Houdios is de opvolger van Houdoe, waarin de kassameisjes nu naar Salou gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:25 schreef Schmurf het volgende:
houdoe in plkaats van houdios, lijkt me
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Over 10 minuten op Nederland 3 dus.
Niet bepaald nee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:43 schreef Bupatih het volgende:
Humorloos zou ik het nummer niet willen noemen.
Wat is er dan grappig aan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:43 schreef Bupatih het volgende:
Humorloos zou ik het nummer niet willen noemen.
De 'vertaling' van (de opmerkingen van) de supermarkt naar het Spaanse strand.quote:
Ze zouden dit gewoon niet moeten doen, vind ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:40 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb gelezen dat het testpubliek heel erg negatief reageerde op het nieuwe seizoen, en als dat humorloze liedje "houdios" een representatief beeld geeft van het niveau dan begrijp ik wel waarom.
Ik had er wel meer van verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
Afgelopen.
OMFG......gaafquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
We worden bedreigd door de moslims..
Ik vind ze erg goed met muziek/zang/tekst.!
Waar kunnen we die downloaden, hij is geweldigquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
geweldig nummer idd, de rest van het programma was maar magertjesquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind ze erg goed met muziek/zang/tekst.!
Had 'm gewoon bij de Free record shop vandaan (afdeling cabaret geloof ik)quote:Op zondag 13 november 2005 19:01 schreef Stpan het volgende:
Iemand die weet waar de DVD van het 1e seizoen te krijgen is? Ik heb em ooit zien liggen, maar toen was ik nog pauperEn alleen al het filmpje van de wielrenner die het tegen de tramlijnen opnam is de aankoop al dubbel en dwars waard.
und Ulliquote:
Die vond ik ook zeer goed!quote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef Maisnon het volgende:
We worden bedreigd door de moslims
quote:Op maandag 14 november 2005 12:43 schreef PDOA het volgende:
We worden bedreigd door de moslims! Zet er een housebeat onder en je hebt een gegarandeerde clubhit!
We Worden Bedreigd Door De Moslims (DJMarcel.nl's Mosmix)quote:Op maandag 14 november 2005 12:43 schreef PDOA het volgende:
Ja, dat backpacken was echt humorloos. Maar die nummers maakten veel goed!
We worden bedreigd door de moslims! Zet er een housebeat onder en je hebt een gegarandeerde clubhit!
Dude, jij hier?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:27 schreef Tha_Mars het volgende:
http://variatee.vara.nl/mediaplayer/player.jsp?filmID=199370&playerName=daarvliegendepanters.player
kinderachtigquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:59 schreef Schmurf het volgende:
wow, meestal vind ik ze wel leuk maar dit is echt te kinderachtig zeg
Idd lapdance grappig nagedaan met die bmx fietjes en die donkere gedeeltes als ze tussen die mokkeltjes zitten.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:53 schreef DJMarcel.nl het volgende:
V*M*B*O <-> N*E*R*D
Die clip ook mooi nagemaakt !
harde stukjes poep is enkel licht aangepast.. vamos naar salou is ook al bekend materiaal.quote:
ja, maar best wel heel anders.. geen verbetering.. alhowel de tandenborstels geniaal waren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:14 schreef Bupatih het volgende:
Zat 'Harde stukjes poep' erin?
Ik heb het gemist..
. Ik kijk het wel via de site terug.
.
Verbetering is ook niet nodig bij dat stukje. (Althans, hoe ik het ken uit 'Hype').quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar best wel heel anders.. geen verbetering.. alhowel de tandenborstels geniaal waren.
Ik wilde net zeggen, vond de tandenborstels geniaalquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar best wel heel anders.. geen verbetering.. alhowel de tandenborstels geniaal waren.
En roeland de kasplant die z'n oma op bezoek kreeg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het begin gemist, was dat alleen die clip???
dat probleem heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, vond de tandenborstels geniaal!
Binnenkort de aflevering van vorige week eens terugkijken, heb die helaas gemist.
Dit fragment heb ik al wel kunnen terugzien op de site (de hele aflevering nog nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
harde stukjes poep is enkel licht aangepast..
Vond die Duitse Arzt juist wel een extra dimensie in combinatie met die blonde pruikenquote:Op zondag 20 november 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit fragment heb ik al wel kunnen terugzien op de site (de hele aflevering nog niet)
Maar het is inderdaad anders.
Anders ingezongen, maar ook het stukje op het einde. In het 'origineel' hoor je een Nederlandse arts in plaats van een Duitse.
Uhuh.quote:Op zondag 20 november 2005 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vond die Duitse Arzt juist wel een extra dimensie in combinatie met die blonde pruiken.
Dat was vorige week ook al zo. Toen kon je ook alleen VMBO terugkijken.quote:Op zondag 20 november 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit fragment heb ik al wel kunnen terugzien op de site (de hele aflevering nog niet)
Frits die Diederiks grapje niet begrijptquote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Bupatih het volgende:
De Vliegende Panters bij Barend en Van Dorp
Heb wel betere grappen van hem gehoord.quote:Op zondag 20 november 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Frits die Diederiks grapje niet begrijpt
Zouden de 'Odes in Het Bos' hier ook op staan ?quote:Op zondag 20 november 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
* Nieuws
Nieuw album Daar Vliegende Panters
De Vliegende Panters komen in de slipstream van hun nieuwe, alom bejubelde tweede televisieserie nu ook uit met een nieuw album.
...
Toelichting!quote:[b]Op zondag 20 november 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:[/b
Frits die Diederiks grapje niet begrijpt
http://daarvliegendepanters.vara.nlquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:25 schreef SunChaser het volgende:
Vandaag voor t eerst gezien.
Ze waren van de week ergens op de radio in de ochtend als VMBO, maar wist niet dat zij dat waren. Ze waren in karakter.quote:
quote:Deze week verliest Hanneke Groenteman in het Spell from Hell, observeert de V*M*B*O minderjarige meisjes en willen de vaders zich eindelijk weer eens echt man voelen in bed.
over eetproblematiek gaan we het nu niet hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:03 schreef nozem het volgende:
Schitterend, die laatste sketch met Hanneke Groenteman aan de galg.![]()
Theater is ook leuk ja.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:32 schreef SunChaser het volgende:
Dit is t eerste dat ik zie van DVP, is de theaterversie ook leuk, anders haal ik die shows even in de videotheek
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:37 schreef _dirkjan_ het volgende:
Die clip van die jonge meisjes, die meisjes zitten bij mijn zusje in de klas... haha
En die mogen van hun ouders in onderbroekjes en likkend aan ijsjes op tvquote:Op zondag 4 december 2005 01:14 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
m'n zusje is 14, dus die zullen wel 14/15 zijn
ok, dat is wel heel ergquote:Op zondag 4 december 2005 01:14 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
m'n zusje is 14, dus die zullen wel 14/15 zijn
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:36 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Theater is ook leuk ja.
"Sex" of "Hype" zou ik doen.
Maar het blijft leuk...daar niet van.quote:Op zondag 11 december 2005 14:03 schreef Bupatih het volgende:
De 'Schuwe Geep' van deze week is gebaseerd op een stuk uit 'De grote drie' (Die sketch met allerlei koekjes trouwens ook)
En het 'Discotheek'-principe hebben ze ook meerdere malen toegepast in hun shows.
Ik had eigenlijk ook wel een leuke, verrassende clou verwacht.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:00 schreef SunChaser het volgende:
De Vaders viel tegen deze keer.
dit keer was het niet grappig, maar de harde realiteit voor sommige mannenquote:Op zondag 11 december 2005 14:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ook wel een leuke, verrassende clou verwacht.
quote:Vliegende Panters vormen fictieve nederhopgroep
Uitgegeven op woensdag 14 december 2005 om 10:19:22
(Novum) - Het cabarettrio De Vliegende Panters kruipt voor de nieuwe single 'Bloemenbuurt' in de huid van de fictieve nederhopformatie V*M*B*O. Een rapgroep waarvan de leden Def Radbout, Double U-Jay en MC-Arjan afkomstig zijn uit Aerdenhout. Volgens het trio moge het duidelijk zijn dat het rapt zonder spelfouten. De nieuwe single van de cabaretiers is afkomstig van het nieuwe album 'Daar Vliegende Panters 2', dat deze week uitkwam.
Volgens de heren is het nieuwe album een soundtrack die hoort bij de televisieserie die de afgelopen weken te zien was bij de Vara. Het album bevat naast de nieuwe single de zomerhit 'Houdios' van De Kassameisjes. In het nummer 'Bling bling' geven de heren volgens eigen zeggen een sneer naar de pimpende gangstacultuur. De nummers 'Lekker reppe' en 'Harde stukjes poep' waren volgens De Panters in het theater al klassiekers en werden daarom nu als studionummers opnieuw opgenomen en in een nieuw jasje gestoken.
De Vliegende Panters, die bestaan uit Rutger de Bekker, Diederik Ebbinge en Remko Vrijdag, gaan vanaf januari weer het theater in. Ze beginnen dan met de try-outs van hun vierde theaterprogramma 'The main event'.
De backpackers zijn subliem! Uli!quote:
Overtredingquote:Op zondag 11 december 2005 14:03 schreef Bupatih het volgende:
En het 'Discotheek'-principe hebben ze ook meerdere malen toegepast in hun shows.
quote:De vaders proberen een pilletje, Roeland heeft last van een lekkage, het spel Ren je rat in Late Night in Hell wordt gespeeld en de nieuwste clip Luister Schatje.
En elke keer weer dat afgezaagde:quote:
Doet me toch aan Jiskefet denken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En elke keer weer dat afgezaagde:
"(Lamme zak) in mijn broek, ja."
"Dat zei mijn vrouw ook vannacht."
Hè, hè, hè, hè, hè, hè, hè.
Dát woord wil ik hier niet horen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Doet me toch aan Jiskefet denken.
Waarom niet? Als dit nou een verbetering erop was.quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:55 schreef pberends het volgende:
2 daarvan lijken op Joost Zwagerman.
http://daarvliegendepanters.vara.nlquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef pberends het volgende:
Iemand een link naar de vorige uitzendingen?
Ik heb ze al.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef pberends het volgende:
Iemand een link naar de vorige uitzendingen?
Jep. Je hebt dus nog wat terug te kijken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:07 schreef pberends het volgende:
Dit was de 6e aflevering toch?
Ik had er al 2 gezien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jep. Je hebt dus nog wat terug te kijken.
Binnenkort vakantiequote:Op zaterdag 17 december 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jep. Je hebt dus nog wat terug te kijken.
quote:Op zondag 18 december 2005 14:42 schreef pberends het volgende:
Die ene gast die getrouwd is en dat kind Puk heeft is gewoon Joost Zwagerman.
Dit was idd een zeer geslaagde satire op het hele rnb/hiphop genrequote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef Stpan het volgende:
V * M * B * O *
![]()
![]()
![]()
Ik heb zo'n grafhekel aan de hele r 'n b nederhoprage!![]()
Dat laatste moet niet in subscript maar in superscriptquote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef Stpan het volgende:
V * M * B * O *
![]()
![]()
![]()
Ik heb zo'n grafhekel aan de hele r 'n b nederhoprage!![]()
Idd. Ze zetten die kansloze stakkers echt zo goed neerquote:Op donderdag 22 december 2005 01:35 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat laatste moet niet in subscript maar in superscript![]()
Als ik die fantastische parodie van de Vliegende Panters zie, hoop ik stiekem dat al die Nederhoparrenbie-losers dat ook zien en beseffen hoe kansloos ze zijn.
In januari beginnen ze met de try-outs van hun 4e show 'The Main Event'.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef hose het volgende:
Fantastische serie weer van de Vliegende Panters!
Ik ben ze allemaal op dvd aan het opnemen.
Weet iemand wanneer ze weer het theater ingaan? Ik heb ze een paar jaar geleden gezien in het circustheater en het was werkleijk geweldig!
quote:Deze week hebben de vaders een weekend vrij, arbitreert Trio Met Flag en Fluit een voetbalwedstrijd, gaat Roodkapje op bezoek bij oma en zijn de V*M*B*O-ers terug met de clip Nou en.
Wat had ik dan ook gezegd, Sun?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Ik had laatst de DVD De Grote Drie gehuurd, maar dat was niks aan.
Sukkel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, kon me niet meer herinneren welke van de 2 het wasSexHype hebben ze ook
of bij de Free Record Shop uit de aanbiedinegnbak vissenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sukkel.
Nou, hup! Ga 'Sex' en 'Hype' huren.
Oeh!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of bij de Free Record Shop uit de aanbiedinegnbak vissen
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef Bullpit het volgende:
moet ik je even aftrekken dan om de druk er af te halen![]()
Volgens mij zijn de backpackers Duits, behalve die hippie die Zweeds lijkt te zijn. Echt goed ja, en dat moet ook wel erg leuk zijn om gemaakt te hebben. Ze hebben al die tijd op vakantie natuurlijk moeten acteren tegenover alle andere mensen die ze tegenkomen. Elke gelegenheid dat ze eventjes alleen waren, moéten ze wel benut hebben om weer eens in een deuk te liggenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:17 schreef Dada het volgende:
Die backpackers zijn echt zooo goedZijn het nou Zweden of Duitsers? En roodkapje en Roeland de kasplant waren allebei
De vaders waren weer een mooi portret van de teloorgang van de mannelijkheid
M'n vriendin lag geloof ik ook meer dubbel om mij dan om de humorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:43 schreef melvinkef het volgende:
Heb weer blauw gelegen van het lachen
![]()
Ik was hier de enige die erom kon lachen, niemand bij ons vind het leuk....ach ja echte humor is niet voor elk mens neergelegd![]()
quote:Deze week is Ozzy Osbourne te gast bij Late Night in Hell, gaat Roeland het huis uit en wordt er een speciale ode aan Patrick Kluivert gebracht.
Ik vond het ook niet veelquote:Op zondag 15 januari 2006 11:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik vond dit echt de saaiste en slechtste aflevering ooit![]()
Jammer dat ze Ozzy Nederlands lieten praten.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:27 schreef kamagurka het volgende:
alleen late night in hell was wel aardig, maar niet meer dan dat.
Het nummer 'Lekker Reppe' hebben ze al eens gedaan in hun show Hype (net als het nummer 'Harde stukjes poep' dat ze in 'Daar Vliegende Panters' opnieuw hebben ingezongen) en ik vond het wel een leuk nummer.quote:Deze week doet Bertrand herexamen, gaan de vaders zingen bij een popkoor, vindt Roeland zijn geluk en gaan de V*M*B*O-ers lekker reppen.
Ja?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:21 schreef Kipman het volgende:
Lekker Reppe was net op MTV. Dat zal wel een grote hit gaan worden!!!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:21 schreef Kipman het volgende:
[28-01-06][19:40-21:00] De Vliegende Panters - De Grote Driequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:25 schreef Bupatih het volgende:
De Vliegende Panters: De grote drie
In plaats van Daar Vliegende Panters.
Morgen 28 januari 2006, 19:40-21:00 uur
Ohhhw god man ik mag het hopen!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:21 schreef Kipman het volgende:
Omdat je er nog niet eerder in hebt gepost.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom staat deze nog niet in mijn AT?
Wie het weet mag het zeggen, hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |