quote:Op maandag 14 november 2005 12:43 schreef PDOA het volgende:
We worden bedreigd door de moslims! Zet er een housebeat onder en je hebt een gegarandeerde clubhit!

We Worden Bedreigd Door De Moslims (DJMarcel.nl's Mosmix)quote:Op maandag 14 november 2005 12:43 schreef PDOA het volgende:
Ja, dat backpacken was echt humorloos. Maar die nummers maakten veel goed!
We worden bedreigd door de moslims! Zet er een housebeat onder en je hebt een gegarandeerde clubhit!

Dude, jij hier?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:27 schreef Tha_Mars het volgende:
http://variatee.vara.nl/mediaplayer/player.jsp?filmID=199370&playerName=daarvliegendepanters.player

kinderachtigquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:59 schreef Schmurf het volgende:
wow, meestal vind ik ze wel leuk maar dit is echt te kinderachtig zeg

Idd lapdance grappig nagedaan met die bmx fietjes en die donkere gedeeltes als ze tussen die mokkeltjes zitten.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:53 schreef DJMarcel.nl het volgende:
V*M*B*O <-> N*E*R*D
Die clip ook mooi nagemaakt !

harde stukjes poep is enkel licht aangepast.. vamos naar salou is ook al bekend materiaal.quote:

ja, maar best wel heel anders.. geen verbetering.. alhowel de tandenborstels geniaal waren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:14 schreef Bupatih het volgende:
Zat 'Harde stukjes poep' erin?
Ik heb het gemist..
. Ik kijk het wel via de site terug.
.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |