Dat is speculeren. Ik lees er alleen aan af dat de verhouding man/vrouw gelijk moet blijven, en dat in grote lijnen de poll op de Talpa site wordt gevolgd.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:52 schreef schatje het volgende:
Ik denk ook dat Rob niet vertrekt. Ik herinner me namelijk nog de woorden van Tanjalies die zei dat Lieske en Menno op het lijstje van de redactie staan om te vertrekken. Tanjalies is de user die ons afgelopen zondag op de hoogte bracht van die dans opdracht en het bijhorende feestje. En daarvoor natuurlijk de brei opdracht.
Mwha zolang hij geen namen noemt...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me zelfs een beetje línk, voor degene die naar hem lekt.
Ze lezen hier mee.
Die onrust heb ik nodig om op een creatieve wijze mijn bonen in de pan te schikken.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt weer een hoop onrust veroorzaakt in het user servival topic, laatste waarschuwing
Ik denk niet dat ze zich daar heel druk om maken, als hij van te voren zou zeggen wie er exit gaat, word het een heel ander verhaalquote:Op woensdag 9 november 2005 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me zelfs een beetje línk, voor degene die naar hem lekt.
Ze lezen hier mee, da's bekend.
Welkom bij de club van mensen die enorm kunnen overdrijven.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:12 schreef Kleintje het volgende:
Jezus... Tafkar zou zo voor je staan en zo zijn adem in je gezicht uitblazen.
Ik denk dat ik hem neer zou hoeken of naar het blijf van mijn lijf huis zou gaan...
Kunnen de meeste bewoners niet gewoon ophouden met ademen? Wedden dat ze dan ook niet veel meer zingen...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:13 schreef teamlead het volgende:
kunnen ze alsjeblieft ophouden met dat zingen
ik sluit me hierbij aan,quote:Op woensdag 9 november 2005 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop zo dat deze opdracht zo ontzettend verkloot wordt door de bewoners, dat ze dit in de liveuitzending bekend maken en dat er dan ook bij verteld wordt dat deze opdracht een illustratie is om aan te tonen hoe men konkelt, verdraait en vooral niet luistert naar elkaar in het huis. Dit alles natuurlijk geillustreerd met de nodige ogen-openende fragmenten!
Tevens wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om alle streamers en SC'ers (mn Scanman, maar zeker ook anderen) te bedanken voor het regelmatig sc'en en streamen. Op mijn doodsaaie werk kan ik niet kijken, maar door de SC topics en de streamtopics blijf ik toch fijn op de hoogte: dank daarvoor ja hoor ja!
dit was volgens mij de meest subtiele anti-tafkar post in hele lange tijd hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 18:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welkom bij de club van mensen die enorm kunnen overdrijven.
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welkom bij de club van mensen die enorm kunnen overdrijven.
Dank je welquote:Op woensdag 9 november 2005 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop zo dat deze opdracht zo ontzettend verkloot wordt door de bewoners, dat ze dit in de liveuitzending bekend maken en dat er dan ook bij verteld wordt dat deze opdracht een illustratie is om aan te tonen hoe men konkelt, verdraait en vooral niet luistert naar elkaar in het huis. Dit alles natuurlijk geillustreerd met de nodige ogen-openende fragmenten!
Tevens wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om alle streamers en SC'ers (mn Scanman, maar zeker ook anderen) te bedanken voor het regelmatig sc'en en streamen. Op mijn doodsaaie werk kan ik niet kijken, maar door de SC topics en de streamtopics blijf ik toch fijn op de hoogte: dank daarvoor ja hoor ja!
Rob??? TAFKAR bedoel je.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit was volgens mij de meest subtiele anti-rob post in hele lange tijd hoor
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt weer een hoop onrust veroorzaakt in het user servival topic, laatste waarschuwing
shit... typo.. ik heb het al aangepastquote:Op woensdag 9 november 2005 18:17 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Rob??? TAFKAR bedoel je.
Ik ken geen Rob, niet daar in het huis...
Ik zie haar anders liever slapen dan praten hoor. Ik kan haar nog steeds niet verstaan, laat staan dat ik haar kan volgenquote:Op woensdag 9 november 2005 18:10 schreef Kleintje het volgende:
Die Ingrid die zie ik echt bijna niets anders doen dan op haar bed of op de bank liggen meuren.
Wat een saai kutwijf is dat eigenlijk...
TAFKAR, the artist formerly know as rob ???quote:Op woensdag 9 november 2005 18:17 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Rob??? TAFKAR bedoel je.
Ik ken geen Rob, niet daar in het huis...
asshole.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:20 schreef frizti het volgende:
[..]
TAFKAR, the artist formerly know as rob ???
Laat me niet lachen, dat stuk stront is geen artiest.![]()
![]()
Teruglezen schat!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:20 schreef frizti het volgende:
[..]
TAFKAR, the artist formerly know as rob ???
![]()
Met dank aan Scanmanquote:Op woensdag 9 november 2005 18:20 schreef frizti het volgende:
[..]
TAFKAR, the artist asshole formerly know as rob ???
![]()
Oke, dat is waar... daar kan ik niets tegenin brengen (of is het tegen inbrengen/tegeninbrengen) --> god damn, ik haat twijfelen over woorden... ARCEE... HELPquote:Op woensdag 9 november 2005 18:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zie haar anders liever slapen dan praten hoor. Ik kan haar nog steeds niet verstaan, laat staan dat ik haar kan volgen![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:21 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Teruglezen schat!
The asshole formely known as Rob
Nee hoor.. alleen Rob Tafkar omdat hij eigenlijk een week geleden al exit was.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:23 schreef Byker het volgende:
Leuk hoor bijnamen.
Straks heeft ieder, een andere naam.
Lekker duidelijk.
Dat is gedaan om de streamverslagen overzichterlijker te krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:23 schreef Byker het volgende:
Leuk hoor bijnamen.
Straks heeft ieder, een andere naam.
Lekker duidelijk.
Dat heeft hij al gedaanquote:Op woensdag 9 november 2005 18:26 schreef PabloEscobar het volgende:
wanneer gaat Joost het verhaal vertellen?
Ssssssst .... maak ze nou niet wakker...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:29 schreef Byker het volgende:
Waneer komt Emil Ratelbant eigenlijks?
Bedankt in ieder geval voor het compliment.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:25 schreef cuall het volgende:
M-en-A waarom sta je niet in de lijst [BB] User Servival Game # 5![]()
Ik ben heel blij met je verslagen en was al naar je naam an het zoeken. Zet jezelf er toch gewoon bij![]()
Mijn stem heb je in elk geval dan te pakken hoor![]()
Het zal er wel weer op neer komen dat het Menno zijn schuld is.Rob zal wel zeggen dat hij het verkeerd heeft door gekregen van Menno.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:37 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop dat ze bij de uitslag van de weekopdracht er wel duidelijk bij vermelden hoeveel trefwoorden iedereen had, zodat iedereen kan zien bij welke bewoner het erg fout ging.![]()
Dat zal idd gebeuren als ze niet van alle bewoners afzonderlijk de gehaalde trefwoorden geven.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Het zal er wel weer op neer komen dat het Menno zijn schuld is.Rob zal wel zeggen dat hij het verkeerd heeft door gekregen van Menno.
Chantal: 0quote:Op woensdag 9 november 2005 18:37 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop dat ze bij de uitslag van de weekopdracht er wel duidelijk bij vermelden hoeveel trefwoorden iedereen had, zodat iedereen kan zien bij welke bewoner het erg fout ging.![]()
Ze zuigt zo je ballen uit je zakquote:Op woensdag 9 november 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
Dat gekauw de hele dag. Het lijkt me link om je als man door haar oraal te laten bevredigen
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |