Is 'ie nu zijn houten poot aan het neuken?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:51 schreef Foreverblue het volgende:
Rob zit maar te zuchten en te steunen....
True, true.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Dat opeens alle koffers leeg ingeleverd moesten worden terwijl zij aan het fietsen was.
Rob is na de DBK geroepenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Maar Rob is niet in de dbk geweest volgens mij. Dus hoe weet hij het?
Via die kaartjes ofzo?
Had er ook eentje klaarstaan...quote:
Ik ben helderziendquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hoe weet jij nou wat de weekopdracht gaat worden, de bewoners weten het zelf nog niet
Betrapt door nataliequote:Op dinsdag 8 november 2005 21:55 schreef BB-King het volgende:
Is Rob nu betrapt met geld of denken ze dat hij een geintje wilde uithalen als wraak?
ze stopte het geld juist in haar sloffenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:56 schreef BlaBlub het volgende:
Dit staat op de talpa site:
Terwijl Chantal de opdracht met de kaartjes uitlegt, sluipt Ingrid naar de Slaapkamer. Ze haalt Roels 10.000 euro uit zijn broek die onder zijn bed ligt en verstopt het geld in haar sloffen. Even later haalt ze geld uit haar sloffen en verstopt ze het onder haar bed. Heeft Ingrid een Geheime Missie?
Maar zegt Nathalie dan nu niet dat ze Rob met geld heeft gezien dan?quote:
Zij is inmiddels ook naar de dbk geweest, en heeft waarschijnlijk te horen gekregen niets te zeggenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar zegt Nathalie dan nu niet dat ze Rob met geld heeft gezien dan?![]()
Een *hele* goeie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef stil het volgende:
Roel zijn kaartje een man een man een woord een woord.
Hij heeft aan dido laten merken dat hij iets met BB had vanmorgen.
Zouden ze hem daarom pakken?
Lieske werd ook gepakt toen ze iets aan Rikkert liet merken.
Nathalie had meteen door dat het iets met eenmissie te maken moest hebben en ging meteen weer weg.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het zo doorgaat is misschien wel de laatste die de dbk in moet een gelukkig mensquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
En PATS!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef stil het volgende:
laatste 20 minuten zijn 'de moeite waard'quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
goedenavond![]()
Heeft het zin als ik alles ga lezen?
de blaadjes zijn weer aan het vallen, het is poepie druk op m'n werk![]()
Dat verklaart een hoop!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zij is inmiddels ook naar de dbk geweest, en heeft waarschijnlijk te horen gekregen niets te zeggen
Dat zou wel rechtlijning zijn, want wat Lieske tegen Rikkert zei was ook heel vaag.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef stil het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
goedenavond![]()
onder t-shirt Rob dacht ik maar kan wezen dat ik iets gemist hebquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:00 schreef Bocaj het volgende:
Wie weet waar het geld nu is?
Jezus, die Dido wordt echt nog es Roel's dood.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En PATS!
Dat is het iddnu je het zegt hij heeft het daarover gehad
Roel zijn geld zit bij Rob of Ingrid. WEEKOPDRACHT IS RAADSEL TER OPLOSSING. Roel en Dido houden van elkaar! Saaie boel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
goedenavond![]()
Is Nathalie naar de DBK geweest?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zij is inmiddels ook naar de dbk geweest, en heeft waarschijnlijk te horen gekregen niets te zeggen
hij heeft het inmiddels alweer verstopt, volgens mij in zijn beenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
onder t-shirt Rob dacht ik maar kan wezen dat ik iets gemist heb
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
laatste 20 minuten zijn 'de moeite waard'
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef stil het volgende:
Heeft hij dat gezegd?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef stil het volgende:
het geld ligt in een tas onder het bed van robquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
onder t-shirt Rob dacht ik maar kan wezen dat ik iets gemist heb
Scanmanquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou wel rechtlijning zijn, want wat Lieske tegen Rikkert zei was ook heel vaag.
Werk jij bij de NS?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
nee niemandquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:03 schreef BlaBlub het volgende:
Is er nu iemand in de DBK?
quote:
En hij ging idd de wc in.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij heeft het inmiddels alweer verstopt, volgens mij in zijn been
Theorie. Het geld gaat (in het geheim) van bewoner naar bewoner en eindigt *uiteindelijk* als alles goed gaat bij Roel weer. Als er iets misgaat in die ketting per ongeluk, is Roel zijn geld kwijt.quote:Maar dan komt Rob uit de Dagboekkamer. Nadat hij zijn kaartje heeft voorgelezen, staat hij op wacht in de mannen-Slaapkamer met zijn kunstbeen in de hand. Het is duidelijk dat hij ergens op wacht. Wanneer de kust veilig is, sluipt hij naar vrouwen-Slaapkamer.
Ingrid komt kijken wat hij aan het doen is. Hij zegt dat hij Dido wil terugpakken omdat zij dopjes onder zijn bed heeft gelegd. Ingrid gelooft hem en vertrekt weer. Rob ziet zijn kans en haalt het geld onder Ingrids bed vandaan. Helaas komt Nathalie binnenlopen en ziet wat hij aan het doen is. Had Rob ook een Geheime Missie en is die nu mislukt?
met 9 bewoners op de bank gok ik van nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:03 schreef BlaBlub het volgende:
Is er nu iemand in de DBK?
Volgens mij stopte hij het in zijn broek.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij heeft het inmiddels alweer verstopt, volgens mij in zijn been
deed ie ook, in eerste instantiequote:Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef melke het volgende:
[..]
Volgens mij stopte hij het in zijn broek.
Roel is al in de bagboekkamer geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Theorie. Het geld gaat (in het geheim) van bewoner naar bewoner en eindigt *uiteindelijk* als alles goed gaat bij Roel weer. Als er iets misgaat in die ketting per ongeluk, is Roel zijn geld kwijt.
Misschien werd er iets uitgelegd?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat Roel wel verraden is. Ingrid en Chantal bleven ook bijzonder lang in de DBK.
Zou leuk zijn! En Rob intussen maar denken dat hij het geld goed heeft verstopt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Theorie. Het geld gaat (in het geheim) van bewoner naar bewoner en eindigt *uiteindelijk* als alles goed gaat bij Roel weer. Als er iets misgaat in die ketting per ongeluk, is Roel zijn geld kwijt.
Dat zou wel kunnen iddquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Roel schijnt iets te veel te hebben gezegd vanmorgen. Geen idee of dat zo is, maar het is een theorie. En dat hij daarom zijn geld kwijt is. Chantal en Ingrid hebben dat te horen gekregen in de dbk en hebben het geld verstopt. Rob schijnt weer in de dbk te hebben gehoord waar zij dat geld verstopt hebben en heeft het weer weggehaald en op een andere plek verstopt. Daarbijis hij echter betrapt door Nathalie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef Isabeau het volgende:
eh...ik heb weer eens wat gemist...waarom wordt er nu met het geld van Roel gesleept?
Klopt, ik was er toen bij op de streamsquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel schijnt iets te veel te hebben gezegd vanmorgen. Geen idee of dat zo is, maar het is een theorie. En dat hij daarom zijn geld kwijt is. Chantal en Ingrid hebben dat te horen gekregen in de dbk en hebben het geld verstopt. Rob schijnt weer in de dbk te hebben gehoord waat zij dat geld verstropt hebben en heeft het weer weggehaald en op een andere plek verstopt. Daarbijis hij echter betrapt door Nathalie.
Bedankt, scanmanquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Roel schijnt iets te veel te hebben gezegd vanmorgen. Geen idee of dat zo is, maar het is een theorie. En dat hij daarom zijn geld kwijt is. Chantal en Ingrid hebben dat te horen gekregen in de dbk en hebben het geld verstopt. Rob schijnt weer in de dbk te hebben gehoord waar zij dat geld verstopt hebben en heeft het weer weggehaald en op een andere plek verstopt. Daarbijis hij echter betrapt door Nathalie.
Lachen hè, als een ander iets leuks ontzegd wordt.quote:
Dus devolgende kan onmogelijk het geld te pakken krijgen als Rob het in zijn holle been heeft gestopt.quote:
Oh Bunnymaquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:08 schreef bunnyma het volgende:
Rob heeft het geld door de toiletpot gespoeld.![]()
Spel over!
inderdaad volgens mij is dat de opdrachtquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedankt, scanmanWel sneu voor Roel, maar als hij ongeveer net zoveel zei als Lieske (waarvan ik nog steeds vind dat ze eigenlijk niets zei) dan moet hij ook ne zo worden behandeld.
APK begrijp mij niet verkeerd, ik vindt het een klote streek van bb om zoiets te doen hoor en misschien had ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Lachen hè, als een ander iets leuks ontzegd wordt.
Kneus.
Ja, dat zei Lieske.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Lachen hè, als een ander iets leuks ontzegd wordt.
Kneus.
Nou de bewoners vinden Rob nu allemaal erg verdacht hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
Heel slim spel van BB, want dmv die enveloppen die zo nu en dan gepakt worden in DBK valt het niet op waarom iemand weer naar DBK gaatmooie camouflage
Ga je mond spoelen met groene zeep.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
Zou me trouwens niet verbazen als Menno donderdag naar huis moet.
Rob profileert zich als een opgewekt persoon, die leuk meedoet met de groep.
Menno toch een beetje als een eenling, doet me denken aan Rikkert, of de laatste dag van Ralph.
Die Talpa poll klopt niet, want met Nathalie zat die er ook helemaal naast.
En profiteren van een underdogeffect bij de stemmers, zie ik (op basis van de tv uitzending) toch ook niet echt gebeuren.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:18 schreef Snaptnix het volgende:
Goeieavond allemaal
Er zal toch nog wel iemand dat geld afpakken van Rob zeker, hij mag het gewoon niet meenemen naar huis. Als ik iemand het niet gun.... GRRR
Ik wil t gewoon niet hebben, verdorie
Ik wel, dus ik hoop dat Nederland zo door blijft stemmenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
En profiteren van een underdogeffect bij de stemmers, zie ik (op basis van de tv uitzending) toch ook niet echt gebeuren.
opdracht BBquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:18 schreef Darklight het volgende:
Rob is wel erg dom bezig
Hey Snaptnixquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:18 schreef Snaptnix het volgende:
Goeieavond allemaal
Er zal toch nog wel iemand dat geld afpakken van Rob zeker, hij mag het gewoon niet meenemen naar huis. Als ik iemand het niet gun.... GRRR
Ik wil t gewoon niet hebben, verdorie
Ik wil ook 10.000¤ om op wereldreis te gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
APK begrijp mij niet verkeerd, ik vindt het een klote streek van bb om zoiets te doen hoor en misschien had ikachterwege kunnen laten....
Maar Peter toch, moet dat nou deze enge praat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
Zou me trouwens niet verbazen als Menno donderdag naar huis moet.
Rob profileert zich als een opgewekt persoon, die leuk meedoet met de groep.
Menno toch een beetje als een eenling, doet me denken aan Rikkert, of de laatste dag van Ralph.
Die Talpa poll klopt niet, want met Nathalie zat die er ook helemaal naast.
Wbquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Hoi allemaal, heb effe Expeditie Robinson op band gekeken en ben nu weer terug....
Wat is er nu loos, snap het niet goed. Is Roel zijn geld kwijt? (zou ik wel leuk vinden eigenlijk)
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Hoi allemaal, heb effe Expeditie Robinson op band gekeken en ben nu weer terug....
Wat is er nu loos, snap het niet goed. Is Roel zijn geld kwijt? (zou ik wel leuk vinden eigenlijk)
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil ook 10.000¤ om op wereldreis te gaan.![]()
Zal je net zien dat een of andere Regenworm mijn geld gaat jatten.
O, sorry das minder, ik begrijp nu gelijk wat voor n werk je doet......quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:19 schreef cuall het volgende:
[..]
maar moet er wel eens heen om mensen van het spoor op te rapen
![]()
Ik niet hoor... boontje komt eindelijk om zijn loontje.... maar is ie het geld nu kwijt dan, wie praat me effe snel bij?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:24 schreef melke het volgende:
Arme Roel... Vind het echt sneu voor hem!
Hier ook bij tijd en wijlequote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
Het is iig een opdracht van BB maar of hij t echt kwijt is weet nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik niet hoor... boontje komt eindelijk om zijn loontje.... maar is ie het geld nu kwijt dan, wie praat me effe snel bij?
Ohhhh, toen hij naar de DBK moest voor dat plassen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:20 schreef MPJT het volgende:
Roel weet het allemaal, het is hem vanmiddag waarschijnlijk al verteld wat ging gebeuren. vandaar de matenaaiers...
Wie zegt dat dat het geval is? Niet te snel oordelen he! Ik weet trouwens niet of hij het geld kwijt is. Er word nu wel een spel mee gespeeld. Of hij het kwijt is weet niemandquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik niet hoor... boontje komt eindelijk om zijn loontje.... maar is ie het geld nu kwijt dan, wie praat me effe snel bij?
dat werk heeft ze jarenlang gedaan dus dat voelt vertrouwdquote:
We hebben weer dezelfde gedachtes scanquote:
Nou ik niet, dit is toch funquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:24 schreef melke het volgende:
Arme Roel... Vind het echt sneu voor hem!
Roel WIL het geld nu niet eens meer terugquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Chantal heeft het geld in haar broekDaar zou ik het dus echt nooit meer uithalen he, uit die viskraam...
Hij is daarin wel de volwassenste persoonquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:27 schreef versabommie het volgende:
Menno:
Jongens ophouden we zouden elkaar vertrouwen. WEGWEZEN DAAR!
Menno is de enige die nog aan afspraken wil houden omtrent geheime missies e.d.
Het is in omloop en er wordt om gevochtenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
Ik schakel net in: is het heel raar als ik er echt geen ene klote van snap van wat er momenteel op de streams gebeurt?![]()
"Iets" met Roels geld... ja dat zat er wel in. Stelletje ratten van BB.
Chantal en Ingrid hebben het geld al gepakt van Rob nu.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef regenworm het volgende:
Lieske is in de DBK geweest.
Die moet nu weten waar het geld van rob ligt.
precies... maar voor de rest is het dolkomisch dit gedoequote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij is daarin wel de volwassenste persoon
Terecht. 'Fuck the Roels!'quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
Ik schakel net in: is het heel raar als ik er echt geen ene klote van snap van wat er momenteel op de streams gebeurt?![]()
dat zei ze jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:28 schreef bunnyma het volgende:
Zei Ingrid nu net tegen Chantal dat de helft van het geld al weg was?
Dat ging zoiets als " Lieske, het geld bevind zich in het broekje van Chantal!"quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef regenworm het volgende:
Lieske is in de DBK geweest.
Die moet nu weten waar het geld van rob ligt.
Misschien wilen ze Roel ook wel uit de tent lokken om iets te zeggen over het geld.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Roel doet alsof hij niet weet wat er aan de hand is.
Dat is wel slim, want hij mag er niet over praten, als hij erover praat, is hij het zowiezo kwijt.
alleen uit de broek van dido wil hij het nog hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel WIL het geld nu niet eens meer terug
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Chantal heeft het geld in haar broekDaar zou ik het dus echt nooit meer uithalen he, uit die viskraam...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
Net een gesticht.
Ja zo dacht ik ook al! Ben wel al bijgelezen en vind het een naaistreekquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
Ja tis daar nu net een apenkooiquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies... maar voor de rest is het dolkomisch dit gedoe
En vooral dat Roel de pineut is (hopelijk), dat maakt het des te leuker
Dan gaat hij het geld verliezenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ook nog een theorie. Misschien heeft Roel nog een laatste kans gekregen. Vandaar dat hetgeld moest blijven liggen waar het lag. Als de rest van de bewoners een bepaaldemissie met dat geld goed uitvoert, mag hij het misschien alsnog houden.
Zoiets?
Maar wat is de bedoeling?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:34 schreef Darklight het volgende:
Die wijven doen het veel te opvallend
aan wat in godsnaam? alchohol en wiet ja....quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:34 schreef Pijlemans het volgende:
Roel verdient die 10.00 euro WEL. Fuck de rest.
Hij is de enige die het vestandig gaat uitgeven.
Mee eens! Menno stijgt toch steeds meer puntjes bij mij!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:32 schreef BorTheWolf het volgende:
Wat een vage shit zeg het laatste uur.
BEN GEEN FAN VAN MENNO, MAAR VOND HEM HEEL VERSTANDIG MET ZN OPMERKING LAAT ZE EN GEEF ZE DE RUIMTE MET HUN OPDRACHT.
Ja, en dan ook die ándere 20 mille...?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoorde ik Ingrid nou 20 mile zeggen
Ik probeer als een gek terug- en mee te lezen hier, maar volgens mij weet niémand wat ze nu PRECIES aan het doen zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik ook al! Ben wel al bijgelezen en vind het een naaistreekRare opdracht ook? Nou ja, ik zet ook de streams even aan
Roel houdt haar ook in de gatenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:36 schreef BlaBlub het volgende:
Als Lieske iets weet (waar ik vanuit ga) doet ze het veel slimmer als die andere 3
Jammer he, was vast spannender geweestquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Dat tric trac toernooi is zeker afgelast verder
Maar niemand zit er voor het geld hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef Coos het volgende:
Geinig dit.![]()
Jammer dat er "geen bagger" in het contract stond, anders had Hummie ze kunnen laten modderworstelen.![]()
Wat triest, Chantal voor een paar knaken aan de worstel![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Do, a deer a female deerquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:39 schreef Pinball het volgende:
Joost is Zwitserland. Laffe zak gaat zich nergens mee bemoeien.
Maakt niet uit hoorquote:
trik trakquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoorde het verkeerd dusquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:41 schreef Isabeau het volgende:
Zei Rob nou in de douche 'oh wat erg, 10 mille kwijt.."
Ik luisterde er net naar toen hij dat zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |