jij kunt met die technische kennis van jou toch wel erg veel mensen helpenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
Heb weer iemand blij gemaakt
Dubbele namen in Telefoonboek
Mee eens. Dat gun ik hem nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
8 weken uitgeschakeld is wel lullig voor 'm
Dank je, geweldig.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:17 schreef dndiek het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)=63/typeofpage=47019
voor de mensen die Jans bij Cafe de Sport hebben gemist
Ron Jansquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:17 schreef dndiek het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)=63/typeofpage=47019
voor de mensen die Jans bij Cafe de Sport hebben gemist
Laatste half uur is bij de TROS.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:09 schreef borisz het volgende:
gvd in de gids staat dat de bauers tot 22.30 was en het was maar tot 22.00 uur :S
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Laatste half uur is bij de TROS.
Je CapsLock blijft hangen, domme piemol.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef SCH het volgende:
ER IS HIER AL MEER DAN TIEN MINUTEN NIET GEPOST STELLETJE STOMME DUFFE DOZEN![]()
die piemol die uit dat voetbalbroekje hangt bedoel je?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Je CapsLock blijft hangen, domme piemol.
Bluezz kon het filmpje meer waarderen dan ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
die piemol die uit dat voetbalbroekje hangt bedoel je?![]()
![]()
leuk inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
Yvonne van Gennip bij het sportjournaal.![]()
Begrijp ik het nou goed? Ingrid vond een deel van het geld en heeft het samen met Chantal verstopt, Rob vond toen ook een deel en heeft het in z'n been gedaan en Roel heeft geen idee wat ie er van moet denken?quote:
anaal?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb net even BB bijgelezen, Roel is echt keihard genaaid of niet?
Bluezz, update?
Ja en zoals Roel het zegt, ik ben vaag genaaid manquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb net even BB bijgelezen, Roel is echt keihard genaaid of niet?
Bluezz, update?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:53 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft het even samengevat :
Hummie is een kuthoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |