Werk jij bij de NS?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
de blaadjes zijn weer aan het vallen, het is poepie druk op m'n werk![]()
nee niemandquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:03 schreef BlaBlub het volgende:
Is er nu iemand in de DBK?
quote:
En hij ging idd de wc in.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij heeft het inmiddels alweer verstopt, volgens mij in zijn been
Theorie. Het geld gaat (in het geheim) van bewoner naar bewoner en eindigt *uiteindelijk* als alles goed gaat bij Roel weer. Als er iets misgaat in die ketting per ongeluk, is Roel zijn geld kwijt.quote:Maar dan komt Rob uit de Dagboekkamer. Nadat hij zijn kaartje heeft voorgelezen, staat hij op wacht in de mannen-Slaapkamer met zijn kunstbeen in de hand. Het is duidelijk dat hij ergens op wacht. Wanneer de kust veilig is, sluipt hij naar vrouwen-Slaapkamer.
Ingrid komt kijken wat hij aan het doen is. Hij zegt dat hij Dido wil terugpakken omdat zij dopjes onder zijn bed heeft gelegd. Ingrid gelooft hem en vertrekt weer. Rob ziet zijn kans en haalt het geld onder Ingrids bed vandaan. Helaas komt Nathalie binnenlopen en ziet wat hij aan het doen is. Had Rob ook een Geheime Missie en is die nu mislukt?
met 9 bewoners op de bank gok ik van nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:03 schreef BlaBlub het volgende:
Is er nu iemand in de DBK?
Volgens mij stopte hij het in zijn broek.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij heeft het inmiddels alweer verstopt, volgens mij in zijn been
deed ie ook, in eerste instantiequote:Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef melke het volgende:
[..]
Volgens mij stopte hij het in zijn broek.
Roel is al in de bagboekkamer geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Theorie. Het geld gaat (in het geheim) van bewoner naar bewoner en eindigt *uiteindelijk* als alles goed gaat bij Roel weer. Als er iets misgaat in die ketting per ongeluk, is Roel zijn geld kwijt.
Misschien werd er iets uitgelegd?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat Roel wel verraden is. Ingrid en Chantal bleven ook bijzonder lang in de DBK.
Zou leuk zijn! En Rob intussen maar denken dat hij het geld goed heeft verstopt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Theorie. Het geld gaat (in het geheim) van bewoner naar bewoner en eindigt *uiteindelijk* als alles goed gaat bij Roel weer. Als er iets misgaat in die ketting per ongeluk, is Roel zijn geld kwijt.
Dat zou wel kunnen iddquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Roel schijnt iets te veel te hebben gezegd vanmorgen. Geen idee of dat zo is, maar het is een theorie. En dat hij daarom zijn geld kwijt is. Chantal en Ingrid hebben dat te horen gekregen in de dbk en hebben het geld verstopt. Rob schijnt weer in de dbk te hebben gehoord waar zij dat geld verstopt hebben en heeft het weer weggehaald en op een andere plek verstopt. Daarbijis hij echter betrapt door Nathalie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:06 schreef Isabeau het volgende:
eh...ik heb weer eens wat gemist...waarom wordt er nu met het geld van Roel gesleept?
Klopt, ik was er toen bij op de streamsquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel schijnt iets te veel te hebben gezegd vanmorgen. Geen idee of dat zo is, maar het is een theorie. En dat hij daarom zijn geld kwijt is. Chantal en Ingrid hebben dat te horen gekregen in de dbk en hebben het geld verstopt. Rob schijnt weer in de dbk te hebben gehoord waat zij dat geld verstropt hebben en heeft het weer weggehaald en op een andere plek verstopt. Daarbijis hij echter betrapt door Nathalie.
Bedankt, scanmanquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Roel schijnt iets te veel te hebben gezegd vanmorgen. Geen idee of dat zo is, maar het is een theorie. En dat hij daarom zijn geld kwijt is. Chantal en Ingrid hebben dat te horen gekregen in de dbk en hebben het geld verstopt. Rob schijnt weer in de dbk te hebben gehoord waar zij dat geld verstopt hebben en heeft het weer weggehaald en op een andere plek verstopt. Daarbijis hij echter betrapt door Nathalie.
Lachen hè, als een ander iets leuks ontzegd wordt.quote:
Dus devolgende kan onmogelijk het geld te pakken krijgen als Rob het in zijn holle been heeft gestopt.quote:
Oh Bunnymaquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:08 schreef bunnyma het volgende:
Rob heeft het geld door de toiletpot gespoeld.![]()
Spel over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |