Zullen we daar maar vijf kwartier van maken? Stuk effectiever...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef Showtime het volgende:
Attentie bewoners, willen Chantal en Ingrid hun kop 5 minuten onder water houden.
voor welke berichten??quote:Op woensdag 9 november 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Wat een waazin trouwens dat ze bij bb een stemvervormer gebruiken voor die berichten. Echt waanzin ten top.
Alles wat ze omroepen, behalve dan die berichten die zendercheck berichten.quote:
Ze kunnen die stemvervormer beter op Nathalie zettenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Wat een waazin trouwens dat ze bij bb een stemvervormer gebruiken voor die berichten. Echt waanzin ten top.
Daar sluit ik me ook bij aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:27 schreef Gert het volgende:
Nog één dag Rob....
En hopelijk nog één dag zonder Chantal EN Nathalie op de bank...
Blauwquote:Op woensdag 9 november 2005 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
Dat is juist gevaarlijk, als je het sprookje al kent. Als je het van jongs af aan kent als blauwe schoentjes bijvoorbeeld, is het moeilijk om die veranderingen door te voeren.
Zou dat beest buiten het huis de boel bij haar schoonhouden, daar onder?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
De hond van Chantal
[afbeelding]
Ik heb geen flauw idee waarom ik die plaats, maar goed..
Klopt. Die zijn allemaal bovengemiddeld.................. irritantquote:Op woensdag 9 november 2005 17:28 schreef essie05 het volgende:
Maar ja in BB zijn het natuurlijk ook geen gemiddelde mensen.
Nathalie heeft als kind een stemvervormer ingeslikt...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:28 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Ze kunnen die stemvervormer beter op Nathalie zetten
Je zal door haar dat verhaaltje verteld krijgen met die kinderachtige rotstem.
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou dat beest buiten het huis de boel bij haar schoonhouden, daar onder?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:29 schreef muizemeis het volgende:
Hallo allemaal!!
Ben ik weer heel eventjes... mag nog ff sigaretje roken en dan moet ik aan het eten beginnen enzo...
Wat was het retespannend in het huis afgelopen nacht en vandaag in het huis!! Ben errug benieuwd naar wat er allemaal komen gaat
En morgen Rob weg, feest!!
Het is heel makkelijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:28 schreef essie05 het volgende:
dat ging niet helemaal goed.Ik kan nog een hoop leren.
Getver dierenbeulquote:Op woensdag 9 november 2005 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou dat beest buiten het huis de boel bij haar schoonhouden, daar onder?![]()
dat zei ik de vorige X ook... alleen toen moest BB weer zo nodig geld verdienen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |