Zullen we daar maar vijf kwartier van maken? Stuk effectiever...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef Showtime het volgende:
Attentie bewoners, willen Chantal en Ingrid hun kop 5 minuten onder water houden.
voor welke berichten??quote:Op woensdag 9 november 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Wat een waazin trouwens dat ze bij bb een stemvervormer gebruiken voor die berichten. Echt waanzin ten top.
Alles wat ze omroepen, behalve dan die berichten die zendercheck berichten.quote:
Ze kunnen die stemvervormer beter op Nathalie zettenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Wat een waazin trouwens dat ze bij bb een stemvervormer gebruiken voor die berichten. Echt waanzin ten top.
Daar sluit ik me ook bij aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:27 schreef Gert het volgende:
Nog één dag Rob....
En hopelijk nog één dag zonder Chantal EN Nathalie op de bank...
Blauwquote:Op woensdag 9 november 2005 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
Dat is juist gevaarlijk, als je het sprookje al kent. Als je het van jongs af aan kent als blauwe schoentjes bijvoorbeeld, is het moeilijk om die veranderingen door te voeren.
Zou dat beest buiten het huis de boel bij haar schoonhouden, daar onder?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
De hond van Chantal
[afbeelding]
Ik heb geen flauw idee waarom ik die plaats, maar goed..
Klopt. Die zijn allemaal bovengemiddeld.................. irritantquote:Op woensdag 9 november 2005 17:28 schreef essie05 het volgende:
Maar ja in BB zijn het natuurlijk ook geen gemiddelde mensen.
Nathalie heeft als kind een stemvervormer ingeslikt...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:28 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Ze kunnen die stemvervormer beter op Nathalie zetten
Je zal door haar dat verhaaltje verteld krijgen met die kinderachtige rotstem.
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou dat beest buiten het huis de boel bij haar schoonhouden, daar onder?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:29 schreef muizemeis het volgende:
Hallo allemaal!!
Ben ik weer heel eventjes... mag nog ff sigaretje roken en dan moet ik aan het eten beginnen enzo...
Wat was het retespannend in het huis afgelopen nacht en vandaag in het huis!! Ben errug benieuwd naar wat er allemaal komen gaat
En morgen Rob weg, feest!!
Het is heel makkelijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:28 schreef essie05 het volgende:
dat ging niet helemaal goed.Ik kan nog een hoop leren.
Getver dierenbeulquote:Op woensdag 9 november 2005 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
dat zei ik de vorige X ook... alleen toen moest BB weer zo nodig geld verdienen...quote:
Gatverdamme Gert!! Dat gaat je minpunten kosten, mij een beetje een nachtmerrie bezorgenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
je tekst zetten.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Op deze button klikken: [afbeelding]
En dan onder
Ik dacht al...wat ziet Lieske er opeens raar uit...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
De hond van Chantal
[afbeelding]
Ik heb geen flauw idee waarom ik die plaats, maar goed..
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:30 schreef essie05 het volgende:
Ik hoop niet dat we ons allemaal vergissen en Rob dus niet naar huis gaat.Er zijn mensen die alleen naar de uitzendingen kijken en Rob juist leuk vinden.
LOLquote:Op woensdag 9 november 2005 17:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik dacht al...wat ziet Lieske er opeens raar uit...![]()
En de eerste die mij nu nog dreigt met het geven van minpunten vanwege een opmerking, achtervolg ik tot het einde van BB met minpunten. Elke dag weer.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:31 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Gatverdamme Gert!! Dat gaat je minpunten kosten, mij een beetje een nachtmerrie bezorgen![]()
en het arme beest schijnt niet eens haar hond te zijn![]()
Lijkt mij haast niet te doen. 40 keywoorden waar er 15 van over moeten blijven. Er blijven er per door-vertel-ronde steeds minder van over. Na een man of 5 mag je blij zijn als er nog 10 over zijn volgens mij.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:31 schreef cuall het volgende:
Nou dat is wel een lastige opdracht hoor. Het verhaal is behoorlijk lang en om dat allemaal te onthouden en te reproduceren![]()
Dat zal wel weer een weekje rantsoen worden ben ik bang vanwel jammer want het is vaak veel gezelliger als ze geen rantsoen hebben, de drank brengt toch wel iets speciaals
![]()
quote:
Als je dat nu eerder had gezegd had je wellicht 2 pluspunten van me gekregen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze een kat heeft die Herman heet en geen hondquote:Op woensdag 9 november 2005 17:31 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Gatverdamme Gert!! Dat gaat je minpunten kosten, mij een beetje een nachtmerrie bezorgen![]()
en het arme beest schijnt niet eens haar hond te zijn![]()
Oeps...hoopte juist wel vrienden te maken.Is het goed als ik nu zeg dat ik de taart en champagne al in huis heb om het vertrek van Rob morgen te vieren??quote:Op woensdag 9 november 2005 17:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo maak je gteen vrienden essie05!!
nee hoor, denk dat rob echt wel naar huis gaat, per slot van rekening had hij de vorige keer al mogen gaan en was het kiele kiele dat ie mocht blijven... als ie zoveel fans zou hebben dan hadden die hem wel voor 75% minimaal inh het huis gehouden
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
Oeps...hoopte juist wel vrienden te maken.Is het goed als ik nu zeg dat ik de taart en champagne al in huis heb om het vertrek van Rob morgen te vieren??
kom maar, kom maar kom maar kom maar...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En de eerste die mij nu nog dreigt met het geven van minpunten vanwege een opmerking, achtervolg ik tot het einde van BB met minpunten. Elke dag weer.
Daar maak je op dit forum zeer zeker vrienden mee...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
Oeps...hoopte juist wel vrienden te maken.Is het goed als ik nu zeg dat ik de taart en champagne al in huis heb om het vertrek van Rob morgen te vieren??
Ik heb het bier al koud gelegdquote:Op woensdag 9 november 2005 17:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik hoop het zo!! Ik heb er berezin in, zit waarschijnlijk avondje alleen thuis dus kan me helemaal laten vwb hysterisch geschreeuw tegen de tv![]()
Het gaat inderdaad helemaal nergens meer overquote:Op woensdag 9 november 2005 17:37 schreef scanman01 het volgende:
LOL... als ik Nathalie zo hoor is er al weinig over van het verhaal.
Die reden heb ik vandaag al gebruikt!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:36 schreef muizemeis het volgende:
ik ben nou eenmaal verplicht om -- punten te geven... en dat kan dan zomaar om een heel bizarre reden zijn... voor het zefde geld zou ik kunnen zeggen: omdat je de deksel niet op de botervloot deed vorige week
Lol idd...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:37 schreef scanman01 het volgende:
LOL... als ik Nathalie zo hoor is er al weinig over van het verhaal.
Kijk... helemaal toppie dus!! Volgens mij pas jij hartstikke (schoolmeestermode aan: een hart kan niet stikke!!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ow, ik haat hem ook niet. Iemand haten is een emotie. En ik vind het een negatieve emotie.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:37 schreef Mike1964 het volgende:
Ik ben geen Rob hater, maar durf dat hier niet meer hardop te zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |