inderdaad volgens mij is dat de opdrachtquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Theorie. Het geld gaat (in het geheim) van bewoner naar bewoner en eindigt *uiteindelijk* als alles goed gaat bij Roel weer. Als er iets misgaat in die ketting per ongeluk, is Roel zijn geld kwijt.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedankt, scanmanWel sneu voor Roel, maar als hij ongeveer net zoveel zei als Lieske (waarvan ik nog steeds vind dat ze eigenlijk niets zei) dan moet hij ook ne zo worden behandeld.
APK begrijp mij niet verkeerd, ik vindt het een klote streek van bb om zoiets te doen hoor en misschien had ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Lachen hè, als een ander iets leuks ontzegd wordt.
Kneus.
Ja, dat zei Lieske.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Lachen hè, als een ander iets leuks ontzegd wordt.
Kneus.
Nou de bewoners vinden Rob nu allemaal erg verdacht hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
Heel slim spel van BB, want dmv die enveloppen die zo nu en dan gepakt worden in DBK valt het niet op waarom iemand weer naar DBK gaatmooie camouflage
Ga je mond spoelen met groene zeep.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
Zou me trouwens niet verbazen als Menno donderdag naar huis moet.
Rob profileert zich als een opgewekt persoon, die leuk meedoet met de groep.
Menno toch een beetje als een eenling, doet me denken aan Rikkert, of de laatste dag van Ralph.
Die Talpa poll klopt niet, want met Nathalie zat die er ook helemaal naast.
En profiteren van een underdogeffect bij de stemmers, zie ik (op basis van de tv uitzending) toch ook niet echt gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |