quote:Fout bij bewerking. Outlook wordt nu afgesloten
Wil je jouw vrouw en je dochter niet uitschelden?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:36 schreef DIGGER het volgende:
Hoeren!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:36 schreef DIGGER het volgende:
Hoeren!!!!!!!!!!!!!
verllofd is niet getrouwdquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:38 schreef JaWi het volgende:
Krijg een mailtje van een meisje wat verloofd is die iets wil afspreken.
Ik had afgelopen vrijdag met haar gezoendquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:41 schreef rubbereend het volgende:
met afspreken is toch niets mis?
Met zoenen is toch niks mis?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik had afgelopen vrijdag met haar gezoend.
Lekkere verloving danquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
wat vond je korte broek ervan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
Bizar weer toch, net gewoon in korte broek gefietst, en dat in de tweede week van november..
ligt dat aan jou of aan het weerquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
Bizar weer toch, net gewoon in korte broek gefietst, en dat in de tweede week van november..
boeiend! haar probleem, niet het jouwe, tenzij die gozer 3 keer zo groot en 2 keer snel is als jij bent.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Niet aan mij.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ligt dat aan jou of aan het weer
Ik denk niet dat hij 6 meter is en 300 kilo weegt, mocht het wel zo zijn dan kan ik ook wel begrijpen dat ze met iemand anders gaatquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:49 schreef rubbereend het volgende:
boeiend! haar probleem, niet het jouwe, tenzij die gozer 3 keer zo groot en 2 keer snel is als jij bent.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij 6 meter is en 300 kilo weegt, mocht het wel zo zijn dan kan ik ook wel begrijpen dat ze met iemand anders gaat.
Amenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]nou dan is er geen reden om je zorgen te maken, hup forza ga dr neuken
Een eend naar mijn hartquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:01 schreef rubbereend het volgende:nou dan is er geen reden om je zorgen te maken, hup forza ga dr neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |