Hey men, ik ben alweer terug.quote:
Zeg doe eens aardig tegen Thor!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, als je maar niet blijft
Uit het oog uit hat hart he.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uit het oog uit hat hart he.. Slet!
door jou ben ik nu heel depressief en heb ik net 4!!!!! asprientjes geslikt om mezelf dood te makenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, als je maar niet blijft
Ik vergeef het je al.quote:
Heeft-ie zelf in de handquote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg doe eens aardig tegen Thor!
Precies mijn gedachtes.quote:
Nee dat helpt! als mod moet je er juist wat aan doenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Het lijkt onderhand wel een soap hier. Ik ga maar gauw weg, voor het uit de hand loopt.
Lekker warm.. hoezo?quote:
Neem er nog eens vier, dan gaat het snellerquote:Op woensdag 9 november 2005 00:16 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
door jou ben ik nu heel depressief en heb ik net 4!!!!! asprientjes geslikt om mezelf dood te maken![]()
Nee hoor, hij heeft ze;f z'n lul in z'n hand:quote:
quote:
quote:
* pc-fr34k vind jou lief.quote:
Pff, VM en pcdinges doppen hun eigen boontjes maarquote:Op woensdag 9 november 2005 00:18 schreef DeLeider het volgende:
Nee dat helpt! als mod moet je er juist wat aan doen
Geeft nog 30 stripjes ibuprofen 500mg aan..quote:Op woensdag 9 november 2005 00:16 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
door jou ben ik nu heel depressief en heb ik net 4!!!!! asprientjes geslikt om mezelf dood te maken![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff, VM en pcdinges doppen hun eigen boontjes maar
quote:
*koopt meestal boontjes in potquote:Op woensdag 9 november 2005 00:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff, VM en pcdinges doppen hun eigen boontjes maar
Dan kook je ze alleen nog evenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*koopt meestal boontjes in pot![]()
Kan je goed koken VM?quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
met patatjes uit de frituur erbij![]()
Jum.quote:
*heeft rode wijn gehadquote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef JDude het volgende:
Pffff, als dit het nieuwe [BeF] wordt dan ben ik zo weg
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef JDude het volgende:
Het word hier sex-chat ja!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef JDude het volgende:
In dat geval, gelijk naar bed?quote:
Ik hoop dat je geen tentamen Nederlands hebt gehad?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb de nieuwe al klaar leggen hier.
Wat verwacht je van een reeks die bef heeft, de meeste postsers (kansloze) vrijgezellen zijn die meer tijd aan fok besteden dan aan social skills.quote:
Bonen en Frieten?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef JDude het volgende:
Dat is expres, dat mot zo als echte Rotterdammer. Ik ken wel Nederlands gaan lopen lullen maar daar hebt ik niet altijd zin aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen tentamen Nederlands hebt gehad?
quote:
Verbied het!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Het moet en zal de kop ingedrukt worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |