Ik dacht al, Tong.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:24 schreef tong80 het volgende:
Shit lees net dat ie waarschijnlijk z'n enkelband heeft gescheurd en iets met 'n knie heeft. Dacht dat het gewoon een kleine blessure was. Dit is triest
Keuringsdienst van waardenquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:27 schreef Gollemrulez het volgende:
iemand nog tv tips....? geen tentamens meer he en meteen kijkt de verveling weer om de hoek...![]()
Welke zender ook al weer en is het de finale vanavond ?quote:
SMS-6 om 20:30 (nu dus) en ja, de finale is vanavond en duurt 2 uur.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:31 schreef tong80 het volgende:
Welke zender ook al weer en is het de finale vanavond ?
Met al die herhalingen aan het begin kan je deze laatste aflevering gewoon los bekijken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:44 schreef tong80 het volgende:
Ramsey waarom heb ik daar niet eerder naar gekeken ?
Nooit echt een fan van Hermans geweest. Staat met vraagteken in de gids bij ons.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:47 schreef tong80 het volgende:
Golfert je bent toch ook wel fan van W.F. Hermans ? Elf uur wel kijken hoor
Was een leuke uitzending he.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:45 schreef borisz het volgende:
net studio voetbal gekeken via uitzendinggemist
Heb je het een link?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:45 schreef borisz het volgende:
net studio voetbal gekeken via uitzendinggemist
ik denk de beste van de voetbalprogramma's, maar afgelopen zondag bleef ik hangen na de koffers bij talpa en het bleef bij het Cafe. Het moment van Ron Jans had ik niet willen missenquote:
Hier kan je em bekijkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je het een link?
Ik kan het niet vinden via die site...
Merciquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:07 schreef ivo21 het volgende:
[..]
Hier kan je em bekijken![]()
http://www.nos.nl/nosstud(...)_studio_voetbal.html
jij kunt met die technische kennis van jou toch wel erg veel mensen helpenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
Heb weer iemand blij gemaakt
Dubbele namen in Telefoonboek
Mee eens. Dat gun ik hem nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
8 weken uitgeschakeld is wel lullig voor 'm
Dank je, geweldig.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:17 schreef dndiek het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)=63/typeofpage=47019
voor de mensen die Jans bij Cafe de Sport hebben gemist
Ron Jansquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:17 schreef dndiek het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)=63/typeofpage=47019
voor de mensen die Jans bij Cafe de Sport hebben gemist
Laatste half uur is bij de TROS.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:09 schreef borisz het volgende:
gvd in de gids staat dat de bauers tot 22.30 was en het was maar tot 22.00 uur :S
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Laatste half uur is bij de TROS.
Je CapsLock blijft hangen, domme piemol.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef SCH het volgende:
ER IS HIER AL MEER DAN TIEN MINUTEN NIET GEPOST STELLETJE STOMME DUFFE DOZEN![]()
die piemol die uit dat voetbalbroekje hangt bedoel je?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Je CapsLock blijft hangen, domme piemol.
Bluezz kon het filmpje meer waarderen dan ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
die piemol die uit dat voetbalbroekje hangt bedoel je?![]()
![]()
leuk inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
Yvonne van Gennip bij het sportjournaal.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |