quote:Op woensdag 9 november 2005 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En de eerste die mij nu nog dreigt met het geven van minpunten vanwege een opmerking, achtervolg ik tot het einde van BB met minpunten. Elke dag weer.
dat dacht ik ook..quote:Op woensdag 9 november 2005 17:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze een kat heeft die Herman heet en geen hond![]()
Hm... slim bekekenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ow, ik haat hem ook niet. Iemand haten is een emotie. En ik vind het een negatieve emotie.
Dus ik haat hem niet, ik ken hem gewoon niet. Ik ontken dat hij bestaat
arm dier.....quote:Op woensdag 9 november 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
De hond van Chantal
[afbeelding]
Ik heb geen flauw idee waarom ik die plaats, maar goed..
Bedankt voor de uitleg hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
kom maar, kom maar kom maar kom maar...
make my day!!![]()
![]()
![]()
zo is het spel gewoon Gert, ook al vind ik iedereen écht heel lief en aardigik ben nou eenmaal verplicht om -- punten te geven... en dat kan dan zomaar om een heel bizarre reden zijn... voor het zefde geld zou ik kunnen zeggen: omdat je de deksel niet op de botervloot deed vorige week
LOL ja blijf hem goed vinden... en als zij er mee weg komt, waarom wij dan niet??quote:Op woensdag 9 november 2005 17:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Die reden heb ik vandaag al gebruikt!![]()
Het blijft een mooie reden!
Ontkennen is ook een negatieve emotie...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ow, ik haat hem ook niet. Iemand haten is een emotie. En ik vind het een negatieve emotie.
Geil hè !quote:Op woensdag 9 november 2005 17:40 schreef arneaux het volgende:
Zelfs het gefluister van Nathalie heeft zon aparte klank. Echt ongelofelijk.
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef Coos het volgende:
Toch zegt iets in mij dat Rob morgen NIET vertrekt.![]()
Zal wel iets met het leeftijdsevenwicht in de plannen van Mummie te maken hebben.![]()
Ik ben samen met Coos de enige op het forum die jou twee plusjes heeft gegeven volgens mij.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Dit dreigement kan dus echt niet dit is de limit
![]()
Ik moet vandaag nog stemmen en ga hier zeker rekening mee houden![]()
1 vijand meer of minder kan er ook nog wel bij![]()
Als Menno dan maar niet vertrekt want dan zijn er waarschijnlijk geen Robnominaties meer.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef Coos het volgende:
Zal wel iets met het leeftijdsevenwicht in de plannen van Mummie te maken hebben.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg hoor.![]()
Je had m'n PI gezien?![]()
Hij hoort ook al lang niet meer te bestaan. In het bb huis tenminste. Die man was al exit, dus het blijft maf dat hij nog steeds de streams vervuilt met zijn aanwezigheid.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hmmm, is dat zo? Soms is een ontkenning nodig.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:42 schreef Mike1964 het volgende:
Ontkennen is ook een negatieve emotie...![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben samen met Coos de enige op het forum die jou twee plusjes heeft gegeven volgens mij.
Stank voor dank.![]()
En dan zoek je ook maar iemand anders om af te ranselen in je kelder.
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:40 schreef scanman01 het volgende:
Na mijn foutje met die hond net zal ikhet toch maar weer even goed maken
[afbeelding]
Nee.quote:
Ik denk serieus dat het heel spannend gaat worden tussen Menno en Rob BB het heel spannend gaat maken tussen Menno en Rob.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:43 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Als Menno dan maar niet vertrekt want dan zijn er waarschijnlijk geen Robnominaties meer.
Vuile valsspelertquote:Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef Coos het volgende:
Postes Interruptesquote:
Private Investigatorquote:Op woensdag 9 november 2005 17:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]ach ja zo ben ik dan ook wel weer
maar euh... PI
Vertel Coos, wie denk jij dan dat er gaat vertrekken?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef Coos het volgende:
Ik denk serieus dat Roel risico gaat lopen morgen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het heel spannend gaat worden tussen Menno en Rob BB het heel spannend gaat maken tussen Menno en Rob.
BB kennende zijn woorden als "Ok, euh, effe denke, ik weet het wel, sjit, hoe ging het ookal weer" de sleutelwoorden....quote:Op woensdag 9 november 2005 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt mij haast niet te doen. 40 keywoorden waar er 15 van over moeten blijven. Er blijven er per door-vertel-ronde steeds minder van over. Na een man of 5 mag je blij zijn als er nog 10 over zijn volgens mij.
wat dat betreft heb ik werkelijk medelijden met de streamers hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij hoort ook al lang niet meer te bestaan. In het bb huis tenminste. Die man was al exit, dus het blijft maf dat hij nog steeds de streams vervuilt met zijn aanwezigheid.
Dat was bij Roel al zo.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:37 schreef scanman01 het volgende:
LOL... als ik Nathalie zo hoor is er al weinig over van het verhaal.
Als iemand tegen mij zegt dat 1+1 drie is, word ik in ieder geval heel emotioneel...quote:Op woensdag 9 november 2005 17:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hmmm, is dat zo? Soms is een ontkenning nodig.
Als men jou vraagt of 1 + 1 drie is.... dan zal jij dat ook ontkennen. Is dat dan negatief?![]()
PI = posticon = de smilie die je linksboven je post kunt plaatsen = bij deze post dusquote:Op woensdag 9 november 2005 17:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]ach ja zo ben ik dan ook wel weer
maar euh... PI
Bedankt allemaal voor jullie warme welkoms woorden.Ik ben er stil van.quote:
Psiesquote:Op woensdag 9 november 2005 17:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Vertel Coos, wie denk jij dan dat er gaat vertrekken?![]()
Gezien het gedoe nu met Roel zou het heel goed kunnen dat ze hem eruit willen hebben trouwens.
Hier staat het sprookje met steekwoorden / stukjes zin die erin moeten zitten:quote:Op woensdag 9 november 2005 17:45 schreef Maurisico het volgende:
[..]
BB kennende zijn woorden als "Ok, euh, effe denke, ik weet het wel, sjit, hoe ging het ookal weer" de sleutelwoorden....![]()
Maar in de streamverslagen hoeft het woord ROB toch niet meer voor te komen?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij hoort ook al lang niet meer te bestaan. In het bb huis tenminste. Die man was al exit, dus het blijft maf dat hij nog steeds de streams vervuilt met zijn aanwezigheid.
newbie!!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
PI = posticon = de smilie die je linksboven je post kunt plaatsen.
Kutnewbie.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:46 schreef essie05 het volgende:
[..]
Bedankt allemaal voor jullie warme welkoms woorden.Ik ben er stil van.
Ik zal nog wat meer in huis halen,word een druk feestje morgen.
Ik haat Rob niet hoor,maar ik vind hem gewoon helemaal niet leuk!!!(of is dat hetzelfde?}
Ik durf het ook niet meer te denken of te zeggen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef Coos het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben samen met Coos de enige op het forum die jou twee plusjes heeft gegeven volgens mij.
Stank voor dank.![]()
En dan zoek je ook maar iemand anders om af te ranselen in je kelder.
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Psies![]()
Plus dat er weer een hele andere Dido komt zo zonder Roel.
Niemand van ons dacht ook dat Linda (god hebbe haar BB ziel) eruit zou gaan.
Daar ben ik ook bang voor.. Wie wil Nathalie even op de bank zetten?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Roel risico gaat lopen morgen.
Dat hebben wij eigenlijk ook, maar op een forum doet het het beter als je meteen van 'haat' spreektquote:Op woensdag 9 november 2005 17:46 schreef essie05 het volgende:
Ik haat Rob niet hoor,maar ik vind hem gewoon helemaal niet leuk!!!(of is dat hetzelfde?}
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:46 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Maar in de streamverslagen hoeft het woord ROB toch niet meer voor te komen?
Je kan toch net doen of het een stem van boven is, zoals hij zichzelf een beetje beschouwd?
Dan blijft het misschien nog een soort van lollig om te streamen, anders is het een ware kwelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |