinding van de controllers naar de playstation doet het niet...
wanneer je het ding dus openmaakt, kun je zien dat er een klein kabeltje van de controller-aansluiting naar de playstation loopt en dit kabeltje is dus stuk, iemand een idee waar je zon kabeltje kunt krijgen/kopen/bestellen? alvast bedankt

quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een Dreamcast besteldSamen met de game Radilgy die 16 februari uitkomt (dan worden beide verzonden als het goed is). Om met een goede verzameling te beginnen heb ik een extra controller, een VMU en drie games (Jet Grind Radio, Soul Calibur en Chu Chu Rocket) erbij besteld. De controller, de VMU en de drie games zijn al onderweg

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |