Dan gaat hij het geld verliezenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ook nog een theorie. Misschien heeft Roel nog een laatste kans gekregen. Vandaar dat hetgeld moest blijven liggen waar het lag. Als de rest van de bewoners een bepaaldemissie met dat geld goed uitvoert, mag hij het misschien alsnog houden.
Zoiets?
Maar wat is de bedoeling?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:34 schreef Darklight het volgende:
Die wijven doen het veel te opvallend
aan wat in godsnaam? alchohol en wiet ja....quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:34 schreef Pijlemans het volgende:
Roel verdient die 10.00 euro WEL. Fuck de rest.
Hij is de enige die het vestandig gaat uitgeven.
Mee eens! Menno stijgt toch steeds meer puntjes bij mij!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:32 schreef BorTheWolf het volgende:
Wat een vage shit zeg het laatste uur.
BEN GEEN FAN VAN MENNO, MAAR VOND HEM HEEL VERSTANDIG MET ZN OPMERKING LAAT ZE EN GEEF ZE DE RUIMTE MET HUN OPDRACHT.
Ja, en dan ook die ándere 20 mille...?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoorde ik Ingrid nou 20 mile zeggen
Ik probeer als een gek terug- en mee te lezen hier, maar volgens mij weet niémand wat ze nu PRECIES aan het doen zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik ook al! Ben wel al bijgelezen en vind het een naaistreekRare opdracht ook? Nou ja, ik zet ook de streams even aan
Roel houdt haar ook in de gatenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:36 schreef BlaBlub het volgende:
Als Lieske iets weet (waar ik vanuit ga) doet ze het veel slimmer als die andere 3
Jammer he, was vast spannender geweestquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Dat tric trac toernooi is zeker afgelast verder
Maar niemand zit er voor het geld hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef Coos het volgende:
Geinig dit.![]()
Jammer dat er "geen bagger" in het contract stond, anders had Hummie ze kunnen laten modderworstelen.![]()
Wat triest, Chantal voor een paar knaken aan de worstel![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Do, a deer a female deerquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:39 schreef Pinball het volgende:
Joost is Zwitserland. Laffe zak gaat zich nergens mee bemoeien.
Maakt niet uit hoorquote:
trik trakquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |