Stérk puntquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:42 schreef farceman het volgende:
Denk dat Roel het vanmiddag al te horeen gekregen heeft toen hij daar de dbk moest en daarom was hij bij dat pisincident ook zo kwaad hij zei nl. matenaaiers en klootzakken, bedoelde natuurlijk de streek van BB.
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat hoef niet per se te betekenen dat ze het alle 2 wetenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat s al duidelijk, want ze waren samen in de dbk toen BB het hen vertelde
Die moeten ze de raden aan de hand van die 9 kaarten. Morgen om 11 uur wordt de weekopdracht bekend. als ze het geraden hebben krijgen ze een verrassing ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:45 schreef Bocaj het volgende:
Door de constrenatie ben ik helemaal kwijt wat de weekopdracht is... wie weet het?
nee, morgen om 11 uur moeten ze gaan radenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die moeten ze de raden aan de hand van die 9 kaarten. Morgen om 11 uur wordt de weekopdracht bekend. als ze het geraden hebben krijgen ze een verrassing ofzo.
Heb het net gedaan, had niet verwacht dat fok daarvan over zijn zeik zou gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:47 schreef scanman01 het volgende:
Mirrorman, kun je je post nog aanpassen please
bijnaquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:50 schreef scanman01 het volgende:
MISLUKT... Rob wilde het geld verstoppen en werd betrapt door Rob
best wel een enge capquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:50 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie betrapt Rob met het geld:
[afbeelding]
Ik vond hem zelf ook wel dramatisch mooi. Ideetje voor Fok?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
jammer dat die avontuurlijk lay-out weg is
Ik hoop niet dat dit maar ff "voor de fun" of "een opdrachtje-maar-roel-heeft-het-geld-toch-nog" is en dat die badaap idd zijn geld pissen is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:51 schreef wickie het volgende:
En Rob jat het geld weer van Ingrid.... haha
Zou best kunnen, wel een zeer ingenieuze opdracht dan blijkbaarquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Maar Rob is niet in de dbk geweest volgens mij. Dus hoe weet hij het?
Via die kaartjes ofzo?
Jawel, hij is er wel geweestquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Maar Rob is niet in de dbk geweest volgens mij. Dus hoe weet hij het?
Via die kaartjes ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |