Wbquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Hoi allemaal, heb effe Expeditie Robinson op band gekeken en ben nu weer terug....
Wat is er nu loos, snap het niet goed. Is Roel zijn geld kwijt? (zou ik wel leuk vinden eigenlijk)
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Hoi allemaal, heb effe Expeditie Robinson op band gekeken en ben nu weer terug....
Wat is er nu loos, snap het niet goed. Is Roel zijn geld kwijt? (zou ik wel leuk vinden eigenlijk)
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil ook 10.000¤ om op wereldreis te gaan.![]()
Zal je net zien dat een of andere Regenworm mijn geld gaat jatten.
O, sorry das minder, ik begrijp nu gelijk wat voor n werk je doet......quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:19 schreef cuall het volgende:
[..]
maar moet er wel eens heen om mensen van het spoor op te rapen
![]()
Ik niet hoor... boontje komt eindelijk om zijn loontje.... maar is ie het geld nu kwijt dan, wie praat me effe snel bij?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:24 schreef melke het volgende:
Arme Roel... Vind het echt sneu voor hem!
Hier ook bij tijd en wijlequote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
de blaadjes zijn weer aan het vallen, het is poepie druk op m'n werk![]()
Het is iig een opdracht van BB maar of hij t echt kwijt is weet nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik niet hoor... boontje komt eindelijk om zijn loontje.... maar is ie het geld nu kwijt dan, wie praat me effe snel bij?
Ohhhh, toen hij naar de DBK moest voor dat plassen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:20 schreef MPJT het volgende:
Roel weet het allemaal, het is hem vanmiddag waarschijnlijk al verteld wat ging gebeuren. vandaar de matenaaiers...
Wie zegt dat dat het geval is? Niet te snel oordelen he! Ik weet trouwens niet of hij het geld kwijt is. Er word nu wel een spel mee gespeeld. Of hij het kwijt is weet niemandquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik niet hoor... boontje komt eindelijk om zijn loontje.... maar is ie het geld nu kwijt dan, wie praat me effe snel bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |