Grommompelgrrmmbmompel kinderachtig ventje grmmompelmompelBAHgrrrrr wat nou stemverstoring, wie verstoort er nouquote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef Coos het volgende:
- 2 muizemeis wegen stemverstoring![]()
Shit moet ik weer wijzigen omdat muizemeis Jalla al naar de vergetelheid gestemd had. Dat heeft natuurlijk gevolgen Muis. Hij klopt nu wel![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:00 schreef muizemeis het volgende:
En met ieders welnemen zal ik nog even de goede lijst hier plakken, een ogenblik geduld svp
ah okequote:Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef muizemeis het volgende:
Ow kijk teamlead was me voor, thnx hunnie!!
whaaaaah! chaos en verwarring!!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:01 schreef teamlead het volgende:
[..]klopte de mijne niet dan?
oke.. haal ik hem weer weg![]()
Hahahahaha oke dan, sfeertje weer helemaal oke hier..quote:
Ik heb niet aan de punten van Scan gezeten lieverdquote:Op woensdag 9 november 2005 17:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zeg schat, dat je je stem wijzigt na een kleine foutmelding mijner zijds is prima hoor, maar Scanman heeft nog steeds twee punten te veel
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
whaaaaah! chaos en verwarring!!
goh, klinkt bekend, voel me alweer helemaal thuis in dit topic
Coosquote:Op woensdag 9 november 2005 18:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb niet aan de punten van Scan gezeten lieverd![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef Coos het volgende:
Ik ga stemmen.
M'n tweede stem alweer.![]()
+ 2 teamlead voor alle steminstructies van gisteren![]()
+ 2 Cuall omdat zij zulk zwaar werk heeft en gewoon hoger in de rangorde hoort.
Helaas is die stemming ongeldig omdat hij 2x per dag gestemd heeftquote:Op woensdag 9 november 2005 18:15 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Coos ik ga steeds meer van je houden
![]()
![]()
Nee hoor ik heb gisteren voor het eerst gestemd. Of gaan we lopen mauwen over net iets vóór- of ná middernacht??quote:Op woensdag 9 november 2005 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Helaas is die stemming ongeldig omdat hij 2x per dag gestemd heeft
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Helaas is die stemming ongeldig omdat hij 2x per dag gestemd heeft
Volgens mij expres om jou te pesten
je hebt gisteren toch ruim voor midernacht gepostquote:Op woensdag 9 november 2005 18:32 schreef Coos het volgende:
Nee hoor ik heb gisteren voor het eerst gestemd. Of gaan we lopen mauwen over net iets vóór- of ná middernacht??![]()
Hij mag sowieso wel uitkijken zo midden in het jachtseizoenquote:
APK!!!!!!!!!!quote:
Je mag ook stemmen als je niet op de lijst staat hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 18:21 schreef Maurisico het volgende:
Maurisico toegevoegd... IK EIS DEELNAME! en mezelf maar even een punt in mijn reet gestopt![]()
Bemoei jij je er niet meequote:Op woensdag 9 november 2005 18:34 schreef sportvlek het volgende:
[..]
je hebt gisteren toch ruim voor midernacht gepost
Weet ik niet meer en ik ga het ook niet opzoeken.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:34 schreef sportvlek het volgende:
[..]
Jij bent hier niet de baasquote:Op woensdag 9 november 2005 18:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Je mag ook stemmen als je niet op de lijst staat hoorof jezelf erbij zetten mag ook.............
maar je mag jezelf geen punten geven.
Je stemmen moet je bovenaan vermelden met een motivatie![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:34 schreef sportvlek het volgende:
[..]
klopt, dat had ik gisteren al gedaan.....maar dor een paar wlide Hummies ben ik vandaag kennelijk op het kleine kamertje van rob gezet.....quote:Op woensdag 9 november 2005 18:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Je mag ook stemmen als je niet op de lijst staat hoorof jezelf erbij zetten mag ook.............
maar je mag jezelf geen punten geven.
Je stemmen moet je bovenaan vermelden met een motivatie![]()
Ik heb net even gekeken, hij heeft gisteren, afgelopen nacht en vanavond gestemd.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
APK!!!!!!!!!!
Moet hij maar beslissen of stemmen na middernacht niet meetellen
Bewijzen graag!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken, hij heeft gisteren, afgelopen nacht en vanavond gestemd.
Laatste stemmen moeten geschrapt worden.![]()
En dat je maar 1x per dag mag stemmen nietquote:Op woensdag 9 november 2005 18:40 schreef cuall het volgende:
[..]
KUN JIJ NIET LEZEN![]()
Dat is al veel eerder afgesproken hoor, ga alles maar eens nalezen![]()
![]()
Dat jij seniel aan het worden bent is niet mijn probleem, ik heb het nagezocht.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken, hij heeft gisteren, afgelopen nacht en vanavond gestemd.
Laatste stemmen moeten geschrapt worden.![]()
Jij moet je niet gek laten maken door een kloonquote:Op woensdag 9 november 2005 18:39 schreef cuall het volgende:
[..]
PC eend kan geen klok kijken
![]()
wat kan die eend nou eigenlijk wel, behalve zich overal mee bemoeien![]()
Ik heb toch al een keer op jou gestemd?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:43 schreef cuall het volgende:
[..]
APK nou had ik eindelijk eens een stem ga jij de boel weer verzieken
![]()
kale bemoeial, als je hem echt nodig hebt dan is hij er niet en als je hem kunt missen als kiespijn komt hij snel binnen lopen![]()
Jawohl!!!!quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 02:28 schreef Coos het volgende:
Mijn eerste echte officiële stem.
Scanman +2 voor zijn bijzonder gewaardeerde bijdrage zowel in bitchfights en pics.
Gert -2 omdat dat gewoon zo hoort.
Lekkersimpel mag van mij ook wel moven-2
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:23 schreef Coos het volgende:
Ik ga stemmen.
M'n tweede stem alweer.![]()
+ 2 teamlead voor alle steminstructies van gisteren![]()
+ 2 Cuall omdat zij zulk zwaar werk heeft en gewoon hoger in de rangorde hoort.
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat je maar 1x per dag mag stemmen niet
In jou versie heb ik al drie keer gestemd. Gisteren, vannacht en vandaag.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat jij seniel aan het worden bent is niet mijn probleem, ik heb het nagezocht.
Terechtquote:Op woensdag 9 november 2005 18:21 schreef Maurisico het volgende:
De juiste lijst zou moeten zijn:
<..>
punten van scanman gecorrigeerd en Maurisico toegevoegd... IK EIS DEELNAME! en mezelf maar even een punt in mijn reet gestopt![]()
Die van 19.52 telde niet!!! Lees de posts van daarna maar even door.quote:
1 x stemmen tussen 0.00u en 23.59uquote:Op woensdag 9 november 2005 18:50 schreef Coos het volgende:
[..]
In jou versie heb ik al drie keer gestemd. Gisteren, vannacht en vandaag.![]()
Boven mijn stem van vandaag staat duiidelijk de 2e keer stemmen!!!![]()
En of dat nu net voor middernacht of er net na was is geen punt toch als ik verder vandaag niet stem.
*hoop aantekeningen maakt![]()
Opa, het is echt heel simpel: een dag loopt van 0:00 tot 0:00quote:Op woensdag 9 november 2005 18:50 schreef Coos het volgende:
[..]
In jou versie heb ik al drie keer gestemd. Gisteren, vannacht en vandaag.![]()
Boven mijn stem van vandaag staat duiidelijk de 2e keer stemmen!!!![]()
En of dat nu net voor middernacht of er net na was is geen punt toch als ik verder vandaag niet stem.
*hoop aantekeningen maakt![]()
Ordnung Muss Sein.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ga jij je er nou ook al mee bemoeien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |