Houdios is de opvolger van Houdoe, waarin de kassameisjes nu naar Salou gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:25 schreef Schmurf het volgende:
houdoe in plkaats van houdios, lijkt me
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Over 10 minuten op Nederland 3 dus.
Niet bepaald nee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:43 schreef Bupatih het volgende:
Humorloos zou ik het nummer niet willen noemen.
Wat is er dan grappig aan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:43 schreef Bupatih het volgende:
Humorloos zou ik het nummer niet willen noemen.
De 'vertaling' van (de opmerkingen van) de supermarkt naar het Spaanse strand.quote:
Ze zouden dit gewoon niet moeten doen, vind ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:40 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb gelezen dat het testpubliek heel erg negatief reageerde op het nieuwe seizoen, en als dat humorloze liedje "houdios" een representatief beeld geeft van het niveau dan begrijp ik wel waarom.
Ik had er wel meer van verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
Afgelopen.
OMFG......gaafquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
We worden bedreigd door de moslims..
Ik vind ze erg goed met muziek/zang/tekst.!
Waar kunnen we die downloaden, hij is geweldigquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
geweldig nummer idd, de rest van het programma was maar magertjesquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind ze erg goed met muziek/zang/tekst.!
Had 'm gewoon bij de Free record shop vandaan (afdeling cabaret geloof ik)quote:Op zondag 13 november 2005 19:01 schreef Stpan het volgende:
Iemand die weet waar de DVD van het 1e seizoen te krijgen is? Ik heb em ooit zien liggen, maar toen was ik nog pauperEn alleen al het filmpje van de wielrenner die het tegen de tramlijnen opnam is de aankoop al dubbel en dwars waard.
und Ulliquote:
Die vond ik ook zeer goed!quote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef Maisnon het volgende:
We worden bedreigd door de moslims
quote:Op maandag 14 november 2005 12:43 schreef PDOA het volgende:
We worden bedreigd door de moslims! Zet er een housebeat onder en je hebt een gegarandeerde clubhit!
We Worden Bedreigd Door De Moslims (DJMarcel.nl's Mosmix)quote:Op maandag 14 november 2005 12:43 schreef PDOA het volgende:
Ja, dat backpacken was echt humorloos. Maar die nummers maakten veel goed!
We worden bedreigd door de moslims! Zet er een housebeat onder en je hebt een gegarandeerde clubhit!
Dude, jij hier?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:27 schreef Tha_Mars het volgende:
http://variatee.vara.nl/mediaplayer/player.jsp?filmID=199370&playerName=daarvliegendepanters.player
kinderachtigquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:59 schreef Schmurf het volgende:
wow, meestal vind ik ze wel leuk maar dit is echt te kinderachtig zeg
Idd lapdance grappig nagedaan met die bmx fietjes en die donkere gedeeltes als ze tussen die mokkeltjes zitten.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:53 schreef DJMarcel.nl het volgende:
V*M*B*O <-> N*E*R*D
Die clip ook mooi nagemaakt !
harde stukjes poep is enkel licht aangepast.. vamos naar salou is ook al bekend materiaal.quote:
ja, maar best wel heel anders.. geen verbetering.. alhowel de tandenborstels geniaal waren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:14 schreef Bupatih het volgende:
Zat 'Harde stukjes poep' erin?
Ik heb het gemist..
. Ik kijk het wel via de site terug.
.
Verbetering is ook niet nodig bij dat stukje. (Althans, hoe ik het ken uit 'Hype').quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar best wel heel anders.. geen verbetering.. alhowel de tandenborstels geniaal waren.
Ik wilde net zeggen, vond de tandenborstels geniaalquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar best wel heel anders.. geen verbetering.. alhowel de tandenborstels geniaal waren.
En roeland de kasplant die z'n oma op bezoek kreeg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het begin gemist, was dat alleen die clip???
dat probleem heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, vond de tandenborstels geniaal!
Binnenkort de aflevering van vorige week eens terugkijken, heb die helaas gemist.
Dit fragment heb ik al wel kunnen terugzien op de site (de hele aflevering nog nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
harde stukjes poep is enkel licht aangepast..
Vond die Duitse Arzt juist wel een extra dimensie in combinatie met die blonde pruikenquote:Op zondag 20 november 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit fragment heb ik al wel kunnen terugzien op de site (de hele aflevering nog niet)
Maar het is inderdaad anders.
Anders ingezongen, maar ook het stukje op het einde. In het 'origineel' hoor je een Nederlandse arts in plaats van een Duitse.
Uhuh.quote:Op zondag 20 november 2005 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vond die Duitse Arzt juist wel een extra dimensie in combinatie met die blonde pruiken.
Dat was vorige week ook al zo. Toen kon je ook alleen VMBO terugkijken.quote:Op zondag 20 november 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit fragment heb ik al wel kunnen terugzien op de site (de hele aflevering nog niet)
Frits die Diederiks grapje niet begrijptquote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Bupatih het volgende:
De Vliegende Panters bij Barend en Van Dorp
Heb wel betere grappen van hem gehoord.quote:Op zondag 20 november 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Frits die Diederiks grapje niet begrijpt
Zouden de 'Odes in Het Bos' hier ook op staan ?quote:Op zondag 20 november 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
* Nieuws
Nieuw album Daar Vliegende Panters
De Vliegende Panters komen in de slipstream van hun nieuwe, alom bejubelde tweede televisieserie nu ook uit met een nieuw album.
...
Toelichting!quote:[b]Op zondag 20 november 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:[/b
Frits die Diederiks grapje niet begrijpt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |