quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien word je nog wel uitgenodigd voor de bruiloft
Wat is er?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Vaduz?
Heb je toegevoegd bij msn met je hotmail adres, is dat de goeie?quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
Voor de voyeurs. Vanavond sex in het Big-Brother-huis.
ik doe het liever gewoon thuis, mag dat ook?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
Verheug je niet te veel, want het stelde bijzonder weinig voor, althans wat wij live op de streams ervan hebben kunnen volgen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
YOUR DOOMEDquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:31 schreef rubbereend het volgende:
ik kom er net achter dat we dadelijk bij Arie & Sylvester op de 1e rij zitten![]()
![]()
help
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:31 schreef rubbereend het volgende:
ik kom er net achter dat we dadelijk bij Arie & Sylvester op de 1e rij zitten![]()
![]()
help
Zit inderdaad een kans in dat je in de show betrokken wordt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:31 schreef rubbereend het volgende:
![]()
help
Dat is de goeie ja, ik had al geen idee wie me aangemeld had.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd bij msn met je hotmail adres, is dat de goeie?
Regenpak, lasbril en paraplu bij de handquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:31 schreef rubbereend het volgende:
![]()
help
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:03 schreef JaWi het volgende:
Van Bommel uitgevallen op training met een blessure.
Ik vind het juist wel iets hebben. even wennen, maar geen verkeerde keuzequote:Op dinsdag 8 november 2005 19:21 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=132843/sc=1e52de
invullen dat je de oude kleuren terug wil.
Als ik al oud ben lopen er een paar ouwe lijken hier rondquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Ha dndiek, ouwe updater! Alles goed?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:31 schreef rubbereend het volgende:
![]()
help
altijd hequote:Op dinsdag 8 november 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Ha bloemetje! Nog bestoven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |