quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef Bullpit het volgende:
moet ik je even aftrekken dan om de druk er af te halen![]()
Volgens mij zijn de backpackers Duits, behalve die hippie die Zweeds lijkt te zijn. Echt goed ja, en dat moet ook wel erg leuk zijn om gemaakt te hebben. Ze hebben al die tijd op vakantie natuurlijk moeten acteren tegenover alle andere mensen die ze tegenkomen. Elke gelegenheid dat ze eventjes alleen waren, moéten ze wel benut hebben om weer eens in een deuk te liggenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:17 schreef Dada het volgende:
Die backpackers zijn echt zooo goedZijn het nou Zweden of Duitsers? En roodkapje en Roeland de kasplant waren allebei
De vaders waren weer een mooi portret van de teloorgang van de mannelijkheid
M'n vriendin lag geloof ik ook meer dubbel om mij dan om de humorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:43 schreef melvinkef het volgende:
Heb weer blauw gelegen van het lachen
![]()
Ik was hier de enige die erom kon lachen, niemand bij ons vind het leuk....ach ja echte humor is niet voor elk mens neergelegd![]()
quote:Deze week is Ozzy Osbourne te gast bij Late Night in Hell, gaat Roeland het huis uit en wordt er een speciale ode aan Patrick Kluivert gebracht.
Ik vond het ook niet veelquote:Op zondag 15 januari 2006 11:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik vond dit echt de saaiste en slechtste aflevering ooit![]()
Jammer dat ze Ozzy Nederlands lieten praten.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:27 schreef kamagurka het volgende:
alleen late night in hell was wel aardig, maar niet meer dan dat.
Het nummer 'Lekker Reppe' hebben ze al eens gedaan in hun show Hype (net als het nummer 'Harde stukjes poep' dat ze in 'Daar Vliegende Panters' opnieuw hebben ingezongen) en ik vond het wel een leuk nummer.quote:Deze week doet Bertrand herexamen, gaan de vaders zingen bij een popkoor, vindt Roeland zijn geluk en gaan de V*M*B*O-ers lekker reppen.
Ja?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:21 schreef Kipman het volgende:
Lekker Reppe was net op MTV. Dat zal wel een grote hit gaan worden!!!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:21 schreef Kipman het volgende:
[28-01-06][19:40-21:00] De Vliegende Panters - De Grote Driequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:25 schreef Bupatih het volgende:
De Vliegende Panters: De grote drie
In plaats van Daar Vliegende Panters.
Morgen 28 januari 2006, 19:40-21:00 uur
Ohhhw god man ik mag het hopen!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:21 schreef Kipman het volgende:
Omdat je er nog niet eerder in hebt gepost.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom staat deze nog niet in mijn AT?
Wie het weet mag het zeggen, hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |