Ach je mist niks hoor.. toch niet boeiend.quote:
Bewijs het maar eens.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach je mist niks hoor.. toch niet boeiend.
als het voor jou niks voorstelt is het toch een kleine moeite?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach je mist niks hoor.. toch niet boeiend.
Dat waren alle vrouwen volgens Teeuwen..quote:
Lieve Danny,quote:
Jij wilt gewoon weer naar de wc van Janetje gaan!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
als het voor jou niks voorstelt is het toch een kleine moeite?![]()
als jij het eerst doet gaan wij daarnaquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij mijn leven en de levens die hierna zullen volgen, zal dat nooit gebeuren..
quote:
Ik hou ze lekker voor mezelf.. puhquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
als het voor jou niks voorstelt is het toch een kleine moeite?![]()
ps. fix gelijk ff het forum een beetje, het is dikke stront door een trechterquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lieve Danny,
Ik ben rompompom, een regelmatig poster in de [BeF]-reeks. Afgelopen avond hadden wij hier een discussie over één van de basisbeginselen van dit forum. Gebruikster Janetje beweerde namelijk dat zij een uitzondering vormt op de regel dat vrouwelijke users hun tieten moeten posten. De mannelijke poster beweerden unaniem dat dit niet zo is, hetgeen tot een vervelende pat-stelling leidde. Kun jij zo vriendelijk zijn wat licht op de zaak te werpen? Alvast bedankt!
Groetjes, rompompom
Je pest mij!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]Alsof ik iets te bewijzen heb..
[..]
Ik hou ze lekker voor mezelf.. puh
Dzjeedoet!! Welkom, immer!quote:
Heb ik geen last van, mijn internet is zelf al bipsentraagquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ps. fix gelijk ff het forum een beetje, het is dikke stront door een trechter![]()
Ja, zo af ent oe weer snel en dan weer dikke tubgirlsubstantie door een trechter.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ps. fix gelijk ff het forum een beetje, het is dikke stront door een trechter![]()
Ik moest even doorgeven:quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lieve Danny,
Ik ben rompompom, een regelmatig poster in de [BeF]-reeks. Afgelopen avond hadden wij hier een discussie over één van de basisbeginselen van dit forum. Gebruikster Janetje beweerde namelijk dat zij een uitzondering vormt op de regel dat vrouwelijke users hun tieten moeten posten. De mannelijke poster beweerden unaniem dat dit niet zo is, hetgeen tot een vervelende pat-stelling leidde. Kun jij zo vriendelijk zijn wat licht op de zaak te werpen? Alvast bedankt!
Groetjes, rompompom
Dan gaan jullie bifi's posten? Dan doe ik het helemaal niet meer...quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:58 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
als jij het eerst doet gaan wij daarnahihihihihi
Tuurlijkquote:
Ik geloof er geen klap vanquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moest even doorgeven:
Beste rompompom,
Allereerst wil ik je vragen of je me niet meer 'lieve Danny' wilt noemen, dit beangstigde mij nogal. Ten tweede wil ik je meedelen. Janetje heeft gelijk, ze heeft altijd gelijk en er is geen uitzondering, behalve Janetje. Waarom dat zo is? Ze zei dat ze me zou komen opzoeken als ik haar ongelijk geef en omdat ik nogal bang van haar ben, dit antwoord.
Met vriendelijke groet,
Danny,
Fok!pappa
echt irritant, zkrs die lost connectionquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, zo af ent oe weer snel en dan weer dikke tubgirlsubstantie door een trechter..
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik geloof er geen klap van
Ik stuur dat mailtje gewoon, dan zien we wel wat er van komt!
Zal die niet in MED te lezen zijn voor het lastig vallen van Danny?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:04 schreef Janetje het volgende:
[..]doe maar.. reply wel hier posten he
Nergens last van hierquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:04 schreef DeLeider het volgende:
echt irritant, zkrs die lost connection
Ze geven mods zeker voorang, wat een vriendjespolitiek.quote:
Ja maar tis echt gewoon raar, want nu is ie wel weer best snel, maar het volgende moment zijn er database problemen, en dan ram je op F5 en is het wegquote:
Ik hoop dat jij gelijk krijgt.quote:
Ik moet mn tieten posten?quote:
Nee, ik wist gewoon niet meer wat er over gezegd was door de FA's.quote:
Neeeeee, ga jij nou ook al op z'n Maikuuul's pratenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:18 schreef JDude het volgende:
Whehehe die nieuwe Even Apeldoorn Bellen reclame is hendig tof
Ja.quote:
Troost je, het is BeF maarquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, ik wist gewoon niet meer wat er over gezegd was door de FA's.
Och, het zijn geen levensgrote ingrepen die ik hier doe hoor... het is meer omdat ik vanaf begin af aan al in deze reeks zit dat de vaste posters mij een beetje zijn gaan beschouwen als het BeF-modjequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef NJ het volgende:
Nee, ik wist gewoon niet meer wat er over gezegd was door de FA's.
Gebeurt toch niet.. hehehehquote:
Same answerquote:
Dat zit allemaal maar te MSN'en hier... geen wonder dat er hier geen donder meer gebeurtquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Janetje het volgende:
Gebeurt toch niet.. heheheh
En negeer me eens even heel erg niet op msn
Same answer
Hee, je moet NJ niet te serieus nemen hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, het zijn geen levensgrote ingrepen die ik hier doe hoor... het is meer omdat ik vanaf begin af aan al in deze reeks zit dat de vaste posters mij een beetje zijn gaan beschouwen als het BeF-modje.
Dus af en toe een keer een titeltje verbeteren, dat soort werk.
Mocht het een probleem zijn, dan zeg het maar hoor
Ik msn momenteel alleen maar met rompompom hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zit allemaal maar te MSN'en hier... geen wonder dat er hier geen donder meer gebeurt
We kunnen er wel een weddenschap opzetten trouwensquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet.. heheheh
En negeer me eens even heel erg niet op msn
[..]
Same answer
En jij kan niet quotenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:28 schreef Thor.Thunder het volgende:
[quote]Op dinsdag 8 november 2005 23:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moet mn tieten posten?
[/quote
ze heeft het door
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |