Ach zolang iedereen rob Graftak noemt, zoals Scanman introduceerde voorzie ik geen problemen...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:23 schreef Byker het volgende:
Leuk hoor bijnamen.
Straks heeft ieder, een andere naam.
Lekker duidelijk.
Lijkt me lachen als ze dat pas doen nadat ze elkaar half hebben afgemaakt.Ze zullen dan eerstquote:Op woensdag 9 november 2005 18:41 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat zal idd gebeuren als ze niet van alle bewoners afzonderlijk de gehaalde trefwoorden geven.
Misschien krijgen ze afhaal chinees om afscheid te nemen van Rob..quote:Op woensdag 9 november 2005 18:07 schreef teamlead het volgende:
ze mogen niet koken zolang de oprdacht nog looptWat is daar nu de logica van?
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:46 schreef essie05 het volgende:
[..]
Lijkt me lachen als ze dat pas doen nadat ze elkaar half hebben afgemaakt.Ze zullen dan eerst
elkaar de schuld gaan geven en speculeren wie het minste woorden goed heeft over gebracht.
Als dan de uitslag komt van BB zal vast blijken dat Lieske en Chantal de minste trefwoorden goed hebben over gebracht.Lieske zal inderdaad een lang verhaal houden over alles behalve het verhaal.En Chantal zal de laatste roddel uit het huis in geuren en kleuren vertellen.Dat kan niet missen.Maar dan krijgt alsnog Menno de schuld omdat hij de wc rol niet heeft verwisseld en het dopje niet op de tandpasta heeft gedaan.
En Ingrid slikt de helft van de trefwoorden in.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:46 schreef essie05 het volgende:
<..>
Als dan de uitslag komt van BB zal vast blijken dat Lieske en Chantal de minste trefwoorden goed hebben over gebracht.Lieske zal inderdaad een lang verhaal houden over alles behalve het verhaal.En Chantal zal de laatste roddel uit het huis in geuren en kleuren vertellen.
<..>
Ik las 'anaal chinees'quote:Op woensdag 9 november 2005 18:48 schreef essie05 het volgende:
Misschien krijgen ze afhaal chinees om afscheid te nemen van Rob..![]()
![]()
![]()
Als ze bv homoseksualiteit wil zeggen, is het bij Ingrid hosuateiquote:Op woensdag 9 november 2005 18:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
En Ingrid slikt de helft van de trefwoorden in.![]()
Vroeg ik me ook al af.Ik vind ze ook heel gaaf.Misschien even bij de aftiteling kijken vanavond voor de sponsors.Ik laat het je weten als ik het heb gevonden.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:50 schreef bunnyma het volgende:
Even offtopic.
Waar kan je die plantenpotten met verlichting erin kopen?
Hahahaha lach me suf,ik denk dat je er heel dicht bij zit.Liegen doet ze toch wel, wat ze ook verteld.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:55 schreef Maurisico het volgende:
Chantal: nou ik heb dus gehoord, maar dat moet je niet doorvertellen, maardat dat meisje die schoenen dus erg mooi vond. Maar ja dat hoor ik nu van een ander en ik baal er dus echt van dat Menno niet de waarhedi heeft gesproken, ik kan niet tegen liegen weet je. En nou krijg ik dat verhaal van Lieske wel doorgebriefd, maar ja, wat weet die er nou van? Wat weet die nou van rode schentjes? Zo'n meisje weet toch niet waar ze over praat? Dus haar verhaal kan ik ook niet serieus nemen....
BB heeft ze hier vandaan ,499 euro voor de grootste http://www.bloempot.nu/bloom-home.aspxquote:Op woensdag 9 november 2005 18:50 schreef bunnyma het volgende:
Even offtopic.
Waar kan je die plantenpotten met verlichting erin kopen?
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:55 schreef Maurisico het volgende:
Chantal: nou ik heb dus gehoord, maar dat moet je niet doorvertellen, maardat dat meisje die schoenen dus erg mooi vond. Maar ja dat hoor ik nu van een ander en ik baal er dus echt van dat Menno niet de waarhedi heeft gesproken, ik kan niet tegen liegen weet je. En nou krijg ik dat verhaal van Lieske wel doorgebriefd, maar ja, wat weet die er nou van? Wat weet die nou van rode schentjes? Zo'n meisje weet toch niet waar ze over praat? Dus haar verhaal kan ik ook niet serieus nemen.... GNAGNAGNAGNAGNAGNAGNAAAA!!
Bedankt vvor de tip..Ik spaar nog even lekker door.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
BB heeft ze hier vandaan http://www.bloempot.nu/bloom-home.aspx
In het BB huis... Overigens is het nog steeds Roels geld... Chantal en Ingrid hebben geen claimrecht...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef MPJT het volgende:
waar ligt het geld van Chantal en Ingrid nu precies?
Dure dingen zeg... Kleinste kost 119 euri...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
BB heeft ze hier vandaan ,499 euro voor de grootste http://www.bloempot.nu/bloom-home.aspx
Dat weet je dus niet. Als hij zich gisteren inderdaad tegen Dido verluld heeft, is het niet meer zijn geld.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In het BB huis... Overigens is het nog steeds Roels geld... Chantal en Ingrid hebben geen claimrecht...![]()
Dan nog is het geld niet automatisch van die 2 viswijven!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet. Als hij zich gisteren inderdaad tegen Dido verluld heeft, is het niet meer zijn geld.
Ik zet ze zeker op mijn verlanglijstje aan Sinterklaas.Ik ben dit jaar heeel lief geweest dus ik vraag er gewoon 2.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dure dingen zeg... Kleinste kost 119 euri...
Die hebben ook maar de helft volgens mij. Rob heeft de andere helft.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dan nog is het geld niet automatisch van die 2 viswijven!![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die hebben ook maar de helft volgens mij. Rob heeft de andere helft.
Hebben C en I dat gezegd? Ik meende dat ze het naar het washok hadden gebracht en dacht dat BB het daar weg heeft gehaald.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In het BB huis... Overigens is het nog steeds Roels geld... Chantal en Ingrid hebben geen claimrecht...![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Bedankt in ieder geval voor het compliment.
Aan jou de eer om M-en-A in de lijst te zetten, aangezien ik vind dat anderen je voor horen te dragen.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:46 schreef essie05 het volgende:
[..]
Lijkt me lachen als ze dat pas doen nadat ze elkaar half hebben afgemaakt.Ze zullen dan eerst
elkaar de schuld gaan geven en speculeren wie het minste woorden goed heeft over gebracht.
Als dan de uitslag komt van BB zal vast blijken dat Lieske en Chantal de minste trefwoorden goed hebben over gebracht.Lieske zal inderdaad een lang verhaal houden over alles behalve het verhaal.En Chantal zal de laatste roddel uit het huis in geuren en kleuren vertellen.Dat kan niet missen.Maar dan krijgt alsnog Menno de schuld omdat hij de wc rol niet heeft verwisseld en het dopje niet op de tandpasta heeft gedaan.
quote:
Die filmpjes doen t nooit bij mij van de Talpa site. Kan iemand m ergens anders uppen svp?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:46 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iedereen het filmpje van Roel al gezien trouwens. Hij slaat oa een beste deuk in de wand en vloekt en scheldt er aardig op los.
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Dynabite, dank jequote:Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
BB heeft ze hier vandaan ,499 euro voor de grootste http://www.bloempot.nu/bloom-home.aspx
Heeft Rob wel vaker last van, dat ie ergens de helftvan heeft...quote:Op woensdag 9 november 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die hebben ook maar de helft volgens mij. Rob heeft de andere helft.
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze bv homoseksualiteit wil zeggen, is het bij Ingrid hosuatei
Ralph?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:19 schreef arneaux het volgende:
Ralph : Dat meisje met die rooie schoentjes, ja toch?!
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:15 schreef cuall het volgende:
[..]
je bent een aanwinst hier
![]()
alsnog welkom hier
Hij die amper wat zei..quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:25 schreef arneaux het volgende:
Hij die amper wat zei..
Hij die de plantjes onder de douche zette..
Hij die de meest geniale uitspraken had..
Hij die 13 uur achter elkaar fietste..
Hij die wij missen..
Afscheidsdiner?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |