precies... maar voor de rest is het dolkomisch dit gedoequote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij is daarin wel de volwassenste persoon
Terecht. 'Fuck the Roels!'quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
Ik schakel net in: is het heel raar als ik er echt geen ene klote van snap van wat er momenteel op de streams gebeurt?![]()
"Iets" met Roels geld... ja dat zat er wel in. Stelletje ratten van BB.
dat zei ze jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:28 schreef bunnyma het volgende:
Zei Ingrid nu net tegen Chantal dat de helft van het geld al weg was?
Dat ging zoiets als " Lieske, het geld bevind zich in het broekje van Chantal!"quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef regenworm het volgende:
Lieske is in de DBK geweest.
Die moet nu weten waar het geld van rob ligt.
Misschien wilen ze Roel ook wel uit de tent lokken om iets te zeggen over het geld.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Roel doet alsof hij niet weet wat er aan de hand is.
Dat is wel slim, want hij mag er niet over praten, als hij erover praat, is hij het zowiezo kwijt.
alleen uit de broek van dido wil hij het nog hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel WIL het geld nu niet eens meer terug
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Chantal heeft het geld in haar broekDaar zou ik het dus echt nooit meer uithalen he, uit die viskraam...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
Net een gesticht.
Ja zo dacht ik ook al! Ben wel al bijgelezen en vind het een naaistreekquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
Ik schakel net in: is het heel raar als ik er echt geen ene klote van snap van wat er momenteel op de streams gebeurt?![]()
"Iets" met Roels geld... ja dat zat er wel in. Stelletje ratten van BB.
Ja tis daar nu net een apenkooiquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies... maar voor de rest is het dolkomisch dit gedoe
En vooral dat Roel de pineut is (hopelijk), dat maakt het des te leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |