Haha..daarom staat de champagne al koud.En laat hij vooral de rest van zijn lijf niet vergeten mee te nemen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:47 schreef teamlead het volgende:
[..]goed genoeg hoor.. als je maar blij bent als hij morgen de benen moet nemen
Hmm okay, dan zal ik er maar voor uitkomen.... i love Robquote:Op woensdag 9 november 2005 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hebben wij eigenlijk ook, maar op een forum doet het het beter als je meteen van 'haat' spreekt
Niet slecht.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:40 schreef scanman01 het volgende:
Na mijn foutje met die hond net zal ikhet toch maar weer even goed maken
[afbeelding]
Waarom dan? Omdat hij uit z'n dak ging gisteren.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Roel risico gaat lopen morgen.
Omdat hij sowieso al laag scoort de laatste tijd... en als hij vanavond of morgen negatief wordt getoond met die uitbarsting, kan dat wel eens de genadeklap zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:51 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat hij uit z'n dak ging gisteren.
Ik hoop dat zijn vrienden woord houden:quote:Op woensdag 9 november 2005 17:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik durf het ook niet meer te denken of te zeggen.
ik geloof het pas ik hem in de studio zie zitten morgenavond.
bron; klikken op eigen risico!quote:Rob van Nood is de leider en aanvoerder van het 3e team van DOB in Nigtevecht. De afwijzigheid van Rob is duidelijk. De eerste wedstrijd werd kansloos verloren en de tweede wedstrijd eindigde in een gelijk spel. Als Rob wordt genomineerd zillen zijn teamgenoten waarschijnlijk massaal op de andere kandidaten stemmen om hem zo snel mogelijk uit het huis te krijgen.
Godzijdank staat Dido niet in de gevarenzone ,niet omdat ze van mij moet blijven maarquote:Op woensdag 9 november 2005 17:49 schreef Chica87 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.. Wie wil Nathalie even op de bank zetten?
Yeahhhhhhhh!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Een nieuwe fase in mijn bb geschiedenis. Ik heb mooie screens van Lieske, maar durf ze niet meer te plaatsen
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:50 schreef muizemeis het volgende:
Nou, ga nu echt weg hoor, nog ff snel in het stemtopic gluren of Coos zn foutjes heeft aangepast, en dan an die arbeit!!
laterz!!
Denk ik ook, maar dan moeten ze hem wel sparen in de uitzending....quote:Op woensdag 9 november 2005 17:51 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat hij uit z'n dak ging gisteren.
Denk overigens niet dat hij weggaat. Het Roel/Dido-verhaal moet nog uitgemolken worden.
En vergeet niet dat hij de vorige keer alle vier de genomineerden enkele uren van tevoren goed "voorspelde". Rob, Roel, Menno, Dido. 100% score.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:52 schreef schatje het volgende:
Tanjalies is de user die ons afgelopen zondag op de hoogte bracht van die dans opdracht en het bijhorende feestje. En daarvoor natuurlijk de brei opdracht.
Dus dan zou met een beetje hulp (lees: gesol met de cijfers) Menno vertrekken morgen?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:52 schreef schatje het volgende:
Ik denk ook dat Rob niet vertrekt. Ik herinner me namelijk nog de woorden van Tanjalies die zei dat Lieske en Menno op het lijstje van de redactie staan om te vertrekken. Tanjalies is de user die ons afgelopen zondag op de hoogte bracht van die dans opdracht en het bijhorende feestje. En daarvoor natuurlijk de brei opdracht.
Dat soort dingetjes weet hij wel, maar mensen die eruit gaan daar speculeert hij ook alleen maar over volgens mij, of misschien weet hij het wel, maar dat soort dingen gaat hij dan echt niet hier vertellen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:52 schreef schatje het volgende:
Ik denk ook dat Rob niet vertrekt. Ik herinner me namelijk nog de woorden van Tanjalies die zei dat Lieske en Menno op het lijstje van de redactie staan om te vertrekken. Tanjalies is de user die ons afgelopen zondag op de hoogte bracht van die dans opdracht en het bijhorende feestje. En daarvoor natuurlijk de brei opdracht.
Of we noemen hem TAFKARquote:Op woensdag 9 november 2005 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ander maken we van Rob "iemand".
Bijvoorbeeld: "Iemand zegt dat Menno een gluiperd is."
Of: Iemand zegt: "Weet je, ik ik ik ik ik vind... het is altijd een kwestie van wikken of wegen, alles op een rijtje zetten, je eigen keuzes maken en dan zien waar de weegschaal blijft hangen, klaar, begrijp je? Snap je wat ik wil zeggen?"
Ik hoop dat Tanjalies gelijk heeft.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:52 schreef schatje het volgende:
Dat had ik dan weer even gemistquote:Op woensdag 9 november 2005 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
En vergeet niet dat hij de vorige keer alle vier de genomineerden enkele uren van tevoren goed "voorspelde". Rob, Roel, Menno, Dido. 100% score.
Scan heb je lollige bui vandaag? Heerlijk!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:54 schreef scanman01 het volgende:
Of we noemen hem TAFKAR
the asshole formerly known as rob
Als Joost laatste is, en het echte verhaal ongeveer identiek is,quote:Op woensdag 9 november 2005 17:45 schreef pullup het volgende:
Deze opdracht is volgens mij veel te moeilijk.
Een erg lang verhaal.
Teveel schakels in de doorgeefketting
Er zit een vrij lange tijd tussen het moment dat ze het aan de volgende moeten vertellen.
Kansloos dus.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:30 schreef essie05 het volgende:
Ik hoop niet dat we ons allemaal vergissen en Rob dus niet naar huis gaat.Er zijn mensen die alleen naar de uitzendingen kijken en Rob juist leuk vinden.
Yes.... dit is een geweldige naam voor hemquote:Op woensdag 9 november 2005 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of we noemen hem TAFKAR
Mja Roel krijgt extra stemmen omdat zijn geld ineens weg is... Dat geeft hem symphatie bij een hoop kijkers!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:56 schreef Gert het volgende:
Stand nu op de Talpa-site:
1. Dido 27%
2. Menno 23%
3. Roel 13%
4. Joost 10%
5. Rob 9%
Als dit representatief is, gaat het dus tussen Roel en Rob.
Hier doet hij zijn "voorspelling", enkele uren voordat er live genomineerd werd in de live-uitzending.quote:
Hij werkt daar dus of kent iemand die daar werkt. Dat is duidelijk. De nominaties waren natuurlijk bij de medewerkers al een dag bekend.quote:
Scanquote:Op woensdag 9 november 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Een nieuwe fase in mijn bb geschiedenis. Ik heb mooie screens van Lieske, maar durf ze niet meer te plaatsen
Ja Humquote:Op woensdag 9 november 2005 17:58 schreef PC eend het volgende:
Wil Coos zich melden in de dagboekkamer!
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:59 schreef Gert het volgende:
Hier doet hij zijn "voorspelling", enkele uren voordat er live genomineerd werd in de live-uitzending.
Ook de afzonderlijke nominaties exact goed.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:09 schreef tanjalies het volgende:
menno 4 x
dido 3 x
roel 1 x
rob 1 x
Ik spreek je na de uitzending hier wel weer
Als hem in de uitzending agressief laten zien flippen en keihard kankerzooi laten zeggen, verliest hij er ook een hoop volgens mij.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mja Roel krijgt extra stemmen omdat zijn geld ineens weg is... Dat geeft hem symphatie bij een hoop kijkers!
Of zoals TAFKAR haar vanochtend noemde: Dinges...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:59 schreef Coos het volgende:
Laten we dan ook voortaan in de verslagen Chantal 'het' noemen.
Gna gna gna roept ook al teveel agressie bij me op.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of we noemen hem TAFKAR
Van de BB site http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019quote:Op woensdag 9 november 2005 17:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Als Joost laatste is, en het echte verhaal ongeveer identiek is,
zie ik Joost er wel voor aan om het hele verhaal weer recht te breien en de goede steekwoorden te raden.
Enig idee wat die steek woorden waren?
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Scanje laat je toch niet intimideren door die dreigende meute hier.
![]()
Doe je ding, daar ben je goed in. Stelletje dreigende scheitmongolen![]()
Hij word steeds brutalerquote:Op woensdag 9 november 2005 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier doet hij zijn "voorspelling", enkele uren voordat er live genomineerd werd in de live-uitzending.
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:03 schreef Byker het volgende:
Rob tafkar lijkt bijna tot zijn gerief te komen bij Dido's gepoets.
Je hebt weer een hoop onrust veroorzaakt in het user servival topic, laatste waarschuwingquote:
Het lijkt me zelfs een beetje línk, voor degene die naar hem lekt.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij word steeds brutaler![]()
I love it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |