Zullen die stieren niet zo erg vinden..quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef cerror het volgende:
Msn zuigt stierenballen.
Monochroom!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef cerror het volgende:
Msn zuigt stierenballen.
Als jij gelijk heb moet ze haar tieten posten, zo niet nog steeds.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
We kunnen er wel een weddenschap opzetten trouwens
En jij...En jij...quote:
Ze kan zoveel moeten..quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als jij gelijk heb moet ze haar tieten posten, zo niet nog steeds..
Ik ben een atheďst schat.. kan mij die God nou schelenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
En jij...En jij...
Gij onwaarlijke christen! Post uwe tit'n of wij zult gij kastijden!
Naja, christen ben ik het niet mee eens maar dat kastijden ligt me wel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
En jij...En jij...
Gij onwaarlijke christen! Post uwe tit'n of wij zult gij kastijden!
Kijk maar uit.. ik mep terug..quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, christen ben ik het niet mee eens maar dat kastijden ligt me wel.
quote:
Mij mijn tieten privé laten houden en jullie niet meer zeikenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, het zijn geen levensgrote ingrepen die ik hier doe hoor... het is meer omdat ik vanaf begin af aan al in deze reeks zit dat de vaste posters mij een beetje zijn gaan beschouwen als het BeF-modje.
Dus af en toe een keer een titeltje verbeteren, dat soort werk.
Mocht het een probleem zijn, dan zeg het maar hoor
Wij zeiken niet meer als jij je tioeten post, ook een goede oplossing, en een meer fap-waaridge oplossing.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mij mijn tieten privé laten houden en jullie niet meer zeiken
Maar niet de mijne..quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:40 schreef NJ het volgende:
Hey, tieten!
Waar?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:40 schreef NJ het volgende:
Hey, tieten!
quote:
Hmpf. Ik ben wel benieuwd naar Danny's oplossing. Jij wil er geen weddenschap op zetten? Willekeurige inzetquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mij mijn tieten privé laten houden en jullie niet meer zeiken
*naar beneden kijkt, even voelt..quote:
Geen bifi's want ik heb vandaag overheerlijke burrito's gehad en die wil ik in m'n maag houden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmpf. Ik ben wel benieuwd naar Danny's oplossing. Jij wil er geen weddenschap op zetten? Willekeurige inzet
ons nog uitdagen ook nog!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
*naar beneden kijkt, even voelt..
Jup.. hier
Danny zegt vast dat ik ze eerst even naar hem mag sturen, dan oordeelt hij wel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmpf. Ik ben wel benieuwd naar Danny's oplossing. Jij wil er geen weddenschap op zetten? Willekeurige inzet
Alsof we, ALS ik al antwoord krijg, vandaag antwoord krijgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen bifi's want ik heb vandaag overheerlijke burrito's gehad en die wil ik in m'n maag houden.
Tssk, we hebben het hier niet over tagjesquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Danny zegt vast dat ik ze eerst even naar hem mag sturen, dan oordeelt hij wel.
Natuurlijk..quote:
\quote:
je moet toch ergens goed in zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent de slechtste lurker ooit
quote:
Lurken niet jouw roepingquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je moet toch ergens goed in zijn![]()
Tabak, neo-BeF'erquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:54 schreef Thor.Thunder het volgende:
Ik sluit af mijne heren en geen dames omdat hij het bewijs erveur nog niet heeft geleverd
een goeden-nacht
Dat is verwarrend, nu is het net of je de TT uitzwaaitquote:
Had je allang lul, je was alleen een tidj afwezig op Fok.quote:
Wat vind je dan beter, thth, ThTh, T. is vast al bezet...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tabak, neo-BeF'er
[..]
Dat is verwarrend, nu is het net of je de TT uitzwaait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |