verkocht, kwijt of nooit gehad ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb er geen.
gefeliciteerd, nu heb jij er dus ook 1 !quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:45 schreef Lionheaad het volgende:
Waar hebben we het over??
* lionheaad zich blond voelt....
same here. ben erg blondtquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:45 schreef Lionheaad het volgende:
Waar hebben we het over??
* lionheaad zich blond voelt....
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gefeliciteerd, nu heb jij er dus ook 1 !
Dat is onder het gemiddelde he?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:54 schreef Lionheaad het volgende:
CZ 1047,-
Zeg je dan:quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij blijft het dan ongeveer gelijk voor mij, mits ik geen aanvullende verzekering neem. Straks maar eens m'n pa bellen om het uit te laten zoeken.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:04 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zeg je dan:
Hé Pa.....zoek het ff uit....
![]()
Dat is toch alleen voor bejaarden?quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Boezje heeft zn jaarlijkse antigriepshot wieder gehad en is weer terug in Enschede
Moet het nu wel zelf uitzoeken.....aan m'n ouders heb ik op dit gebied trouwens ook niet veel....quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]![]()
Daar is ie toch voor?Ik snap er toch geen hol van. En de huurtoeslag wordt ook nog een leuke. Als je op kamers woont, dan krijg je geen toeslag. Maar wat is de definitie van op kamers wonen? Ik zou wel recht hebben op huursubsidie, dus heb ik dan ook recht op toeslag?
Wat een drama weer
Je bent zo oud als dat je je voelt...quote:
Ook voor risicogroepen (which includes me)quote:
en dat terwijl bij C1000 Heineken in de aanbieding is 2 halen 1 betalen !quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:00 schreef DarkShine het volgende:
Net ff 2 loempia's van de Chinees naar binnen gewerkt. Dat zijn toch ook complete maaltijden!
Oja nog ff bij de Aldi, Edah en de Plus geweest. Ben ik meteen klaar voor deze week.
Mijn ma neemt Brand mee van Albert Heyn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dat terwijl bij C1000 Heineken in de aanbieding is 2 halen 1 betalen !
Heiniken is evenementen bier....quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je recht op huursubsidie hebt heb je volgens mij ook recht op huurtoeslag. op kamers wonen betekent dat je iig geen eigen voordeur hebt. heb je die wel dan woon je zelfstandigquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]![]()
Daar is ie toch voor?Ik snap er toch geen hol van. En de huurtoeslag wordt ook nog een leuke. Als je op kamers woont, dan krijg je geen toeslag. Maar wat is de definitie van op kamers wonen? Ik zou wel recht hebben op huursubsidie, dus heb ik dan ook recht op toeslag?
Wat een drama weer
Evenementen bier smaakt beter dan het gemiddelde Nederlandse pils, which includes Heineken!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heiniken is evenementen bier....![]()
Wat voor risico groep dan? Waarom jij wel en ik niet?quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ook voor risicogroepen (which includes me)
Dan krijg ik hopelijk 17euro huurtoeslagquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als je recht op huursubsidie hebt heb je volgens mij ook recht op huurtoeslag. op kamers wonen betekent dat je iig geen eigen voordeur hebt. heb je die wel dan woon je zelfstandig
Mijn AH heeft geen Brandquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mijn ma neemt Brand mee van Albert Heyn.
AstmatiSCH patient. Daarom ik wel en jij nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat voor risico groep dan? Waarom jij wel en ik niet?
Slechte AH!quote:
quote:
tja, dat heb je wel eensquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik ze nooit gehad, wel een tijdje geleend.
Aha ok, jij was zo'n iel kereltje dat bij gym altijd proestend en hyperventilerend naar de kant moest en dan door de rest werd uitgelachen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
AstmatiSCH patient. Daarom ik wel en jij niet
Ah fijn, vooral in deze tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja, dat heb je wel eens
ze zijn wel weer vollop te bestellen trouwens !
ik kan me niet voorstellenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Aha ok, jij was zo'n iel kereltje dat bij gym
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Aha ok, jij was zo'n iel kereltje dat bij gym altijd proestend en hyperventilerend naar de kant moest en dan door de rest werd uitgelachen.
ja, ik ben toch niet gekquote:Thanks for thanks for the mail,We are serious in buying your item and we will like to send the money through post man (royal postal) so that they can deliver the money to your address or we can send it through bank wire transfer to your account .So mail us your
Name-----------------?
Address.................?
State......................?
City.........................?
Country.................?
Zip Code------------?
the item cost and the shipping cost..............?
And mail us the auction that you we like in paying your money..................?
So that we can send the money as soon as possible and we will like you to help us ship the item to Nigeria by tpg post express (post office priority)..
hope to read from you now
Thanks
Maris
Te kleine AH idd.quote:
Grolsch is ook vrij goed te zuipen ja!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Te kleine AH idd.
Maar goed, twee kleine kratjes Brand zijn nu in de bonus bijna net zo duur als een krat Grolsch bij Dirk, dus ik heb een prima alternatief
Ik ken het.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]Laten we zeggen dat ik al lang de ielste niet meer ben
![]()
Pythquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:28 schreef PyTh het volgende:
Brand, Hertog Jan en Grolsch vind ik het lekkerste Nederlandse bier.
Warsteiner en Stella Artois is overall het lekkerste bier
bavariaquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PythGrolsch
liever heineken, bavaria, hertog jan of een alfa
een doelpunt op de training van feyenoordquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom ging de sirene hier in Rotterdam?
Goeiemiddag.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom ging de sirene hier in Rotterdam?
Nou ik vind Brand niet lekker.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer een 'ik vind dit bier lekker' serie.![]()
je mag hier best eerlijk zeggen dat je van shandy houdtquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer een 'ik vind dit bier lekker' serie.![]()
Ah, een nieuw beleid.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je mag hier best eerlijk zeggen dat je van shandy houdt
Is dat niet wat vroeg?quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:54 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro is de wegwezer
tot morgen allen !
hm, dat is toch wel 'opmerkelijk'quote:
quote:Fout bij bewerking. Outlook wordt nu afgesloten
Wil je jouw vrouw en je dochter niet uitschelden?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:36 schreef DIGGER het volgende:
Hoeren!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:36 schreef DIGGER het volgende:
Hoeren!!!!!!!!!!!!!
verllofd is niet getrouwdquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:38 schreef JaWi het volgende:
Krijg een mailtje van een meisje wat verloofd is die iets wil afspreken.
Ik had afgelopen vrijdag met haar gezoendquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:41 schreef rubbereend het volgende:
met afspreken is toch niets mis?
Met zoenen is toch niks mis?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik had afgelopen vrijdag met haar gezoend.
Lekkere verloving danquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
wat vond je korte broek ervan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
Bizar weer toch, net gewoon in korte broek gefietst, en dat in de tweede week van november..
ligt dat aan jou of aan het weerquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
Bizar weer toch, net gewoon in korte broek gefietst, en dat in de tweede week van november..
boeiend! haar probleem, niet het jouwe, tenzij die gozer 3 keer zo groot en 2 keer snel is als jij bent.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Niet aan mij.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ligt dat aan jou of aan het weer
Ik denk niet dat hij 6 meter is en 300 kilo weegt, mocht het wel zo zijn dan kan ik ook wel begrijpen dat ze met iemand anders gaatquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:49 schreef rubbereend het volgende:
boeiend! haar probleem, niet het jouwe, tenzij die gozer 3 keer zo groot en 2 keer snel is als jij bent.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij 6 meter is en 300 kilo weegt, mocht het wel zo zijn dan kan ik ook wel begrijpen dat ze met iemand anders gaat.
Amenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]nou dan is er geen reden om je zorgen te maken, hup forza ga dr neuken
Een eend naar mijn hartquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:nou dan is er geen reden om je zorgen te maken, hup forza ga dr neuken
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien word je nog wel uitgenodigd voor de bruiloft
Wat is er?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Vaduz?
Heb je toegevoegd bij msn met je hotmail adres, is dat de goeie?quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
Voor de voyeurs. Vanavond sex in het Big-Brother-huis.
ik doe het liever gewoon thuis, mag dat ook?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
Verheug je niet te veel, want het stelde bijzonder weinig voor, althans wat wij live op de streams ervan hebben kunnen volgen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
YOUR DOOMEDquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:31 schreef rubbereend het volgende:
ik kom er net achter dat we dadelijk bij Arie & Sylvester op de 1e rij zitten![]()
![]()
help
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:31 schreef rubbereend het volgende:
ik kom er net achter dat we dadelijk bij Arie & Sylvester op de 1e rij zitten![]()
![]()
help
Zit inderdaad een kans in dat je in de show betrokken wordt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:31 schreef rubbereend het volgende:
![]()
help
Dat is de goeie ja, ik had al geen idee wie me aangemeld had.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd bij msn met je hotmail adres, is dat de goeie?
Regenpak, lasbril en paraplu bij de handquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:31 schreef rubbereend het volgende:
![]()
help
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:03 schreef JaWi het volgende:
Van Bommel uitgevallen op training met een blessure.
Ik vind het juist wel iets hebben. even wennen, maar geen verkeerde keuzequote:Op dinsdag 8 november 2005 19:21 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=132843/sc=1e52de
invullen dat je de oude kleuren terug wil.
Als ik al oud ben lopen er een paar ouwe lijken hier rondquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Ha dndiek, ouwe updater! Alles goed?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:31 schreef rubbereend het volgende:
![]()
help
altijd hequote:Op dinsdag 8 november 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Ha bloemetje! Nog bestoven?
Ik dacht al, Tong.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:24 schreef tong80 het volgende:
Shit lees net dat ie waarschijnlijk z'n enkelband heeft gescheurd en iets met 'n knie heeft. Dacht dat het gewoon een kleine blessure was. Dit is triest
Keuringsdienst van waardenquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:27 schreef Gollemrulez het volgende:
iemand nog tv tips....? geen tentamens meer he en meteen kijkt de verveling weer om de hoek...![]()
Welke zender ook al weer en is het de finale vanavond ?quote:
SMS-6 om 20:30 (nu dus) en ja, de finale is vanavond en duurt 2 uur.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:31 schreef tong80 het volgende:
Welke zender ook al weer en is het de finale vanavond ?
Met al die herhalingen aan het begin kan je deze laatste aflevering gewoon los bekijken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:44 schreef tong80 het volgende:
Ramsey waarom heb ik daar niet eerder naar gekeken ?
Nooit echt een fan van Hermans geweest. Staat met vraagteken in de gids bij ons.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:47 schreef tong80 het volgende:
Golfert je bent toch ook wel fan van W.F. Hermans ? Elf uur wel kijken hoor
Was een leuke uitzending he.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:45 schreef borisz het volgende:
net studio voetbal gekeken via uitzendinggemist
Heb je het een link?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:45 schreef borisz het volgende:
net studio voetbal gekeken via uitzendinggemist
ik denk de beste van de voetbalprogramma's, maar afgelopen zondag bleef ik hangen na de koffers bij talpa en het bleef bij het Cafe. Het moment van Ron Jans had ik niet willen missenquote:
Hier kan je em bekijkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je het een link?
Ik kan het niet vinden via die site...
Merciquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:07 schreef ivo21 het volgende:
[..]
Hier kan je em bekijken![]()
http://www.nos.nl/nosstud(...)_studio_voetbal.html
jij kunt met die technische kennis van jou toch wel erg veel mensen helpenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
Heb weer iemand blij gemaakt
Dubbele namen in Telefoonboek
Mee eens. Dat gun ik hem nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
8 weken uitgeschakeld is wel lullig voor 'm
Dank je, geweldig.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:17 schreef dndiek het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)=63/typeofpage=47019
voor de mensen die Jans bij Cafe de Sport hebben gemist
Ron Jansquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:17 schreef dndiek het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)=63/typeofpage=47019
voor de mensen die Jans bij Cafe de Sport hebben gemist
Laatste half uur is bij de TROS.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:09 schreef borisz het volgende:
gvd in de gids staat dat de bauers tot 22.30 was en het was maar tot 22.00 uur :S
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Laatste half uur is bij de TROS.
Je CapsLock blijft hangen, domme piemol.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef SCH het volgende:
ER IS HIER AL MEER DAN TIEN MINUTEN NIET GEPOST STELLETJE STOMME DUFFE DOZEN![]()
die piemol die uit dat voetbalbroekje hangt bedoel je?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Je CapsLock blijft hangen, domme piemol.
Bluezz kon het filmpje meer waarderen dan ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
die piemol die uit dat voetbalbroekje hangt bedoel je?![]()
![]()
leuk inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
Yvonne van Gennip bij het sportjournaal.![]()
Begrijp ik het nou goed? Ingrid vond een deel van het geld en heeft het samen met Chantal verstopt, Rob vond toen ook een deel en heeft het in z'n been gedaan en Roel heeft geen idee wat ie er van moet denken?quote:
anaal?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb net even BB bijgelezen, Roel is echt keihard genaaid of niet?
Bluezz, update?
Ja en zoals Roel het zegt, ik ben vaag genaaid manquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb net even BB bijgelezen, Roel is echt keihard genaaid of niet?
Bluezz, update?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:53 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft het even samengevat :
Hummie is een kuthoer.
ja truste he tongquote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef tong80 het volgende:
Trusten Rubber en andere hoolers zoals Bluez SCH en andere vrouwen.
Trusteh Tong.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef tong80 het volgende:
goed dat je het zegtquote:Op woensdag 9 november 2005 00:11 schreef rubbereend het volgende:weltrusten tong
en nu ff de herhaling van The Office kijken, dat blijft goed![]()
moet die dvd's nog steeds halenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
wat een briljante serie, de beste ooit
dit is nou iets waar ik de DVD's ook van wil, de kerstspecials zijn ookquote:Op woensdag 9 november 2005 00:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet die dvd's nog steeds halen
* weer naar boven schuift op verlanglijstje
Hey CAZZO, leef jij nog knul???quote:Op woensdag 9 november 2005 00:52 schreef CAZZO het volgende:
hey golfer is het geen bedtijd voor vijftig plussers ???
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:52 schreef CAZZO het volgende:
zou jij even je MSN aan willen mikken?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:04 schreef rubbereend het volgende:
paar biertjes gedronken Spidey?
Vertaal-automaat even aanzet:quote:Op woensdag 9 november 2005 01:03 schreef Spideyman het volgende:
grmbldgrtyhbsleirtugbh
hij is al mod hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 01:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zou jij even je MSN aan willen mikken?
Whehequote:Op woensdag 9 november 2005 00:52 schreef CAZZO het volgende:
hij werkte net nietquote:Op woensdag 9 november 2005 01:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zou jij even je MSN aan willen mikken?
nog wel jaquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:16 schreef CAZZO het volgende:
nog wel ja
de doktoren geven me nog maximaaal 50 jaar
probleem is wel dat de wodka aan de andere kant van de grens zo spotgoedkoop is
verder voel ik erg mee met alle ajaks supporters en hun gebrek aan sorend vermogen
btw spits kopen??
er staat er nog wel eentje bij heracles in de goal
2 assists en 1 doelpunt in de afgelopen 2 wedstrijden
daar kan rosenberg alleen maar van dromen
nee, gewoon kwaad dat ik weer eens te laat ben begonnen met leren.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:04 schreef rubbereend het volgende:
paar biertjes gedronken Spidey?
uit ervaring weet ik dan dat je net zo goed niet meer kan lerenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]
nee, gewoon kwaad dat ik weer eens te laat ben begonnen met leren.
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]
nee, gewoon kwaad dat ik weer eens te laat ben begonnen met leren.
Precies!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
uit ervaring weet ik dan dat je net zo goed niet meer kan leren
Dat kun je beter doen idd, de mannen van de radio opzettenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:25 schreef Spideyman het volgende:
nou ik ga maar op bed aan en leg mn boek onder mn kussen.
mannen_van_de_radio_-_welterusten.mp3
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
ZOwe, fben ik ff bzeozpen
Maar nu ben ik vliefd, maa rz rvind ze iamnad ndaders leuks
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
![]()
dan maar een biertje om jezelf te troosten![]()
Pak deze toppost nog even mee.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
ZOwe, fben ik ff bzeozpen
Maar nu ben ik vliefd, maa rz rvind ze iamnad ndaders leuks
je had toch niet je cambuur sjaaltje om he?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kweteetn iniet zeker hoor kmaar die indruk gafe fze
quote:Op woensdag 9 november 2005 02:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je had toch niet je cambuur sjaaltje om he?
Hoiquote:Op woensdag 9 november 2005 06:16 schreef popolon het volgende:
Avond.
Net weer erg genoten van de Pistons, wat een team.
Pilsje?
opa?? daar geloof ik niks van, dat zou wel heel snel gegaan zijn danquote:
pappie lag gisteren om 20:30u in bedquote:
om 11 uur 's avonds?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:48 schreef Bluezz het volgende:
Strijken bjoor?
Collega van me is dat eens na afloop van een bedrijfsfeest gaan doen. Sta je gewoon om 4 uur 's ochtends te strijkenquote:
zoiets:quote:Op woensdag 9 november 2005 10:48 schreef Bluezz het volgende:
Strijken bjoor?
Ik ben allesbehalve fris
Wel schoon
Heb al 5 bakken koffie opquote:Op woensdag 9 november 2005 10:49 schreef DarkShine het volgende:
Bleuzz, pak anders eens een dubbele expresso.
tja, als je om 19:00u uit je werk komt met knallende hoofdpijn, vervolgens moet eten, mascotte voeden en naar bed brengen en dan om 20:30 in bed ligt en je hebt geen kleding meer om aan te trekken naar je werk.........en de avondvoeding staat ook op je to-do-list.......quote:Op woensdag 9 november 2005 10:49 schreef Againzender het volgende:
om 11 uur 's avonds?
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:53 schreef DarkShine het volgende:
Alleen zie jij er zelf niet zo uit zeker?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |