Maar Paul heeft wel Sinterklaas gespeeld ?!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:34 schreef Bupatih het volgende:
Paul van Gorcum is de baron van Bassie en Adriaan.
Bram van der Vlugt is de TV-Sinterklaas.
quote:# Sinterklaas pakt uit (2004) (TV) .... Sinterklaas
# Sinterklaas en het gevaar in de vallei (2003) .... Professor Zonderfeest
Volgens Wikipedia deed hij de stem van Sinterklaas op een CD van B&A?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:36 schreef Roi het volgende:
[..]
Maar Paul heeft wel Sinterklaas gespeeld ?!
[..]
IMDBquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia deed hij de stem van Sinterklaas op een CD van B&A?
(Hoe kom je aan die informatie?)
Ik weet in ieder geval 100% zeker dat Bram dé Sinterklaas (van TV dus) is.
duh.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Heb jij nou al je tieten eens laten zien?
De baron werd toch gespeelt door Aad (=Aadriaanquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:34 schreef Bupatih het volgende:
Paul van Gorcum is de baron van Bassie en Adriaan.
Bram van der Vlugt is de TV-Sinterklaas.
Twee afleveringen in een van de eerste series.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
De baron werd toch gespeelt door Aad (=Aadriaan)?
Alleen in het begin (eerste seizoen.)quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
De baron werd toch gespeelt door Aad (=Aadriaan)?
Op Jetix is het overigens nog steeds Bram van der Vlugt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
Hier hebben ze het over de oude Sint (Adrie van Oorschot) en diens opvolger, Bram van der Vlugt.!
Het zal waarschijnlijk dus zo zijn dat Bram van der Vlugt er dìt jaar mee gestopt is.
dat blijft voor mij toch de enige echtequote:Op dinsdag 8 november 2005 22:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Op Jetix is het overigens nog steeds Bram van der Vlugt.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat blijft voor mij toch de enige echte
dit was degene voor Bram ?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:50 schreef stumbleupon het volgende:
Mijn echte was Adrie van Oorschot
[afbeelding]
Maar ok... dat was vroeger en zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niet lacht, ben je dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |