quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Tis 250- 23quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
een OP als FiPo, das pas origineel!
En nu zal de TT wel aangepast moeten worden denk ik?
apartheidquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:25 schreef Janetje het volgende:
De apartste BeF in een lange tijd..
Tof.. en ach.. een paar beginnersfoutjes.. boeiendquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, ik dacht, laat ik als BeF debuut, na een 301e bericht gepost te hebben, maar eens een nieuwe openen
Die is er al een poosje niet hoor..quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
en waar is sararaats als je haar belachelijk wilt maken
ze was in GCquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
en waar is sararaats als je haar belachelijk wilt maken
Wat klinkt dat toch heerlijk dramatisch.. 'de befmod'quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Als de befmod er nou was was dit veel sneller opgelost.
Befmod to the resque!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat klinkt dat toch heerlijk dramatisch.. 'de befmod'
En zo'n driehoek voorop waar [BeF] instaat..quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Befmod to the resque!
Ik zie het al voor me, Jdude met een grolsch-vlag als cape en een frituurpak op z'n kop(dat stuk waar het eten in zit zeg maar.)
Zullen we hem dronken voeren en hem dan dit soort dingen aan laten doen en dan foto's maken! TTT-waardig topic kan daar uit komen niet?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
En zo'n driehoek voorop waar [BeF] instaat..
Effe omkleden in een telefoonhokjequote:Op dinsdag 8 november 2005 21:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
En zo'n driehoek voorop waar [BeF] instaat..
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Effe omkleden in een telefoonhokje snackbar
Ahuh! Naja.. dat mogen jullie doen op de BeFmeet.. stuur me de foto's maar he..quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zullen we hem dronken voeren en hem dan dit soort dingen aan laten doen en dan foto's maken! TTT-waardig topic kan daar uit komen niet?
Als iemand anders het doet (via FB) heb ik gezegd dat de desbetreffende mod een titel mag verzinnen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:49 schreef pc-fr34k het volgende:
TT idee: BeFmod to the resque!
Mits Jdude de TT fixed natuurlijk.
Je ziet er vast wel een topic over.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh! Naja.. dat mogen jullie doen op de BeFmeet.. stuur me de foto's maar he..
Maak er dan maar gewoon rescue vanquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:49 schreef pc-fr34k het volgende:
TT idee: BeFmod to the resque!
Mits Jdude de TT fixed natuurlijk.
Dat bedoel ik ja, nog niet gegeten dus beetje gek aan het doen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maak er dan maar gewoon rescue van![]()
![]()
Het is 250-23.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:51 schreef Guidoow het volgende:
250-25 dus na nog 25 topics is het eindelijk afgelopen?
Nee, het is 250-23 en dan is er een groot feest en komt het grote bef beest uit den grond en ons allemaal redden vand e bierloze en frituurloze duivels.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:51 schreef Guidoow het volgende:
250-25 dus na nog 25 topics is het eindelijk afgelopen?
Tso ze resque... (mooi frans!)quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maak er dan maar gewoon rescue van![]()
![]()
GMTA, sortoff, BeF wil never stop!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is 250-23.
En nee.. dan wordt het 300-50
Kuttaal is dat, gelukkig allang laten vallen.quote:
Wel mega-geil!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kuttaal is dat, gelukkig allang laten vallen..
Merssssi Mooiekoequote:Op dinsdag 8 november 2005 21:53 schreef NJ het volgende:
TT-fix.
dan moet je naar de supermarkt gaan schat!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je voudrais une packet du condommes![]()
ja die is al dichtquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
dan moet je naar de supermakrt gaan schat!
En een meid (of jongen) regelen..quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
dan moet je naar de supermarkt gaan schat!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
En een meid (of jongen 2) regelen..
Ik vertrouw mensen die Frans praten niet end an vooral de fransne, ik weet niet wat ze zeggen end an hebenz e het vast over mij.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je voudrais une packet du condommes![]()
nou en.... roken ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:12 schreef cerror het volgende:
Paradise Hotel is zaaddodend.
Daarom sla ik Paradise Hotel maar over.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen die Frans praten niet end an vooral de fransne, ik weet niet wat ze zeggen end an hebenz e het vast over mij.. Zo van 'Dat stokbrood he, dat is veels te hard voor die Hollander' En dan hoor je ze dom lachen om het grapje en kijken en wijzen enzo.
. Zelde verhaal met turken, dan weet ik dat het over mij gaat zo van Laten we hem 'beroven' en Duits versta ik een ebetje maar ook nooit gehad, dan denk ik zo van 'Whehehe ik heb zijn opa's fiets nog gestolen! En dan wijzen ze.
.'
Of ik verbeeld het me alleen maar, ik ken de taal immers niet.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:12 schreef cerror het volgende:
Paradise Hotel is zaaddodend.
M'n broer vind het prachtig, maar er wordt niet eens geneukt daar.quote:
Amateursquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:19 schreef cerror het volgende:
[..]
M'n broer vind het prachtig, maar er wordt niet eens geneukt daar.
Sukkels!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:19 schreef cerror het volgende:
[..]
M'n broer vind het prachtig, maar er wordt niet eens geneukt daar.
Slaap wel, en dergelijkequote:Op dinsdag 8 november 2005 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:morgen weer vroeg op, dus nu naar bed
Ze zijn ook zo arrogant.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]dat was een van de weinige zinnetjes frans die ik kan
Verder heb ik ook een hekel aan frans
NJ.quote:
en hebben haar op plekken waar het niet hoort (vrouwen dan)quote:
quote:
Ban-aanvraag ban!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ban voor anti-Franse sentimenten
En de mannen zijn zo verwijfd dat ze geen haar hebben op p[laatsen waar het wel hoort.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
en hebben haar op plekken waar het niet hoort (vrouwen dan)
Wat was er nou gezegd over gastmodden?!?!@!quote:
Hoi Thor, welkom in [BeF], J. C. VM, Befmod en de rest: Thor, thor: degene die ik net noemde.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:35 schreef Thor.Thunder het volgende:
ik ook!
quote:
Ons BeFmodje mag dat hierquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat was er nou gezegd over gastmodden?!?!@!
Heujquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:35 schreef Thor.Thunder het volgende:
ik ook!
Jij was te lui om er tekst bij te plakkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat was er nou gezegd over gastmodden?!?!@!
Howdyquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:35 schreef Thor.Thunder het volgende:
ik ook!
ghehehehequote:Op dinsdag 8 november 2005 22:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En de mannen zijn zo verwijfd dat ze geen haar hebben op p[laatsen waar het wel hoort.
Oh, een gozerquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb Thor trouwens gemeet op Metropolis festival.. Is een goede gozer en biert graag.
.
Dank u zeer, Uw geschenk is aangenomenquote:
De 'post je tieten'-posts kunnen dus achterwege blijven.quote:
Thor.Thunderquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De 'post je tieten'-posts kunnen dus achterwege blijven..
Hup, tieten posten, anders hoor je er niet bij..quote:
Thor The Almighty God Of Thunder Beer Sex Drugs And All And Everything In The Intire Universe And Beyond paste nietquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:48 schreef DeLeider het volgende:
Er moeten meer chicks komen in BeF!! we moeten BeF aantrekkelijker maken voor ze, zullen we ook breezahs weggeven
Hmpf. Bij mijn weten zijn er nooit uitzonderingen geweest op die regel. Ik zal eens navraag doen bij Danny...quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hup, tieten posten, anders hoor je er niet bij..
Ik was natuurlijk uitgesloten van deze regel..
Die chicks hoef ik hier nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:48 schreef DeLeider het volgende:
Er moeten meer chicks komen in BeF!! we moeten BeF aantrekkelijker maken voor ze, zullen we ook breezahs weggeven
Doe datquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmpf. Bij mijn weten zijn er nooit uitzonderingen geweest op die regel. Ik zal eens navraag doen bij Danny...
Bij mijn leven en de levens die hierna zullen volgen, zal dat nooit gebeuren..quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tjah dan zul je je tieten moeten posten![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij mijn leven en de levens die hierna zullen volgen, zal dat nooit gebeuren..
Kut hoer!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach je mist niks hoor.. toch niet boeiend.quote:
Bewijs het maar eens.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach je mist niks hoor.. toch niet boeiend.
als het voor jou niks voorstelt is het toch een kleine moeite?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach je mist niks hoor.. toch niet boeiend.
Dat waren alle vrouwen volgens Teeuwen..quote:
Lieve Danny,quote:
Jij wilt gewoon weer naar de wc van Janetje gaan!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
als het voor jou niks voorstelt is het toch een kleine moeite?![]()
als jij het eerst doet gaan wij daarnaquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
quote:
Ik hou ze lekker voor mezelf.. puhquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
als het voor jou niks voorstelt is het toch een kleine moeite?![]()
ps. fix gelijk ff het forum een beetje, het is dikke stront door een trechterquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lieve Danny,
Ik ben rompompom, een regelmatig poster in de [BeF]-reeks. Afgelopen avond hadden wij hier een discussie over één van de basisbeginselen van dit forum. Gebruikster Janetje beweerde namelijk dat zij een uitzondering vormt op de regel dat vrouwelijke users hun tieten moeten posten. De mannelijke poster beweerden unaniem dat dit niet zo is, hetgeen tot een vervelende pat-stelling leidde. Kun jij zo vriendelijk zijn wat licht op de zaak te werpen? Alvast bedankt!
Groetjes, rompompom
Je pest mij!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]Alsof ik iets te bewijzen heb..
[..]
Ik hou ze lekker voor mezelf.. puh
Dzjeedoet!! Welkom, immer!quote:
Heb ik geen last van, mijn internet is zelf al bipsentraagquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ps. fix gelijk ff het forum een beetje, het is dikke stront door een trechter![]()
Ja, zo af ent oe weer snel en dan weer dikke tubgirlsubstantie door een trechter.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ps. fix gelijk ff het forum een beetje, het is dikke stront door een trechter![]()
Ik moest even doorgeven:quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lieve Danny,
Ik ben rompompom, een regelmatig poster in de [BeF]-reeks. Afgelopen avond hadden wij hier een discussie over één van de basisbeginselen van dit forum. Gebruikster Janetje beweerde namelijk dat zij een uitzondering vormt op de regel dat vrouwelijke users hun tieten moeten posten. De mannelijke poster beweerden unaniem dat dit niet zo is, hetgeen tot een vervelende pat-stelling leidde. Kun jij zo vriendelijk zijn wat licht op de zaak te werpen? Alvast bedankt!
Groetjes, rompompom
Dan gaan jullie bifi's posten? Dan doe ik het helemaal niet meer...quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:58 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
als jij het eerst doet gaan wij daarnahihihihihi
Tuurlijkquote:
Ik geloof er geen klap vanquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moest even doorgeven:
Beste rompompom,
Allereerst wil ik je vragen of je me niet meer 'lieve Danny' wilt noemen, dit beangstigde mij nogal. Ten tweede wil ik je meedelen. Janetje heeft gelijk, ze heeft altijd gelijk en er is geen uitzondering, behalve Janetje. Waarom dat zo is? Ze zei dat ze me zou komen opzoeken als ik haar ongelijk geef en omdat ik nogal bang van haar ben, dit antwoord.
Met vriendelijke groet,
Danny,
Fok!pappa
echt irritant, zkrs die lost connectionquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, zo af ent oe weer snel en dan weer dikke tubgirlsubstantie door een trechter..
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik geloof er geen klap van
Ik stuur dat mailtje gewoon, dan zien we wel wat er van komt!
Zal die niet in MED te lezen zijn voor het lastig vallen van Danny?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:04 schreef Janetje het volgende:
[..]doe maar.. reply wel hier posten he
Nergens last van hierquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:04 schreef DeLeider het volgende:
echt irritant, zkrs die lost connection
Ze geven mods zeker voorang, wat een vriendjespolitiek.quote:
Ja maar tis echt gewoon raar, want nu is ie wel weer best snel, maar het volgende moment zijn er database problemen, en dan ram je op F5 en is het wegquote:
Italiaanse Outlook?quote:
Ik hoop dat jij gelijk krijgt.quote:
Ik moet mn tieten posten?quote:
Nee, ik wist gewoon niet meer wat er over gezegd was door de FA's.quote:
Neeeeee, ga jij nou ook al op z'n Maikuuul's pratenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:18 schreef JDude het volgende:
Whehehe die nieuwe Even Apeldoorn Bellen reclame is hendig tof
Ja.quote:
Troost je, het is BeF maarquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, ik wist gewoon niet meer wat er over gezegd was door de FA's.
Och, het zijn geen levensgrote ingrepen die ik hier doe hoor... het is meer omdat ik vanaf begin af aan al in deze reeks zit dat de vaste posters mij een beetje zijn gaan beschouwen als het BeF-modjequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef NJ het volgende:
Nee, ik wist gewoon niet meer wat er over gezegd was door de FA's.
Gebeurt toch niet.. hehehehquote:
Same answerquote:
Dat zit allemaal maar te MSN'en hier... geen wonder dat er hier geen donder meer gebeurtquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Janetje het volgende:
Gebeurt toch niet.. heheheh
En negeer me eens even heel erg niet op msn
Same answer
Hee, je moet NJ niet te serieus nemen hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, het zijn geen levensgrote ingrepen die ik hier doe hoor... het is meer omdat ik vanaf begin af aan al in deze reeks zit dat de vaste posters mij een beetje zijn gaan beschouwen als het BeF-modje.
Dus af en toe een keer een titeltje verbeteren, dat soort werk.
Mocht het een probleem zijn, dan zeg het maar hoor
Ik msn momenteel alleen maar met rompompom hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zit allemaal maar te MSN'en hier... geen wonder dat er hier geen donder meer gebeurt
We kunnen er wel een weddenschap opzetten trouwensquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet.. heheheh
En negeer me eens even heel erg niet op msn
[..]
Same answer
En jij kan niet quotenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:28 schreef Thor.Thunder het volgende:
[quote]Op dinsdag 8 november 2005 23:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moet mn tieten posten?
[/quote
ze heeft het door
quote:
Zullen die stieren niet zo erg vinden..quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef cerror het volgende:
Msn zuigt stierenballen.
Monochroom!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef cerror het volgende:
Msn zuigt stierenballen.
Als jij gelijk heb moet ze haar tieten posten, zo niet nog steeds.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
We kunnen er wel een weddenschap opzetten trouwens
En jij...En jij...quote:
Ze kan zoveel moeten..quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als jij gelijk heb moet ze haar tieten posten, zo niet nog steeds..
Ik ben een atheïst schat.. kan mij die God nou schelenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
En jij...En jij...
Gij onwaarlijke christen! Post uwe tit'n of wij zult gij kastijden!
Naja, christen ben ik het niet mee eens maar dat kastijden ligt me wel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
En jij...En jij...
Gij onwaarlijke christen! Post uwe tit'n of wij zult gij kastijden!
Kijk maar uit.. ik mep terug..quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, christen ben ik het niet mee eens maar dat kastijden ligt me wel.
quote:
Mij mijn tieten privé laten houden en jullie niet meer zeikenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, het zijn geen levensgrote ingrepen die ik hier doe hoor... het is meer omdat ik vanaf begin af aan al in deze reeks zit dat de vaste posters mij een beetje zijn gaan beschouwen als het BeF-modje.
Dus af en toe een keer een titeltje verbeteren, dat soort werk.
Mocht het een probleem zijn, dan zeg het maar hoor
Wij zeiken niet meer als jij je tioeten post, ook een goede oplossing, en een meer fap-waaridge oplossing.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mij mijn tieten privé laten houden en jullie niet meer zeiken
Maar niet de mijne..quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:40 schreef NJ het volgende:
Hey, tieten!
Waar?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:40 schreef NJ het volgende:
Hey, tieten!
quote:
Hmpf. Ik ben wel benieuwd naar Danny's oplossing. Jij wil er geen weddenschap op zetten? Willekeurige inzetquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mij mijn tieten privé laten houden en jullie niet meer zeiken
*naar beneden kijkt, even voelt..quote:
Geen bifi's want ik heb vandaag overheerlijke burrito's gehad en die wil ik in m'n maag houden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmpf. Ik ben wel benieuwd naar Danny's oplossing. Jij wil er geen weddenschap op zetten? Willekeurige inzet
ons nog uitdagen ook nog!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
*naar beneden kijkt, even voelt..
Jup.. hier
Danny zegt vast dat ik ze eerst even naar hem mag sturen, dan oordeelt hij wel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmpf. Ik ben wel benieuwd naar Danny's oplossing. Jij wil er geen weddenschap op zetten? Willekeurige inzet
Alsof we, ALS ik al antwoord krijg, vandaag antwoord krijgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen bifi's want ik heb vandaag overheerlijke burrito's gehad en die wil ik in m'n maag houden.
Tssk, we hebben het hier niet over tagjesquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Danny zegt vast dat ik ze eerst even naar hem mag sturen, dan oordeelt hij wel.
Natuurlijk..quote:
\quote:
je moet toch ergens goed in zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent de slechtste lurker ooit
quote:
Lurken niet jouw roepingquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je moet toch ergens goed in zijn![]()
Tabak, neo-BeF'erquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:54 schreef Thor.Thunder het volgende:
Ik sluit af mijne heren en geen dames omdat hij het bewijs erveur nog niet heeft geleverd
een goeden-nacht
Dat is verwarrend, nu is het net of je de TT uitzwaaitquote:
Had je allang lul, je was alleen een tidj afwezig op Fok.quote:
Wat vind je dan beter, thth, ThTh, T. is vast al bezet...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tabak, neo-BeF'er
[..]
Dat is verwarrend, nu is het net of je de TT uitzwaait
Gaan we nu een heel topic vol zwijmelen?quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gaan we nu een heel topic vol zwijmelen?.
Daar ben ik in dit topic voor.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als ie maar niet aan de mijne zit![]()
Jaloers?quote:
lekker zacht ehquote:Op woensdag 9 november 2005 00:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar ben ik in dit topic voor..
T.T natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat vind je dan beter, thth, ThTh, T. is vast al bezet...
Leuk voor jequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:59 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
ik had een cloon en ben langer lid van de orde der Bier en Frituur dan U
Maar,w aaromd an nietquote:
Dat zeg ik, T.T, alleen vergeet ik soms de punt.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar,w aaromd an niet.... oH, wacht je zei echt ja.
.
* pc-fr34k flauwvalt.
quote:
Hou op over die vlindersquote:
* pc-fr34k komt weer bij bewustzijn...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
*pc-f per ongeluk laat stuiteren op de grond
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nou moet je niet gelijk gaan likken... langzaam opbouwen![]()
Wil je dan nou die verdelger hebben?quote:
ik weet het, ik weet het...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k komt weer bij bewustzijn...
Waar ben ik... Of nog een betere vraag, wie ben ik?.
* pc-fr34k hangt zichzelf op.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik weet het, ik weet het...
Ron Brandsteder!!!
Stomme kachelquote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef cerror het volgende:
Stomme kachel!
Knoopjes losmaken, ok.quote:
Ik ben 'm ook spuugzatquote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef cerror het volgende:
Stomme kachel!
ach flikker toch opquote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef Thor.Thunder het volgende:
-lulverhaal-
Het is een kanker kachel.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stomme kachel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er met die kachel?
Wil niet aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stomme kachel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er met die kachel?
Je ging slapen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef Thor.Thunder het volgende:
BLAAAAAAAAAAT
Ik kwam net op tijd erachter wie ik was door mijn icon en mijn username en de / me tag.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het was maar een spelletje!!!![]()
quote:
Geil!quote:
*gaat dan zelf maar met haar knopjes spelenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is een kanker kachel.
Ben nu eventjes pallets sorteren.
Maakt niet uitquote:
Ah, rukken dus.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:11 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
ik ging afsluiten
niet slapen
Hulp nodigquote:Op woensdag 9 november 2005 00:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*gaat dan zelf maar met haar knopjes spelen
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*gaat dan zelf maar met haar knopjes spelen
Hoe warm ben jij?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Ik moet ook niet zo lomp doen
Maakt me niet uit, als je maar niet blijftquote:Op woensdag 9 november 2005 00:11 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
ik ging afsluiten
niet slapen
Hey men, ik ben alweer terug.quote:
Zeg doe eens aardig tegen Thor!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, als je maar niet blijft
Uit het oog uit hat hart he.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uit het oog uit hat hart he.. Slet!
door jou ben ik nu heel depressief en heb ik net 4!!!!! asprientjes geslikt om mezelf dood te makenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, als je maar niet blijft
Het lijkt onderhand wel een soap hier. Ik ga maar gauw weg, voor het uit de hand loopt.quote:
Ik vergeef het je al.quote:
Heeft-ie zelf in de handquote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg doe eens aardig tegen Thor!
Precies mijn gedachtes.quote:
Nee dat helpt! als mod moet je er juist wat aan doenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Het lijkt onderhand wel een soap hier. Ik ga maar gauw weg, voor het uit de hand loopt.
Lekker warm.. hoezo?quote:
Neem er nog eens vier, dan gaat het snellerquote:Op woensdag 9 november 2005 00:16 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
door jou ben ik nu heel depressief en heb ik net 4!!!!! asprientjes geslikt om mezelf dood te maken![]()
Nee hoor, hij heeft ze;f z'n lul in z'n hand:quote:
quote:
quote:
* pc-fr34k vind jou lief.quote:
Pff, VM en pcdinges doppen hun eigen boontjes maarquote:Op woensdag 9 november 2005 00:18 schreef DeLeider het volgende:
Nee dat helpt! als mod moet je er juist wat aan doen
Geeft nog 30 stripjes ibuprofen 500mg aan..quote:Op woensdag 9 november 2005 00:16 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
door jou ben ik nu heel depressief en heb ik net 4!!!!! asprientjes geslikt om mezelf dood te maken![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff, VM en pcdinges doppen hun eigen boontjes maar
quote:
*koopt meestal boontjes in potquote:Op woensdag 9 november 2005 00:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff, VM en pcdinges doppen hun eigen boontjes maar
Dan kook je ze alleen nog evenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*koopt meestal boontjes in pot![]()
Kan je goed koken VM?quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
met patatjes uit de frituur erbij![]()
Jum.quote:
*heeft rode wijn gehadquote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef JDude het volgende:
Pffff, als dit het nieuwe [BeF] wordt dan ben ik zo weg
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef JDude het volgende:
Het word hier sex-chat ja!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef JDude het volgende:
In dat geval, gelijk naar bed?quote:
Word je daar geil van ofzo?quote:
Ik hoop dat je geen tentamen Nederlands hebt gehad?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb de nieuwe al klaar leggen hier.
Wat verwacht je van een reeks die bef heeft, de meeste postsers (kansloze) vrijgezellen zijn die meer tijd aan fok besteden dan aan social skills.quote:
Bonen en Frieten?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef JDude het volgende:
Het moet en zal de kop ingedrukt worden!quote:
Dat is expres, dat mot zo als echte Rotterdammer. Ik ken wel Nederlands gaan lopen lullen maar daar hebt ik niet altijd zin aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen tentamen Nederlands hebt gehad?
quote:
Verbied het!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Het moet en zal de kop ingedrukt worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |