Monochroom!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef cerror het volgende:
Msn zuigt stierenballen.
Als jij gelijk heb moet ze haar tieten posten, zo niet nog steeds.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
We kunnen er wel een weddenschap opzetten trouwens
En jij...En jij...quote:
Ze kan zoveel moeten..quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als jij gelijk heb moet ze haar tieten posten, zo niet nog steeds..
Ik ben een atheďst schat.. kan mij die God nou schelenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
En jij...En jij...
Gij onwaarlijke christen! Post uwe tit'n of wij zult gij kastijden!
Naja, christen ben ik het niet mee eens maar dat kastijden ligt me wel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
En jij...En jij...
Gij onwaarlijke christen! Post uwe tit'n of wij zult gij kastijden!
Kijk maar uit.. ik mep terug..quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, christen ben ik het niet mee eens maar dat kastijden ligt me wel.
quote:
Mij mijn tieten privé laten houden en jullie niet meer zeikenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, het zijn geen levensgrote ingrepen die ik hier doe hoor... het is meer omdat ik vanaf begin af aan al in deze reeks zit dat de vaste posters mij een beetje zijn gaan beschouwen als het BeF-modje.
Dus af en toe een keer een titeltje verbeteren, dat soort werk.
Mocht het een probleem zijn, dan zeg het maar hoor
Wij zeiken niet meer als jij je tioeten post, ook een goede oplossing, en een meer fap-waaridge oplossing.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mij mijn tieten privé laten houden en jullie niet meer zeiken
Maar niet de mijne..quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:40 schreef NJ het volgende:
Hey, tieten!
Waar?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:40 schreef NJ het volgende:
Hey, tieten!
quote:
Hmpf. Ik ben wel benieuwd naar Danny's oplossing. Jij wil er geen weddenschap op zetten? Willekeurige inzetquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mij mijn tieten privé laten houden en jullie niet meer zeiken
*naar beneden kijkt, even voelt..quote:
Geen bifi's want ik heb vandaag overheerlijke burrito's gehad en die wil ik in m'n maag houden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmpf. Ik ben wel benieuwd naar Danny's oplossing. Jij wil er geen weddenschap op zetten? Willekeurige inzet
ons nog uitdagen ook nog!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
*naar beneden kijkt, even voelt..
Jup.. hier
Danny zegt vast dat ik ze eerst even naar hem mag sturen, dan oordeelt hij wel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmpf. Ik ben wel benieuwd naar Danny's oplossing. Jij wil er geen weddenschap op zetten? Willekeurige inzet
Alsof we, ALS ik al antwoord krijg, vandaag antwoord krijgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen bifi's want ik heb vandaag overheerlijke burrito's gehad en die wil ik in m'n maag houden.
Tssk, we hebben het hier niet over tagjesquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Danny zegt vast dat ik ze eerst even naar hem mag sturen, dan oordeelt hij wel.
Natuurlijk..quote:
\quote:
je moet toch ergens goed in zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent de slechtste lurker ooit
quote:
Lurken niet jouw roepingquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je moet toch ergens goed in zijn![]()
Tabak, neo-BeF'erquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:54 schreef Thor.Thunder het volgende:
Ik sluit af mijne heren en geen dames omdat hij het bewijs erveur nog niet heeft geleverd
een goeden-nacht
Dat is verwarrend, nu is het net of je de TT uitzwaaitquote:
Had je allang lul, je was alleen een tidj afwezig op Fok.quote:
Wat vind je dan beter, thth, ThTh, T. is vast al bezet...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tabak, neo-BeF'er
[..]
Dat is verwarrend, nu is het net of je de TT uitzwaait
Gaan we nu een heel topic vol zwijmelen?quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gaan we nu een heel topic vol zwijmelen?.
Daar ben ik in dit topic voor.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als ie maar niet aan de mijne zit![]()
Jaloers?quote:
lekker zacht ehquote:Op woensdag 9 november 2005 00:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar ben ik in dit topic voor..
T.T natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat vind je dan beter, thth, ThTh, T. is vast al bezet...
Leuk voor jequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:59 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
ik had een cloon en ben langer lid van de orde der Bier en Frituur dan U
Maar,w aaromd an nietquote:
Dat zeg ik, T.T, alleen vergeet ik soms de punt.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar,w aaromd an niet.... oH, wacht je zei echt ja.
.
* pc-fr34k flauwvalt.
quote:
* pc-fr34k komt weer bij bewustzijn...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
*pc-f per ongeluk laat stuiteren op de grond
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nou moet je niet gelijk gaan likken... langzaam opbouwen![]()
Wil je dan nou die verdelger hebben?quote:
ik weet het, ik weet het...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k komt weer bij bewustzijn...
Waar ben ik... Of nog een betere vraag, wie ben ik?.
* pc-fr34k hangt zichzelf op.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik weet het, ik weet het...
Ron Brandsteder!!!
Stomme kachelquote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef cerror het volgende:
Stomme kachel!
Knoopjes losmaken, ok.quote:
Ik ben 'm ook spuugzatquote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef cerror het volgende:
Stomme kachel!
ach flikker toch opquote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef Thor.Thunder het volgende:
-lulverhaal-
Het is een kanker kachel.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stomme kachel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er met die kachel?
Wil niet aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stomme kachel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er met die kachel?
Je ging slapen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef Thor.Thunder het volgende:
BLAAAAAAAAAAT
Ik kwam net op tijd erachter wie ik was door mijn icon en mijn username en de / me tag.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het was maar een spelletje!!!![]()
quote:
Geil!quote:
*gaat dan zelf maar met haar knopjes spelenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is een kanker kachel.
Ben nu eventjes pallets sorteren.
Ah, rukken dus.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:11 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
ik ging afsluiten
niet slapen
Hulp nodigquote:Op woensdag 9 november 2005 00:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*gaat dan zelf maar met haar knopjes spelen
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*gaat dan zelf maar met haar knopjes spelen
Hoe warm ben jij?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Ik moet ook niet zo lomp doen
Maakt me niet uit, als je maar niet blijftquote:Op woensdag 9 november 2005 00:11 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
ik ging afsluiten
niet slapen
Hey men, ik ben alweer terug.quote:
Zeg doe eens aardig tegen Thor!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, als je maar niet blijft
Uit het oog uit hat hart he.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uit het oog uit hat hart he.. Slet!
door jou ben ik nu heel depressief en heb ik net 4!!!!! asprientjes geslikt om mezelf dood te makenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, als je maar niet blijft
Ik vergeef het je al.quote:
Heeft-ie zelf in de handquote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg doe eens aardig tegen Thor!
Precies mijn gedachtes.quote:
Nee dat helpt! als mod moet je er juist wat aan doenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Het lijkt onderhand wel een soap hier. Ik ga maar gauw weg, voor het uit de hand loopt.
Lekker warm.. hoezo?quote:
Neem er nog eens vier, dan gaat het snellerquote:Op woensdag 9 november 2005 00:16 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
door jou ben ik nu heel depressief en heb ik net 4!!!!! asprientjes geslikt om mezelf dood te maken![]()
Nee hoor, hij heeft ze;f z'n lul in z'n hand:quote:
quote:
quote:
* pc-fr34k vind jou lief.quote:
Pff, VM en pcdinges doppen hun eigen boontjes maarquote:Op woensdag 9 november 2005 00:18 schreef DeLeider het volgende:
Nee dat helpt! als mod moet je er juist wat aan doen
Geeft nog 30 stripjes ibuprofen 500mg aan..quote:Op woensdag 9 november 2005 00:16 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
door jou ben ik nu heel depressief en heb ik net 4!!!!! asprientjes geslikt om mezelf dood te maken![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff, VM en pcdinges doppen hun eigen boontjes maar
quote:
*koopt meestal boontjes in potquote:Op woensdag 9 november 2005 00:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff, VM en pcdinges doppen hun eigen boontjes maar
Dan kook je ze alleen nog evenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*koopt meestal boontjes in pot![]()
Kan je goed koken VM?quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
met patatjes uit de frituur erbij![]()
Jum.quote:
*heeft rode wijn gehadquote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef JDude het volgende:
Pffff, als dit het nieuwe [BeF] wordt dan ben ik zo weg
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef JDude het volgende:
Het word hier sex-chat ja!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef JDude het volgende:
In dat geval, gelijk naar bed?quote:
Ik hoop dat je geen tentamen Nederlands hebt gehad?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb de nieuwe al klaar leggen hier.
Wat verwacht je van een reeks die bef heeft, de meeste postsers (kansloze) vrijgezellen zijn die meer tijd aan fok besteden dan aan social skills.quote:
Bonen en Frieten?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef JDude het volgende:
Dat is expres, dat mot zo als echte Rotterdammer. Ik ken wel Nederlands gaan lopen lullen maar daar hebt ik niet altijd zin aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen tentamen Nederlands hebt gehad?
quote:
Verbied het!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Het moet en zal de kop ingedrukt worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |