quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
En een meid (of jongen 2) regelen..
Ik vertrouw mensen die Frans praten niet end an vooral de fransne, ik weet niet wat ze zeggen end an hebenz e het vast over mij.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je voudrais une packet du condommes![]()
nou en.... roken ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:12 schreef cerror het volgende:
Paradise Hotel is zaaddodend.
Daarom sla ik Paradise Hotel maar over.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen die Frans praten niet end an vooral de fransne, ik weet niet wat ze zeggen end an hebenz e het vast over mij.. Zo van 'Dat stokbrood he, dat is veels te hard voor die Hollander' En dan hoor je ze dom lachen om het grapje en kijken en wijzen enzo.
. Zelde verhaal met turken, dan weet ik dat het over mij gaat zo van Laten we hem 'beroven' en Duits versta ik een ebetje maar ook nooit gehad, dan denk ik zo van 'Whehehe ik heb zijn opa's fiets nog gestolen! En dan wijzen ze.
.'
Of ik verbeeld het me alleen maar, ik ken de taal immers niet.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:12 schreef cerror het volgende:
Paradise Hotel is zaaddodend.
M'n broer vind het prachtig, maar er wordt niet eens geneukt daar.quote:
Amateursquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:19 schreef cerror het volgende:
[..]
M'n broer vind het prachtig, maar er wordt niet eens geneukt daar.
Sukkels!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:19 schreef cerror het volgende:
[..]
M'n broer vind het prachtig, maar er wordt niet eens geneukt daar.
Slaap wel, en dergelijkequote:Op dinsdag 8 november 2005 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:morgen weer vroeg op, dus nu naar bed
Ze zijn ook zo arrogant.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]dat was een van de weinige zinnetjes frans die ik kan
Verder heb ik ook een hekel aan frans
NJ.quote:
en hebben haar op plekken waar het niet hoort (vrouwen dan)quote:
Ban-aanvraag ban!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ban voor anti-Franse sentimenten
En de mannen zijn zo verwijfd dat ze geen haar hebben op p[laatsen waar het wel hoort.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
en hebben haar op plekken waar het niet hoort (vrouwen dan)
Wat was er nou gezegd over gastmodden?!?!@!quote:
Hoi Thor, welkom in [BeF], J. C. VM, Befmod en de rest: Thor, thor: degene die ik net noemde.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:35 schreef Thor.Thunder het volgende:
ik ook!
quote:
Ons BeFmodje mag dat hierquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat was er nou gezegd over gastmodden?!?!@!
Heujquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:35 schreef Thor.Thunder het volgende:
ik ook!

Jij was te lui om er tekst bij te plakkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat was er nou gezegd over gastmodden?!?!@!
Howdyquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:35 schreef Thor.Thunder het volgende:
ik ook!
ghehehehequote:Op dinsdag 8 november 2005 22:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En de mannen zijn zo verwijfd dat ze geen haar hebben op p[laatsen waar het wel hoort.
Oh, een gozerquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb Thor trouwens gemeet op Metropolis festival.. Is een goede gozer en biert graag.
.
Dank u zeer, Uw geschenk is aangenomenquote:
De 'post je tieten'-posts kunnen dus achterwege blijven.quote:
Thor.Thunderquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De 'post je tieten'-posts kunnen dus achterwege blijven..
Hup, tieten posten, anders hoor je er niet bij..quote:
Thor The Almighty God Of Thunder Beer Sex Drugs And All And Everything In The Intire Universe And Beyond paste nietquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:48 schreef DeLeider het volgende:
Er moeten meer chicks komen in BeF!! we moeten BeF aantrekkelijker maken voor ze, zullen we ook breezahs weggeven
Hmpf. Bij mijn weten zijn er nooit uitzonderingen geweest op die regel. Ik zal eens navraag doen bij Danny...quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hup, tieten posten, anders hoor je er niet bij..
Ik was natuurlijk uitgesloten van deze regel..
Die chicks hoef ik hier nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:48 schreef DeLeider het volgende:
Er moeten meer chicks komen in BeF!! we moeten BeF aantrekkelijker maken voor ze, zullen we ook breezahs weggeven
Doe datquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmpf. Bij mijn weten zijn er nooit uitzonderingen geweest op die regel. Ik zal eens navraag doen bij Danny...
Bij mijn leven en de levens die hierna zullen volgen, zal dat nooit gebeuren..quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tjah dan zul je je tieten moeten posten![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij mijn leven en de levens die hierna zullen volgen, zal dat nooit gebeuren..
Kut hoer!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij mijn leven en de levens die hierna zullen volgen, zal dat nooit gebeuren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |