abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29874218
Vanaf deze week in Nederland te zien de perikelen van Gordon Ramsey in diverse keukens maar dan in de Verenigde Staten.
Nog harder, nog groffer, nog meer van alles wat in de Britse versie niet mogelijk was.
Op Fox TV USA al een doorslaand succes.
pi_29874676
Die vent vindt ik wel grappig alleen die close ups van die mislukte rotkop van hem,dat zouden ze eruit moeten knippen.brrr.
NAAM Paolo Di Canio 'Pallocca' ('Dikkerdje'), 'The Animal'
GEBOREN 9 juli 1968, Rome, Italië
LAND Italië
pi_29875735
Whehe ik hoorde laatst een cabaretier op de BBC over Ramsey:

"Have you read Gordon Ramsey's new book? It's called 'Here you've got two eggs, now fuck off!'"
Ik wil niet meer, ik wil niet meer! Ik wil geen handjes geven!
Ik wil niet zeggen elke keer:Jawel mevrouw, jawel meneer......
nee, nooit meer in m'n leven!
pi_29875753
Ik vind t trouwens wel een coole vent die leuke programma's maakt.

Moet er alleen niet aan denken dat ie in mijn keuken rondloopt
Ik wil niet meer, ik wil niet meer! Ik wil geen handjes geven!
Ik wil niet zeggen elke keer:Jawel mevrouw, jawel meneer......
nee, nooit meer in m'n leven!
pi_29895531
Hij weet het natuurlijk wel altijd als beste
pi_29896601
Toen zijn eerste serie begon hier zag je dat hij liever in het restaurant was dan zijn kinderen geboren zien worden,hij vond het niet eens erg.
Zijn vrouw zei weer vergoeilijkt dat hij 'nu eenmaal zo was'.
Nou,al staan ze in de rij tot om de hoek,de tent gaat DICHT als het mij overkomt en ik hem was.
Bah,over het paard getilde bootwerker (schelden als....)
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:39:09 #7
128159 smurfzilla
-------------------
pi_29926606
Geweldig programma! Vooral als Gordon ziet wat een dump de keuken en het eten is of zich begint te ergeren aan het personeel. Was gisteren nou de 1e aflevering met dat "soul in a bowl" gedoe? Vraag me altijd af of de mensen naar zo'n restaurant gaan omdat Gordon er is of dat ze gewoon willen eten, je ziet altijd de tent stampvol zitten als Gordon er is op de zaterdagavond als ze filmen.
>>>Fast forward>>>
pi_29973445
Aanvulling:

De datum van de echte nieuwe serie zoals niet gemeld in de openingspost is 6 september 2005 op SBS6 om 20:30 uur.
pi_29973980
Een aantal restaurants gingen toch ook op de fles na het leuke werk van hem?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 02:38:03 #10
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_29983897
Ja, maar of dat nu door hem kwam betwijfel ik. Sommigen zijn gewoon niet meer te redden.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_29984486
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:16 schreef T1andonly het volgende:
Een aantal restaurants gingen toch ook op de fles na het leuke werk van hem?
mja, beelden van een goor restaurant dat een goor restaurant bleef nadat hij er met een filmploeg neerstreek zijn niet meer te redden.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 03:08:08 #12
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_30020610
Hells Kitchen komt dus op de nederlandse tv? Tof!

Heb het hele seizoen al gezien maar ach, is wel leuk om nog eens te kijken
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_30021521
Klinkt leuk!
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:17:01 #14
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_30327375
quote:
Twaalf mensen die ‘the American Dream’ nastreven, worden wekenlang afgeblaft en vernederd door de tirannieke chef-kok Gordon Ramsey.

De twaalf, die dolgraag in de voetsporen willen treden van de perfectionistische topkok, gaan de strijd aan met elkaar.

Elke week valt er iemand af, totdat de winnaar overblijft die zijn eigen restaurant krijgt.
Heb wat voorstukjes gezien, en hij gaat weer ouderwets (zo niet meer) tekeer.

Vanavond, SBS6, 20:30.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_30327415
Mijn grote voorbeeld; Streng, grof en veeleisend, doch rechtvaardig .
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:19:06 #16
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30327418
ik zat erme al op te verheugen*O*
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_30328151
Chef!
pi_30328184
Ohhh das die kok van "fucking dit fucking dat" toch?
And as a finishing touch, God created the Dutch
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:51:26 #19
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_30328241
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:48 schreef gexxz het volgende:
Ohhh das die kok van "fucking dit fucking dat" toch?
Yep, alleen gaat hij een tandje hoger in deze serie.

En die Amerikanen kunnen daar he-le-maal niet tegen, want dat zijn ze niet gewend.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:53:21 #20
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_30328288
Gordon Ramsey _o_ Ik hoop alleen dat het niet weer opeens wordt gestopt zonder mededeling.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_30328393
Is dit niet gewoon Hell's Kitchen, maar dan een Nederlandse titel? Leuke serie trouwens dan! Zal niet vertellen wie er gewonnen heeft..
pi_30328488
Leuk, dank voor de tip Static. Zie en hoor Ramsey graag met zn gefuck
pi_30328583
Leuk zeg
die man is altijd wel grappig en heeft goede ideëen
pi_30328676
Was de aflevering van vorige week dan nog van de oude serie?

Was wel een restaurant in Schotland, volgens mij... (Wel 'n leuke uitzending... niet al teveel gevloek, maar wel een eigenwijze chef)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_30328702
quote:
Chef-kok Gordon Ramsay is een absolute topkok, eigenaar van meerdere restaurants en in bezit van 7(!) Michelinsterren. Toch wordt hij door velen verguisd door de meedogenloze wijze waarop hij zijn personeel aanpakt. Ramsay scheldt ze de huid vol, beledigt ze, ontslaat ze voor een kleine misstap op staande voet en is onvermurwbaar.

De twaalf kandidaten maken reeds na vijf minuten kennis met enkele van de beruchte eigenschappen. Direct na aankomst in het restaurant, dat speciaal voor dit programma is gebouwd, krijgen ze vijfenveertig minuten om een gerecht te bereiden dat Gordon imponeert én iets zegt over hun eigen kookcapaciteiten. Het resultaat is voor bijna iedereen ontluisterend. Ramsay veegt de vloer aan met de gerechten en beledigt de kandidaten tot op het bot.

Direct daarna worden de twaalf koks in opleiding opgedeeld in twee teams. Elk team heeft de beschikking over een eigen professionele keuken en de helft van het restaurant. Ook krijgt elk team van zes een eigen souschef toebedeeld. De angst voor Ramsay zit er goed in en wordt alleen maar groter als hij ze vertelt dat het restaurant die avond zijn deuren opent. De twaalf hebben enkele uren om te oefenen op vijf voor-, hoofd- en nagerechten. De avond verloopt desastreus. Het restaurant zit vol met hongerige gasten, maar Ramsay stuurt bijna alles terug naar de keuken. Hij vindt dat geen enkel gerecht voldoet aan de kwaliteitseisen die hij zo hoog in het vaandel draagt.

Nadat de meeste gasten het wachten op het eten beu zijn, besluit Gordon de keuken te sluiten. Hij is buiten zinnen van woede over de in zijn ogen algehele wanprestatie. Ramsay wijst een kandidaat van het slechtst presterende team aan om twee teamleden te nomineren die moeten afvallen. De topkok is onverbiddelijk en stuurt een van de twee direct naar huis. De elf overgebleven kandidaten staan dan pas aan het begin van een wekenlange competitie die keihard is en niets of niemand ontziet. Laat dat maar aan Gordon Ramsay over…
dat wordt lachen zeg! btw het zal toch wel gewoon met engelsen zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')