Is 'ie nu zijn houten poot aan het neuken?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:51 schreef Foreverblue het volgende:
Rob zit maar te zuchten en te steunen....
True, true.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Dat opeens alle koffers leeg ingeleverd moesten worden terwijl zij aan het fietsen was.
Rob is na de DBK geroepenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Maar Rob is niet in de dbk geweest volgens mij. Dus hoe weet hij het?
Via die kaartjes ofzo?
Had er ook eentje klaarstaan...quote:
Ik ben helderziendquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hoe weet jij nou wat de weekopdracht gaat worden, de bewoners weten het zelf nog niet
Betrapt door nataliequote:Op dinsdag 8 november 2005 21:55 schreef BB-King het volgende:
Is Rob nu betrapt met geld of denken ze dat hij een geintje wilde uithalen als wraak?
ze stopte het geld juist in haar sloffenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:56 schreef BlaBlub het volgende:
Dit staat op de talpa site:
Terwijl Chantal de opdracht met de kaartjes uitlegt, sluipt Ingrid naar de Slaapkamer. Ze haalt Roels 10.000 euro uit zijn broek die onder zijn bed ligt en verstopt het geld in haar sloffen. Even later haalt ze geld uit haar sloffen en verstopt ze het onder haar bed. Heeft Ingrid een Geheime Missie?
Maar zegt Nathalie dan nu niet dat ze Rob met geld heeft gezien dan?quote:
Zij is inmiddels ook naar de dbk geweest, en heeft waarschijnlijk te horen gekregen niets te zeggenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar zegt Nathalie dan nu niet dat ze Rob met geld heeft gezien dan?![]()
Een *hele* goeie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef stil het volgende:
Roel zijn kaartje een man een man een woord een woord.
Hij heeft aan dido laten merken dat hij iets met BB had vanmorgen.
Zouden ze hem daarom pakken?
Lieske werd ook gepakt toen ze iets aan Rikkert liet merken.
Nathalie had meteen door dat het iets met eenmissie te maken moest hebben en ging meteen weer weg.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het zo doorgaat is misschien wel de laatste die de dbk in moet een gelukkig mensquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
En PATS!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef stil het volgende:
laatste 20 minuten zijn 'de moeite waard'quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
goedenavond![]()
Heeft het zin als ik alles ga lezen?
de blaadjes zijn weer aan het vallen, het is poepie druk op m'n werk![]()
Dat verklaart een hoop!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zij is inmiddels ook naar de dbk geweest, en heeft waarschijnlijk te horen gekregen niets te zeggen
Dat zou wel rechtlijning zijn, want wat Lieske tegen Rikkert zei was ook heel vaag.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef stil het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
goedenavond![]()
onder t-shirt Rob dacht ik maar kan wezen dat ik iets gemist hebquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:00 schreef Bocaj het volgende:
Wie weet waar het geld nu is?
Jezus, die Dido wordt echt nog es Roel's dood.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En PATS!
Dat is het iddnu je het zegt hij heeft het daarover gehad
Roel zijn geld zit bij Rob of Ingrid. WEEKOPDRACHT IS RAADSEL TER OPLOSSING. Roel en Dido houden van elkaar! Saaie boel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
goedenavond![]()
Is Nathalie naar de DBK geweest?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zij is inmiddels ook naar de dbk geweest, en heeft waarschijnlijk te horen gekregen niets te zeggen
hij heeft het inmiddels alweer verstopt, volgens mij in zijn beenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
onder t-shirt Rob dacht ik maar kan wezen dat ik iets gemist heb
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
laatste 20 minuten zijn 'de moeite waard'
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef stil het volgende:
Heeft hij dat gezegd?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef stil het volgende:
het geld ligt in een tas onder het bed van robquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
onder t-shirt Rob dacht ik maar kan wezen dat ik iets gemist heb
Scanmanquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou wel rechtlijning zijn, want wat Lieske tegen Rikkert zei was ook heel vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |