http://daarvliegendepanters.vara.nlquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:25 schreef SunChaser het volgende:
Vandaag voor t eerst gezien.
Ze waren van de week ergens op de radio in de ochtend als VMBO, maar wist niet dat zij dat waren. Ze waren in karakter.quote:
quote:Deze week verliest Hanneke Groenteman in het Spell from Hell, observeert de V*M*B*O minderjarige meisjes en willen de vaders zich eindelijk weer eens echt man voelen in bed.
over eetproblematiek gaan we het nu niet hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:03 schreef nozem het volgende:
Schitterend, die laatste sketch met Hanneke Groenteman aan de galg.![]()
Theater is ook leuk ja.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:32 schreef SunChaser het volgende:
Dit is t eerste dat ik zie van DVP, is de theaterversie ook leuk, anders haal ik die shows even in de videotheek
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:37 schreef _dirkjan_ het volgende:
Die clip van die jonge meisjes, die meisjes zitten bij mijn zusje in de klas... haha
En die mogen van hun ouders in onderbroekjes en likkend aan ijsjes op tvquote:Op zondag 4 december 2005 01:14 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
m'n zusje is 14, dus die zullen wel 14/15 zijn
ok, dat is wel heel ergquote:Op zondag 4 december 2005 01:14 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
m'n zusje is 14, dus die zullen wel 14/15 zijn
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:36 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Theater is ook leuk ja.
"Sex" of "Hype" zou ik doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |