Zullen we daar maar vijf kwartier van maken? Stuk effectiever...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef Showtime het volgende:
Attentie bewoners, willen Chantal en Ingrid hun kop 5 minuten onder water houden.
voor welke berichten??quote:Op woensdag 9 november 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Wat een waazin trouwens dat ze bij bb een stemvervormer gebruiken voor die berichten. Echt waanzin ten top.
Alles wat ze omroepen, behalve dan die berichten die zendercheck berichten.quote:
Ze kunnen die stemvervormer beter op Nathalie zettenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Wat een waazin trouwens dat ze bij bb een stemvervormer gebruiken voor die berichten. Echt waanzin ten top.
Daar sluit ik me ook bij aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:27 schreef Gert het volgende:
Nog één dag Rob....
En hopelijk nog één dag zonder Chantal EN Nathalie op de bank...
Blauwquote:Op woensdag 9 november 2005 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
Dat is juist gevaarlijk, als je het sprookje al kent. Als je het van jongs af aan kent als blauwe schoentjes bijvoorbeeld, is het moeilijk om die veranderingen door te voeren.
Zou dat beest buiten het huis de boel bij haar schoonhouden, daar onder?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
De hond van Chantal
[afbeelding]
Ik heb geen flauw idee waarom ik die plaats, maar goed..
Klopt. Die zijn allemaal bovengemiddeld.................. irritantquote:Op woensdag 9 november 2005 17:28 schreef essie05 het volgende:
Maar ja in BB zijn het natuurlijk ook geen gemiddelde mensen.
Nathalie heeft als kind een stemvervormer ingeslikt...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:28 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Ze kunnen die stemvervormer beter op Nathalie zetten
Je zal door haar dat verhaaltje verteld krijgen met die kinderachtige rotstem.
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou dat beest buiten het huis de boel bij haar schoonhouden, daar onder?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:29 schreef muizemeis het volgende:
Hallo allemaal!!
Ben ik weer heel eventjes... mag nog ff sigaretje roken en dan moet ik aan het eten beginnen enzo...
Wat was het retespannend in het huis afgelopen nacht en vandaag in het huis!! Ben errug benieuwd naar wat er allemaal komen gaat
En morgen Rob weg, feest!!
Het is heel makkelijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:28 schreef essie05 het volgende:
dat ging niet helemaal goed.Ik kan nog een hoop leren.
Getver dierenbeulquote:Op woensdag 9 november 2005 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
dat zei ik de vorige X ook... alleen toen moest BB weer zo nodig geld verdienen...quote:
Gatverdamme Gert!! Dat gaat je minpunten kosten, mij een beetje een nachtmerrie bezorgenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
je tekst zetten.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Op deze button klikken: [afbeelding]
En dan onder
Ik dacht al...wat ziet Lieske er opeens raar uit...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
De hond van Chantal
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:30 schreef essie05 het volgende:
Ik hoop niet dat we ons allemaal vergissen en Rob dus niet naar huis gaat.Er zijn mensen die alleen naar de uitzendingen kijken en Rob juist leuk vinden.
LOLquote:Op woensdag 9 november 2005 17:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik dacht al...wat ziet Lieske er opeens raar uit...![]()
En de eerste die mij nu nog dreigt met het geven van minpunten vanwege een opmerking, achtervolg ik tot het einde van BB met minpunten. Elke dag weer.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:31 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Gatverdamme Gert!! Dat gaat je minpunten kosten, mij een beetje een nachtmerrie bezorgen![]()
en het arme beest schijnt niet eens haar hond te zijn![]()
Lijkt mij haast niet te doen. 40 keywoorden waar er 15 van over moeten blijven. Er blijven er per door-vertel-ronde steeds minder van over. Na een man of 5 mag je blij zijn als er nog 10 over zijn volgens mij.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:31 schreef cuall het volgende:
Nou dat is wel een lastige opdracht hoor. Het verhaal is behoorlijk lang en om dat allemaal te onthouden en te reproduceren![]()
Dat zal wel weer een weekje rantsoen worden ben ik bang vanwel jammer want het is vaak veel gezelliger als ze geen rantsoen hebben, de drank brengt toch wel iets speciaals
![]()
quote:
Als je dat nu eerder had gezegd had je wellicht 2 pluspunten van me gekregen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze een kat heeft die Herman heet en geen hondquote:Op woensdag 9 november 2005 17:31 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Gatverdamme Gert!! Dat gaat je minpunten kosten, mij een beetje een nachtmerrie bezorgen![]()
en het arme beest schijnt niet eens haar hond te zijn![]()
Oeps...hoopte juist wel vrienden te maken.Is het goed als ik nu zeg dat ik de taart en champagne al in huis heb om het vertrek van Rob morgen te vieren??quote:Op woensdag 9 november 2005 17:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo maak je gteen vrienden essie05!!
nee hoor, denk dat rob echt wel naar huis gaat, per slot van rekening had hij de vorige keer al mogen gaan en was het kiele kiele dat ie mocht blijven... als ie zoveel fans zou hebben dan hadden die hem wel voor 75% minimaal inh het huis gehouden
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
Oeps...hoopte juist wel vrienden te maken.Is het goed als ik nu zeg dat ik de taart en champagne al in huis heb om het vertrek van Rob morgen te vieren??
kom maar, kom maar kom maar kom maar...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En de eerste die mij nu nog dreigt met het geven van minpunten vanwege een opmerking, achtervolg ik tot het einde van BB met minpunten. Elke dag weer.
Daar maak je op dit forum zeer zeker vrienden mee...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
Oeps...hoopte juist wel vrienden te maken.Is het goed als ik nu zeg dat ik de taart en champagne al in huis heb om het vertrek van Rob morgen te vieren??
Ik heb het bier al koud gelegdquote:Op woensdag 9 november 2005 17:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik hoop het zo!! Ik heb er berezin in, zit waarschijnlijk avondje alleen thuis dus kan me helemaal laten vwb hysterisch geschreeuw tegen de tv![]()
Het gaat inderdaad helemaal nergens meer overquote:Op woensdag 9 november 2005 17:37 schreef scanman01 het volgende:
LOL... als ik Nathalie zo hoor is er al weinig over van het verhaal.
Die reden heb ik vandaag al gebruikt!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:36 schreef muizemeis het volgende:
ik ben nou eenmaal verplicht om -- punten te geven... en dat kan dan zomaar om een heel bizarre reden zijn... voor het zefde geld zou ik kunnen zeggen: omdat je de deksel niet op de botervloot deed vorige week
Lol idd...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:37 schreef scanman01 het volgende:
Kijk... helemaal toppie dus!! Volgens mij pas jij hartstikke (schoolmeestermode aan: een hart kan niet stikke!!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ow, ik haat hem ook niet. Iemand haten is een emotie. En ik vind het een negatieve emotie.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:37 schreef Mike1964 het volgende:
Ik ben geen Rob hater, maar durf dat hier niet meer hardop te zeggen![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En de eerste die mij nu nog dreigt met het geven van minpunten vanwege een opmerking, achtervolg ik tot het einde van BB met minpunten. Elke dag weer.
dat dacht ik ook..quote:Op woensdag 9 november 2005 17:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze een kat heeft die Herman heet en geen hond![]()
Hm... slim bekekenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ow, ik haat hem ook niet. Iemand haten is een emotie. En ik vind het een negatieve emotie.
Dus ik haat hem niet, ik ken hem gewoon niet. Ik ontken dat hij bestaat
arm dier.....quote:Op woensdag 9 november 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
De hond van Chantal
[afbeelding]
Bedankt voor de uitleg hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
kom maar, kom maar kom maar kom maar...
make my day!!![]()
![]()
![]()
zo is het spel gewoon Gert, ook al vind ik iedereen écht heel lief en aardigik ben nou eenmaal verplicht om -- punten te geven... en dat kan dan zomaar om een heel bizarre reden zijn... voor het zefde geld zou ik kunnen zeggen: omdat je de deksel niet op de botervloot deed vorige week
LOL ja blijf hem goed vinden... en als zij er mee weg komt, waarom wij dan niet??quote:Op woensdag 9 november 2005 17:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Die reden heb ik vandaag al gebruikt!![]()
Het blijft een mooie reden!
Ontkennen is ook een negatieve emotie...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ow, ik haat hem ook niet. Iemand haten is een emotie. En ik vind het een negatieve emotie.
Geil hè !quote:Op woensdag 9 november 2005 17:40 schreef arneaux het volgende:
Zelfs het gefluister van Nathalie heeft zon aparte klank. Echt ongelofelijk.
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef Coos het volgende:
Toch zegt iets in mij dat Rob morgen NIET vertrekt.![]()
Zal wel iets met het leeftijdsevenwicht in de plannen van Mummie te maken hebben.![]()
Ik ben samen met Coos de enige op het forum die jou twee plusjes heeft gegeven volgens mij.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Dit dreigement kan dus echt niet dit is de limit
![]()
Ik moet vandaag nog stemmen en ga hier zeker rekening mee houden![]()
1 vijand meer of minder kan er ook nog wel bij![]()
Als Menno dan maar niet vertrekt want dan zijn er waarschijnlijk geen Robnominaties meer.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef Coos het volgende:
Zal wel iets met het leeftijdsevenwicht in de plannen van Mummie te maken hebben.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg hoor.![]()
Je had m'n PI gezien?![]()
Hij hoort ook al lang niet meer te bestaan. In het bb huis tenminste. Die man was al exit, dus het blijft maf dat hij nog steeds de streams vervuilt met zijn aanwezigheid.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hmmm, is dat zo? Soms is een ontkenning nodig.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:42 schreef Mike1964 het volgende:
Ontkennen is ook een negatieve emotie...![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben samen met Coos de enige op het forum die jou twee plusjes heeft gegeven volgens mij.
Stank voor dank.![]()
En dan zoek je ook maar iemand anders om af te ranselen in je kelder.
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:40 schreef scanman01 het volgende:
Na mijn foutje met die hond net zal ikhet toch maar weer even goed maken
[afbeelding]
Nee.quote:
Ik denk serieus dat het heel spannend gaat worden tussen Menno en Rob BB het heel spannend gaat maken tussen Menno en Rob.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:43 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Als Menno dan maar niet vertrekt want dan zijn er waarschijnlijk geen Robnominaties meer.
Vuile valsspelertquote:Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef Coos het volgende:
Postes Interruptesquote:
Private Investigatorquote:Op woensdag 9 november 2005 17:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]ach ja zo ben ik dan ook wel weer
maar euh... PI
Vertel Coos, wie denk jij dan dat er gaat vertrekken?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef Coos het volgende:
Ik denk serieus dat Roel risico gaat lopen morgen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het heel spannend gaat worden tussen Menno en Rob BB het heel spannend gaat maken tussen Menno en Rob.
BB kennende zijn woorden als "Ok, euh, effe denke, ik weet het wel, sjit, hoe ging het ookal weer" de sleutelwoorden....quote:Op woensdag 9 november 2005 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt mij haast niet te doen. 40 keywoorden waar er 15 van over moeten blijven. Er blijven er per door-vertel-ronde steeds minder van over. Na een man of 5 mag je blij zijn als er nog 10 over zijn volgens mij.
wat dat betreft heb ik werkelijk medelijden met de streamers hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij hoort ook al lang niet meer te bestaan. In het bb huis tenminste. Die man was al exit, dus het blijft maf dat hij nog steeds de streams vervuilt met zijn aanwezigheid.
Dat was bij Roel al zo.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:37 schreef scanman01 het volgende:
Als iemand tegen mij zegt dat 1+1 drie is, word ik in ieder geval heel emotioneel...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hmmm, is dat zo? Soms is een ontkenning nodig.
Als men jou vraagt of 1 + 1 drie is.... dan zal jij dat ook ontkennen. Is dat dan negatief?![]()
PI = posticon = de smilie die je linksboven je post kunt plaatsen = bij deze post dusquote:Op woensdag 9 november 2005 17:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]ach ja zo ben ik dan ook wel weer
maar euh... PI
Bedankt allemaal voor jullie warme welkoms woorden.Ik ben er stil van.quote:
Psiesquote:Op woensdag 9 november 2005 17:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Vertel Coos, wie denk jij dan dat er gaat vertrekken?![]()
Gezien het gedoe nu met Roel zou het heel goed kunnen dat ze hem eruit willen hebben trouwens.
Hier staat het sprookje met steekwoorden / stukjes zin die erin moeten zitten:quote:Op woensdag 9 november 2005 17:45 schreef Maurisico het volgende:
[..]
BB kennende zijn woorden als "Ok, euh, effe denke, ik weet het wel, sjit, hoe ging het ookal weer" de sleutelwoorden....![]()
Maar in de streamverslagen hoeft het woord ROB toch niet meer voor te komen?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij hoort ook al lang niet meer te bestaan. In het bb huis tenminste. Die man was al exit, dus het blijft maf dat hij nog steeds de streams vervuilt met zijn aanwezigheid.
newbie!!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
PI = posticon = de smilie die je linksboven je post kunt plaatsen.
Kutnewbie.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:46 schreef essie05 het volgende:
[..]
Bedankt allemaal voor jullie warme welkoms woorden.Ik ben er stil van.
Ik zal nog wat meer in huis halen,word een druk feestje morgen.
Ik haat Rob niet hoor,maar ik vind hem gewoon helemaal niet leuk!!!(of is dat hetzelfde?}
Ik durf het ook niet meer te denken of te zeggen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef Coos het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben samen met Coos de enige op het forum die jou twee plusjes heeft gegeven volgens mij.
Stank voor dank.![]()
En dan zoek je ook maar iemand anders om af te ranselen in je kelder.
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Psies![]()
Plus dat er weer een hele andere Dido komt zo zonder Roel.
Niemand van ons dacht ook dat Linda (god hebbe haar BB ziel) eruit zou gaan.
Daar ben ik ook bang voor.. Wie wil Nathalie even op de bank zetten?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Roel risico gaat lopen morgen.
Dat hebben wij eigenlijk ook, maar op een forum doet het het beter als je meteen van 'haat' spreektquote:Op woensdag 9 november 2005 17:46 schreef essie05 het volgende:
Ik haat Rob niet hoor,maar ik vind hem gewoon helemaal niet leuk!!!(of is dat hetzelfde?}
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:46 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Maar in de streamverslagen hoeft het woord ROB toch niet meer voor te komen?
Je kan toch net doen of het een stem van boven is, zoals hij zichzelf een beetje beschouwd?
Dan blijft het misschien nog een soort van lollig om te streamen, anders is het een ware kwelling.
Haha..daarom staat de champagne al koud.En laat hij vooral de rest van zijn lijf niet vergeten mee te nemen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:47 schreef teamlead het volgende:
[..]goed genoeg hoor.. als je maar blij bent als hij morgen de benen moet nemen
Hmm okay, dan zal ik er maar voor uitkomen.... i love Robquote:Op woensdag 9 november 2005 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hebben wij eigenlijk ook, maar op een forum doet het het beter als je meteen van 'haat' spreekt
Niet slecht.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:40 schreef scanman01 het volgende:
Na mijn foutje met die hond net zal ikhet toch maar weer even goed maken
[afbeelding]
Waarom dan? Omdat hij uit z'n dak ging gisteren.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Roel risico gaat lopen morgen.
Omdat hij sowieso al laag scoort de laatste tijd... en als hij vanavond of morgen negatief wordt getoond met die uitbarsting, kan dat wel eens de genadeklap zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:51 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat hij uit z'n dak ging gisteren.
Ik hoop dat zijn vrienden woord houden:quote:Op woensdag 9 november 2005 17:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik durf het ook niet meer te denken of te zeggen.
ik geloof het pas ik hem in de studio zie zitten morgenavond.
bron; klikken op eigen risico!quote:Rob van Nood is de leider en aanvoerder van het 3e team van DOB in Nigtevecht. De afwijzigheid van Rob is duidelijk. De eerste wedstrijd werd kansloos verloren en de tweede wedstrijd eindigde in een gelijk spel. Als Rob wordt genomineerd zillen zijn teamgenoten waarschijnlijk massaal op de andere kandidaten stemmen om hem zo snel mogelijk uit het huis te krijgen.
Godzijdank staat Dido niet in de gevarenzone ,niet omdat ze van mij moet blijven maarquote:Op woensdag 9 november 2005 17:49 schreef Chica87 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.. Wie wil Nathalie even op de bank zetten?
Yeahhhhhhhh!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Een nieuwe fase in mijn bb geschiedenis. Ik heb mooie screens van Lieske, maar durf ze niet meer te plaatsen
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:50 schreef muizemeis het volgende:
Nou, ga nu echt weg hoor, nog ff snel in het stemtopic gluren of Coos zn foutjes heeft aangepast, en dan an die arbeit!!
laterz!!
Denk ik ook, maar dan moeten ze hem wel sparen in de uitzending....quote:Op woensdag 9 november 2005 17:51 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat hij uit z'n dak ging gisteren.
Denk overigens niet dat hij weggaat. Het Roel/Dido-verhaal moet nog uitgemolken worden.
En vergeet niet dat hij de vorige keer alle vier de genomineerden enkele uren van tevoren goed "voorspelde". Rob, Roel, Menno, Dido. 100% score.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:52 schreef schatje het volgende:
Tanjalies is de user die ons afgelopen zondag op de hoogte bracht van die dans opdracht en het bijhorende feestje. En daarvoor natuurlijk de brei opdracht.
Dus dan zou met een beetje hulp (lees: gesol met de cijfers) Menno vertrekken morgen?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:52 schreef schatje het volgende:
Ik denk ook dat Rob niet vertrekt. Ik herinner me namelijk nog de woorden van Tanjalies die zei dat Lieske en Menno op het lijstje van de redactie staan om te vertrekken. Tanjalies is de user die ons afgelopen zondag op de hoogte bracht van die dans opdracht en het bijhorende feestje. En daarvoor natuurlijk de brei opdracht.
Dat soort dingetjes weet hij wel, maar mensen die eruit gaan daar speculeert hij ook alleen maar over volgens mij, of misschien weet hij het wel, maar dat soort dingen gaat hij dan echt niet hier vertellen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:52 schreef schatje het volgende:
Ik denk ook dat Rob niet vertrekt. Ik herinner me namelijk nog de woorden van Tanjalies die zei dat Lieske en Menno op het lijstje van de redactie staan om te vertrekken. Tanjalies is de user die ons afgelopen zondag op de hoogte bracht van die dans opdracht en het bijhorende feestje. En daarvoor natuurlijk de brei opdracht.
Of we noemen hem TAFKARquote:Op woensdag 9 november 2005 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ander maken we van Rob "iemand".
Bijvoorbeeld: "Iemand zegt dat Menno een gluiperd is."
Of: Iemand zegt: "Weet je, ik ik ik ik ik vind... het is altijd een kwestie van wikken of wegen, alles op een rijtje zetten, je eigen keuzes maken en dan zien waar de weegschaal blijft hangen, klaar, begrijp je? Snap je wat ik wil zeggen?"
Ik hoop dat Tanjalies gelijk heeft.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:52 schreef schatje het volgende:
Dat had ik dan weer even gemistquote:Op woensdag 9 november 2005 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
En vergeet niet dat hij de vorige keer alle vier de genomineerden enkele uren van tevoren goed "voorspelde". Rob, Roel, Menno, Dido. 100% score.
Scan heb je lollige bui vandaag? Heerlijk!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:54 schreef scanman01 het volgende:
Of we noemen hem TAFKAR
the asshole formerly known as rob
Als Joost laatste is, en het echte verhaal ongeveer identiek is,quote:Op woensdag 9 november 2005 17:45 schreef pullup het volgende:
Deze opdracht is volgens mij veel te moeilijk.
Een erg lang verhaal.
Teveel schakels in de doorgeefketting
Er zit een vrij lange tijd tussen het moment dat ze het aan de volgende moeten vertellen.
Kansloos dus.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:30 schreef essie05 het volgende:
Ik hoop niet dat we ons allemaal vergissen en Rob dus niet naar huis gaat.Er zijn mensen die alleen naar de uitzendingen kijken en Rob juist leuk vinden.
Yes.... dit is een geweldige naam voor hemquote:Op woensdag 9 november 2005 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of we noemen hem TAFKAR
Mja Roel krijgt extra stemmen omdat zijn geld ineens weg is... Dat geeft hem symphatie bij een hoop kijkers!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:56 schreef Gert het volgende:
Stand nu op de Talpa-site:
1. Dido 27%
2. Menno 23%
3. Roel 13%
4. Joost 10%
5. Rob 9%
Als dit representatief is, gaat het dus tussen Roel en Rob.
Hier doet hij zijn "voorspelling", enkele uren voordat er live genomineerd werd in de live-uitzending.quote:
Hij werkt daar dus of kent iemand die daar werkt. Dat is duidelijk. De nominaties waren natuurlijk bij de medewerkers al een dag bekend.quote:
Scanquote:Op woensdag 9 november 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Een nieuwe fase in mijn bb geschiedenis. Ik heb mooie screens van Lieske, maar durf ze niet meer te plaatsen
Ja Humquote:Op woensdag 9 november 2005 17:58 schreef PC eend het volgende:
Wil Coos zich melden in de dagboekkamer!
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:59 schreef Gert het volgende:
Hier doet hij zijn "voorspelling", enkele uren voordat er live genomineerd werd in de live-uitzending.
Ook de afzonderlijke nominaties exact goed.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:09 schreef tanjalies het volgende:
menno 4 x
dido 3 x
roel 1 x
rob 1 x
Ik spreek je na de uitzending hier wel weer
Als hem in de uitzending agressief laten zien flippen en keihard kankerzooi laten zeggen, verliest hij er ook een hoop volgens mij.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mja Roel krijgt extra stemmen omdat zijn geld ineens weg is... Dat geeft hem symphatie bij een hoop kijkers!
Of zoals TAFKAR haar vanochtend noemde: Dinges...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:59 schreef Coos het volgende:
Laten we dan ook voortaan in de verslagen Chantal 'het' noemen.
Gna gna gna roept ook al teveel agressie bij me op.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of we noemen hem TAFKAR
Van de BB site http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019quote:Op woensdag 9 november 2005 17:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Als Joost laatste is, en het echte verhaal ongeveer identiek is,
zie ik Joost er wel voor aan om het hele verhaal weer recht te breien en de goede steekwoorden te raden.
Enig idee wat die steek woorden waren?
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Scanje laat je toch niet intimideren door die dreigende meute hier.
![]()
Doe je ding, daar ben je goed in. Stelletje dreigende scheitmongolen![]()
Hij word steeds brutalerquote:Op woensdag 9 november 2005 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier doet hij zijn "voorspelling", enkele uren voordat er live genomineerd werd in de live-uitzending.
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:03 schreef Byker het volgende:
Rob tafkar lijkt bijna tot zijn gerief te komen bij Dido's gepoets.
Je hebt weer een hoop onrust veroorzaakt in het user servival topic, laatste waarschuwingquote:
Het lijkt me zelfs een beetje línk, voor degene die naar hem lekt.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij word steeds brutaler![]()
I love it
Dat is speculeren. Ik lees er alleen aan af dat de verhouding man/vrouw gelijk moet blijven, en dat in grote lijnen de poll op de Talpa site wordt gevolgd.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:52 schreef schatje het volgende:
Mwha zolang hij geen namen noemt...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me zelfs een beetje línk, voor degene die naar hem lekt.
Ze lezen hier mee.
Die onrust heb ik nodig om op een creatieve wijze mijn bonen in de pan te schikken.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt weer een hoop onrust veroorzaakt in het user servival topic, laatste waarschuwing
Ik denk niet dat ze zich daar heel druk om maken, als hij van te voren zou zeggen wie er exit gaat, word het een heel ander verhaalquote:Op woensdag 9 november 2005 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me zelfs een beetje línk, voor degene die naar hem lekt.
Ze lezen hier mee, da's bekend.
Welkom bij de club van mensen die enorm kunnen overdrijven.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:12 schreef Kleintje het volgende:
Jezus... Tafkar zou zo voor je staan en zo zijn adem in je gezicht uitblazen.
Ik denk dat ik hem neer zou hoeken of naar het blijf van mijn lijf huis zou gaan...
Kunnen de meeste bewoners niet gewoon ophouden met ademen? Wedden dat ze dan ook niet veel meer zingen...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:13 schreef teamlead het volgende:
kunnen ze alsjeblieft ophouden met dat zingen
ik sluit me hierbij aan,quote:Op woensdag 9 november 2005 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop zo dat deze opdracht zo ontzettend verkloot wordt door de bewoners, dat ze dit in de liveuitzending bekend maken en dat er dan ook bij verteld wordt dat deze opdracht een illustratie is om aan te tonen hoe men konkelt, verdraait en vooral niet luistert naar elkaar in het huis. Dit alles natuurlijk geillustreerd met de nodige ogen-openende fragmenten!
Tevens wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om alle streamers en SC'ers (mn Scanman, maar zeker ook anderen) te bedanken voor het regelmatig sc'en en streamen. Op mijn doodsaaie werk kan ik niet kijken, maar door de SC topics en de streamtopics blijf ik toch fijn op de hoogte: dank daarvoor ja hoor ja!
dit was volgens mij de meest subtiele anti-tafkar post in hele lange tijd hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 18:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welkom bij de club van mensen die enorm kunnen overdrijven.
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welkom bij de club van mensen die enorm kunnen overdrijven.
Dank je welquote:Op woensdag 9 november 2005 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop zo dat deze opdracht zo ontzettend verkloot wordt door de bewoners, dat ze dit in de liveuitzending bekend maken en dat er dan ook bij verteld wordt dat deze opdracht een illustratie is om aan te tonen hoe men konkelt, verdraait en vooral niet luistert naar elkaar in het huis. Dit alles natuurlijk geillustreerd met de nodige ogen-openende fragmenten!
Tevens wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om alle streamers en SC'ers (mn Scanman, maar zeker ook anderen) te bedanken voor het regelmatig sc'en en streamen. Op mijn doodsaaie werk kan ik niet kijken, maar door de SC topics en de streamtopics blijf ik toch fijn op de hoogte: dank daarvoor ja hoor ja!
Rob??? TAFKAR bedoel je.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit was volgens mij de meest subtiele anti-rob post in hele lange tijd hoor
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt weer een hoop onrust veroorzaakt in het user servival topic, laatste waarschuwing
shit... typo.. ik heb het al aangepastquote:Op woensdag 9 november 2005 18:17 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Rob??? TAFKAR bedoel je.
Ik ken geen Rob, niet daar in het huis...
Ik zie haar anders liever slapen dan praten hoor. Ik kan haar nog steeds niet verstaan, laat staan dat ik haar kan volgenquote:Op woensdag 9 november 2005 18:10 schreef Kleintje het volgende:
Die Ingrid die zie ik echt bijna niets anders doen dan op haar bed of op de bank liggen meuren.
Wat een saai kutwijf is dat eigenlijk...
TAFKAR, the artist formerly know as rob ???quote:Op woensdag 9 november 2005 18:17 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Rob??? TAFKAR bedoel je.
Ik ken geen Rob, niet daar in het huis...
asshole.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:20 schreef frizti het volgende:
[..]
TAFKAR, the artist formerly know as rob ???
Laat me niet lachen, dat stuk stront is geen artiest.![]()
![]()
Teruglezen schat!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:20 schreef frizti het volgende:
[..]
TAFKAR, the artist formerly know as rob ???
![]()
Met dank aan Scanmanquote:Op woensdag 9 november 2005 18:20 schreef frizti het volgende:
[..]
TAFKAR, the artist asshole formerly know as rob ???
![]()
Oke, dat is waar... daar kan ik niets tegenin brengen (of is het tegen inbrengen/tegeninbrengen) --> god damn, ik haat twijfelen over woorden... ARCEE... HELPquote:Op woensdag 9 november 2005 18:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zie haar anders liever slapen dan praten hoor. Ik kan haar nog steeds niet verstaan, laat staan dat ik haar kan volgen![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:21 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Teruglezen schat!
The asshole formely known as Rob
Nee hoor.. alleen Rob Tafkar omdat hij eigenlijk een week geleden al exit was.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:23 schreef Byker het volgende:
Leuk hoor bijnamen.
Straks heeft ieder, een andere naam.
Lekker duidelijk.
Dat is gedaan om de streamverslagen overzichterlijker te krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:23 schreef Byker het volgende:
Leuk hoor bijnamen.
Lekker duidelijk.
Dat heeft hij al gedaanquote:Op woensdag 9 november 2005 18:26 schreef PabloEscobar het volgende:
wanneer gaat Joost het verhaal vertellen?
Ssssssst .... maak ze nou niet wakker...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:29 schreef Byker het volgende:
Waneer komt Emil Ratelbant eigenlijks?
Bedankt in ieder geval voor het compliment.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:25 schreef cuall het volgende:
M-en-A waarom sta je niet in de lijst [BB] User Servival Game # 5![]()
Ik ben heel blij met je verslagen en was al naar je naam an het zoeken. Zet jezelf er toch gewoon bij![]()
Mijn stem heb je in elk geval dan te pakken hoor![]()
Het zal er wel weer op neer komen dat het Menno zijn schuld is.Rob zal wel zeggen dat hij het verkeerd heeft door gekregen van Menno.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:37 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop dat ze bij de uitslag van de weekopdracht er wel duidelijk bij vermelden hoeveel trefwoorden iedereen had, zodat iedereen kan zien bij welke bewoner het erg fout ging.![]()
Dat zal idd gebeuren als ze niet van alle bewoners afzonderlijk de gehaalde trefwoorden geven.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Het zal er wel weer op neer komen dat het Menno zijn schuld is.Rob zal wel zeggen dat hij het verkeerd heeft door gekregen van Menno.
Chantal: 0quote:Op woensdag 9 november 2005 18:37 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop dat ze bij de uitslag van de weekopdracht er wel duidelijk bij vermelden hoeveel trefwoorden iedereen had, zodat iedereen kan zien bij welke bewoner het erg fout ging.![]()
Ze zuigt zo je ballen uit je zakquote:Op woensdag 9 november 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
Dat gekauw de hele dag. Het lijkt me link om je als man door haar oraal te laten bevredigen
[afbeelding]
Ach zolang iedereen rob Graftak noemt, zoals Scanman introduceerde voorzie ik geen problemen...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:23 schreef Byker het volgende:
Leuk hoor bijnamen.
Lekker duidelijk.
Lijkt me lachen als ze dat pas doen nadat ze elkaar half hebben afgemaakt.Ze zullen dan eerstquote:Op woensdag 9 november 2005 18:41 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat zal idd gebeuren als ze niet van alle bewoners afzonderlijk de gehaalde trefwoorden geven.
Misschien krijgen ze afhaal chinees om afscheid te nemen van Rob..quote:Op woensdag 9 november 2005 18:07 schreef teamlead het volgende:
ze mogen niet koken zolang de oprdacht nog looptWat is daar nu de logica van?
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:46 schreef essie05 het volgende:
[..]
Lijkt me lachen als ze dat pas doen nadat ze elkaar half hebben afgemaakt.Ze zullen dan eerst
elkaar de schuld gaan geven en speculeren wie het minste woorden goed heeft over gebracht.
Als dan de uitslag komt van BB zal vast blijken dat Lieske en Chantal de minste trefwoorden goed hebben over gebracht.Lieske zal inderdaad een lang verhaal houden over alles behalve het verhaal.En Chantal zal de laatste roddel uit het huis in geuren en kleuren vertellen.Dat kan niet missen.Maar dan krijgt alsnog Menno de schuld omdat hij de wc rol niet heeft verwisseld en het dopje niet op de tandpasta heeft gedaan.
En Ingrid slikt de helft van de trefwoorden in.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:46 schreef essie05 het volgende:
<..>
Als dan de uitslag komt van BB zal vast blijken dat Lieske en Chantal de minste trefwoorden goed hebben over gebracht.Lieske zal inderdaad een lang verhaal houden over alles behalve het verhaal.En Chantal zal de laatste roddel uit het huis in geuren en kleuren vertellen.
<..>
Ik las 'anaal chinees'quote:Op woensdag 9 november 2005 18:48 schreef essie05 het volgende:
Misschien krijgen ze afhaal chinees om afscheid te nemen van Rob..![]()
![]()
![]()
Als ze bv homoseksualiteit wil zeggen, is het bij Ingrid hosuateiquote:Op woensdag 9 november 2005 18:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
En Ingrid slikt de helft van de trefwoorden in.![]()
Vroeg ik me ook al af.Ik vind ze ook heel gaaf.Misschien even bij de aftiteling kijken vanavond voor de sponsors.Ik laat het je weten als ik het heb gevonden.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:50 schreef bunnyma het volgende:
Even offtopic.
Waar kan je die plantenpotten met verlichting erin kopen?
Hahahaha lach me suf,ik denk dat je er heel dicht bij zit.Liegen doet ze toch wel, wat ze ook verteld.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:55 schreef Maurisico het volgende:
Chantal: nou ik heb dus gehoord, maar dat moet je niet doorvertellen, maardat dat meisje die schoenen dus erg mooi vond. Maar ja dat hoor ik nu van een ander en ik baal er dus echt van dat Menno niet de waarhedi heeft gesproken, ik kan niet tegen liegen weet je. En nou krijg ik dat verhaal van Lieske wel doorgebriefd, maar ja, wat weet die er nou van? Wat weet die nou van rode schentjes? Zo'n meisje weet toch niet waar ze over praat? Dus haar verhaal kan ik ook niet serieus nemen....
BB heeft ze hier vandaan ,499 euro voor de grootste http://www.bloempot.nu/bloom-home.aspxquote:Op woensdag 9 november 2005 18:50 schreef bunnyma het volgende:
Even offtopic.
Waar kan je die plantenpotten met verlichting erin kopen?
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:55 schreef Maurisico het volgende:
Chantal: nou ik heb dus gehoord, maar dat moet je niet doorvertellen, maardat dat meisje die schoenen dus erg mooi vond. Maar ja dat hoor ik nu van een ander en ik baal er dus echt van dat Menno niet de waarhedi heeft gesproken, ik kan niet tegen liegen weet je. En nou krijg ik dat verhaal van Lieske wel doorgebriefd, maar ja, wat weet die er nou van? Wat weet die nou van rode schentjes? Zo'n meisje weet toch niet waar ze over praat? Dus haar verhaal kan ik ook niet serieus nemen.... GNAGNAGNAGNAGNAGNAGNAAAA!!
Bedankt vvor de tip..Ik spaar nog even lekker door.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
BB heeft ze hier vandaan http://www.bloempot.nu/bloom-home.aspx
In het BB huis... Overigens is het nog steeds Roels geld... Chantal en Ingrid hebben geen claimrecht...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef MPJT het volgende:
waar ligt het geld van Chantal en Ingrid nu precies?
Dure dingen zeg... Kleinste kost 119 euri...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
BB heeft ze hier vandaan ,499 euro voor de grootste http://www.bloempot.nu/bloom-home.aspx
Dat weet je dus niet. Als hij zich gisteren inderdaad tegen Dido verluld heeft, is het niet meer zijn geld.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In het BB huis... Overigens is het nog steeds Roels geld... Chantal en Ingrid hebben geen claimrecht...![]()
Dan nog is het geld niet automatisch van die 2 viswijven!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet. Als hij zich gisteren inderdaad tegen Dido verluld heeft, is het niet meer zijn geld.
Ik zet ze zeker op mijn verlanglijstje aan Sinterklaas.Ik ben dit jaar heeel lief geweest dus ik vraag er gewoon 2.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dure dingen zeg... Kleinste kost 119 euri...
Die hebben ook maar de helft volgens mij. Rob heeft de andere helft.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dan nog is het geld niet automatisch van die 2 viswijven!![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die hebben ook maar de helft volgens mij. Rob heeft de andere helft.
Hebben C en I dat gezegd? Ik meende dat ze het naar het washok hadden gebracht en dacht dat BB het daar weg heeft gehaald.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In het BB huis... Overigens is het nog steeds Roels geld... Chantal en Ingrid hebben geen claimrecht...![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Bedankt in ieder geval voor het compliment.
Aan jou de eer om M-en-A in de lijst te zetten, aangezien ik vind dat anderen je voor horen te dragen.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:46 schreef essie05 het volgende:
[..]
Lijkt me lachen als ze dat pas doen nadat ze elkaar half hebben afgemaakt.Ze zullen dan eerst
elkaar de schuld gaan geven en speculeren wie het minste woorden goed heeft over gebracht.
Als dan de uitslag komt van BB zal vast blijken dat Lieske en Chantal de minste trefwoorden goed hebben over gebracht.Lieske zal inderdaad een lang verhaal houden over alles behalve het verhaal.En Chantal zal de laatste roddel uit het huis in geuren en kleuren vertellen.Dat kan niet missen.Maar dan krijgt alsnog Menno de schuld omdat hij de wc rol niet heeft verwisseld en het dopje niet op de tandpasta heeft gedaan.
quote:
Die filmpjes doen t nooit bij mij van de Talpa site. Kan iemand m ergens anders uppen svp?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:46 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iedereen het filmpje van Roel al gezien trouwens. Hij slaat oa een beste deuk in de wand en vloekt en scheldt er aardig op los.
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Dynabite, dank jequote:Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
BB heeft ze hier vandaan ,499 euro voor de grootste http://www.bloempot.nu/bloom-home.aspx
Heeft Rob wel vaker last van, dat ie ergens de helftvan heeft...quote:Op woensdag 9 november 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die hebben ook maar de helft volgens mij. Rob heeft de andere helft.
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze bv homoseksualiteit wil zeggen, is het bij Ingrid hosuatei
Ralph?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:19 schreef arneaux het volgende:
Ralph : Dat meisje met die rooie schoentjes, ja toch?!
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:15 schreef cuall het volgende:
[..]
je bent een aanwinst hier
![]()
alsnog welkom hier
Hij die amper wat zei..quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:25 schreef arneaux het volgende:
Hij die amper wat zei..
Hij die de plantjes onder de douche zette..
Hij die de meest geniale uitspraken had..
Hij die 13 uur achter elkaar fietste..
Hij die wij missen..
Afscheidsdiner?quote:
Da's wanneer mensen verplicht gezellig tegen elkaar moeten doen, vaak gehouden in een gedimde ruimte met pokkeherrie.quote:
Mooie bewerking.quote:
WHWHAAAAAAAAHH!!! Mijn ogen wat doe je!?!/!?!quote:
yup ook geen stream 4 hierquote:Op woensdag 9 november 2005 20:08 schreef MissX het volgende:
ik heb geen stream 4 op meerdere sites en na rebooten. Iemand anders ook last van ?
Niet teveel bukken Lieskequote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:04 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik zet ze zeker op mijn verlanglijstje aan Sinterklaas.Ik ben dit jaar heeel lief geweest dus ik vraag er gewoon 2.
Nee ook haar staat dit wel hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 20:17 schreef essie05 het volgende:
Jemig zeg..Nathalie hoeft niet zo in die spiegels te kijken nu..ze loopt toch wel voor paal>![]()
![]()
![]()
Of juist welquote:
Mag het eventueel ook Roel zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:24 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dank je Cuall!! Ik lees al heel lang mee,ik vond het nu tijd worden om mee te schrijven omdat ik morgen de aftocht van Rob met jullie wil vieren..
![]()
Zou kunnenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:20 schreef essie05 het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik een vrouw ben??
Dude!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:20 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot074a1.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
Misschien ben ik wel jaloers dan??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |